Zoekresultaten

  1. generaal bishmark

    Contact Support terracotta gebouw

    terracotta gebouw is over zijn fp pionts , kan niet geleveld worden
  2. generaal bishmark

    order of zeus

    Na 3 .5 jaar deze gilde order of zeus te starten , kijk ik met trots terug waar we van gekomen zijn ,als gilde respect toont ook voor vijanden , e altijd strijd met eer .... en hoe we een vaste waarde in de top 30 zijn geworden als toch nog altijd een kleine gilde , onze sterkte is onze sterke...
  3. generaal bishmark

    GVG

    Gvg... Blijf het mooiste onderdeel voor een strijder.. Daar kan hoe leuk het ook is gilde slagvelden niet in de verste aan tippen.. Zo zonde dat de ontwerpers het alleen toegankelijk houden voor pc spelers
  4. generaal bishmark

    handels tool eerlijke handel

    betreft de tool met eerlijke handel , https://forgeinfo.com/?l=tools&s=eerlijkehandel wanneer word het aangepast als je aanvinkt op eerlijke handel bijvoorbeeld , nu zet je 100 buskruit en kies je teer , word het automatisch 50 ...dit is volgens de tool fout en geen eerlijke handel en moet 67...
  5. generaal bishmark

    UITBREIDINGEN

    Als er 1 ding is wat te langzaam gaat is je uitbreidingen krijgen .... diamanten uitbreidingen zijn allemaal gebruikt ...zit nu aan 3000 medailles te verkrijgen , nog 880 te gaan ....op de provincies heb ik ook alle uitbreiding wat ik tegen gekomen ben ....blijft over met medailles ....krijg ze...
  6. generaal bishmark

    PITFIGHT CHALLENGE

    Pitfight Challenge voorstel je kan je buren helpen of plunderen , en bij mijn suggestie ook challenge PITFIGHT CHALENGE je challenge je buur , als hij aanvaard is de challenge klaar voor de strijd ( 4 hr tijd om te aanvaarden daarna vervalt de challenge) jou avatar gaat de challenge zelf aan...
  7. generaal bishmark

    TIJDPERKEN niet verder als het koloniale gaan

    Forge of empire is een super spel , ik wil hier een topic zetten om te kijken wat andere hun mening is hierover .:rolleyes: ik zit nu in de hoge middeleeuwen , wil zo langzaam mogelijk vooruit gaan naar een volgend tijdperk , heb intussen een gilde ORDE OF ZEUS opgericht , dus tijd die ik daar...
  8. generaal bishmark

    ORDE OF ZEUS een nieuw opkomende gilde

    Ben je op zoek naar een uitdaging om onze gilde naar de top te brengen , dan heb je een goede keuze gemaakt om te kiezen voor onze gilde de order of Zeus....en ben je meer als welkom bij ons , mail naar Generaal Bishmark ....., Handelaars of strijders zijn allemaal welkom...... we winnen GE...
Bovenaan