Medailles

Biervent

Actief lid
Heeft het nog zin om medailles te sparen voor uitbreidingen? Ik heb de laatste geplaatst voor 1.2 of 1.3 miljoen en heb nu niet meer de mogelijkheid om nog meer te plaatsen. Maar komt er met de recente uitbreiding van het speelveld nog een mogelijkheid om hiervan uitbreidingen te kopen? Anders kan ik er beter nieuwe vechtbeurten mee kopen.
 

DarthRonin

Actief lid
Buffertje van medailles is sowieso handig, niet alleen voor die ene uitbreiding per jaar.
Als je wat GE speelt en het is een keer nodig om binnen een dag uit te spelen kost het ook snel 1M aan medailles in de wat hogere tijdperken.
Maar als je regelmatig een GG vult in de 1.9 boost hark je toch een redelijk aantal binnen zonder je echt druk te maken.
En als je die laatste medaille uitbreiding binnen hebt is het ook niet meer zo moeilijk om een buffertje op te bouwen aangezien je ze ook niet meer op maakt zodra je er genoeg hebt.
Mijn ervaring is dat je toch redelijk snel een miljoen of 5 van die dingen op voorraad hebt en dat is een prima buffer voor een lange termijn.
 
Bovenaan