TIJDPERKEN niet verder als het koloniale gaan

generaal bishmark

Actief lid
Forge of empire is een super spel , ik wil hier een topic zetten om te kijken wat andere hun mening is hierover .:rolleyes:
ik zit nu in de hoge middeleeuwen , wil zo langzaam mogelijk vooruit gaan naar een volgend tijdperk , heb intussen een gilde ORDE OF ZEUS opgericht , dus tijd die ik daar in steek en het spenderen in forge pionts en goederen in gilde en gildeleden hun grote gebouwen is al een fijne bezigheid.

verder als het kolionale tijdperk ga ik niet , daar ik een oude ziel heb die in de OLD WORLD wil blijven .
nu is mijn vraag of er nog mensen zijn die hetzelfde als ik denken ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Industrieel is geen OLD WORLD meer?

Dat jij zo wil spelen moet je zelf weten, maar dan niet straks gaan zeuren dat je niet aan verhaallijnen en evenementen mee kan doen omdat je in koloniaal zit en niet verder wil.
 

generaal bishmark

Actief lid
de beruchte fames Sl8yer himself ( show no murcy SLAYER ) , haha , zoals ik hier overal lees van jou , altijd recht voor je mening uit komen , super

nee er is genoeg te beleven in de tijdperken voor het industriele , ga niet zeuren over 1 of ander evenement dat ik niet kan meedoen ..no problem voor mij ...
 

DeletedUser

Guest
fames? murcy?

Je spreekt jezelf nu een beetje tegen. Je keuze is dus niet "old world", maar je vind dus tot en met koloniaal wel genoeg.

Het kan. Er zijn wel meer spelers die in een tijdperk blijven hangen. Nadeel kan wel zijn dat je in een buurt komt met spelers uit een hoger tijdperk.
 

generaal bishmark

Actief lid
show no mercy van de metal band slayer , dat is toch waar je naam voor staat , niet ?

ja de keuze is koloniale tijdperk daar het gelijk aardig is met het empire van WARHAMMER FANTASY 8 ste editie van games workshop , heb daar jaren lang als bord speler battles uitgestreden met grote legers, maar damn ze zijn gestopt met warhammer fantasy te updaten , daarom dat ik iets zocht als vervanging ....en forge of empire is een super alternatief .... voor mij een kruising tussen heroquest en warhammer fantasy
 
Laatst bewerkt:

generaal bishmark

Actief lid
Op zich een aardig idee, maar ik vraag me wel af waarom je dan aan dit spel begint. Op deze manier kies je er zelf voor om niet meer te updaten, beetje vreemd.

als je 25 jaar lang je game speelt en plots stopt het , eerst heroquest dan warhammer fantasy , zoek je een game die je honger kan stillen , en ben superblij met forge of empire .... en blijf nog heeel lang hangen in de middeleeuwen , ja updates is dan minder als je in jou standpunt bekijkt , maar ik ben er tevreden mee , dat er toch nog een game is in deze aard

ik speel op mijn pc ook al jaren age of empire , maar deze hier is veel leuker met veel meer mogelijkheden ... dus ben zeer tevreden over de makers of forge of empire
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7153

Guest
wacht maar als je wat hoger komt en je spel om de haverklap vast loopt hahahaha maar dan nog blijven we allemaal idd spelen
 

DeletedUser11896

Guest
Tja, niet iedereen wil naar oceanisch toe of ruimtevaart.... er zijn er meer die verdwaalt zijn in het spel, het als een soort queest beschouwen, een soort zoektocht naar een heilige graal, die willen blijven hangen, of voor langzame ontwikkeling kiezen en eerst de stad willen vergroten zoals ik. Een resolute oplossing zou zijn om het spel op te splitsen in 2 of 3 delen. Alleen het laatste deel blijft dan zoals het nu is met mogelijkheden voor nieuwe tijdperken en in principe oneindig. In deel 1 of 2 kun je dan blijven hangen of het naar keuze helemaal uitspelen. Ik heb een soortgelijk voorstel gedaan in het topic "wat na oceanisch". We kunnen hier input geven, maar of ze erwat mee doen? En of andere spelers er blij mee zullen zijn? En of de servers het aankunnen? Dat blijft de vraag.

Een eerder voorstel deed ik al onder het topic 'overwinningstorens' misschien ook interressant. Generaal wat mij betreft heb jij een punt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wildstorter

Actief lid
Juist en een apart spel met alleen mensen die wel plunderen en een apart spel voor mensen die wel gvg spelen en een apart spel voor mensen die wel gilde expedities doen en een apart spel voor mensen die wel regelmatig de taveerne gebruiken en een apart spel voor mensen die de dagelijkse opdrachten wel leuk vinden en een apart spel met minder events en een apart spel waar alleen gildes met minimaal 30 man erin mogen bestaan en een apart spel waarin GG tot maximaal level 10 mogen komen en een apart spel voor iedereen vanaf 80 vrienden en noem nog eens een willekeurig voorstel... juist een eindig spel op een aparte wereld...

Speel het spel op jouw manier maar ga die zaken nu niet opdelen, het bestaat uit actieve spelers en die worden er zo per wereld al een heel stuk minder.
 

DeletedUser

Guest
Juist en een apart spel met alleen mensen die wel plunderen en een apart spel voor mensen die wel gvg spelen en een apart spel voor mensen die wel gilde expedities doen en een apart spel voor mensen die wel regelmatig de taveerne gebruiken en een apart spel voor mensen die de dagelijkse opdrachten wel leuk vinden en een apart spel met minder events en een apart spel waar alleen gildes met minimaal 30 man erin mogen bestaan en een apart spel waarin GG tot maximaal level 10 mogen komen en een apart spel voor iedereen vanaf 80 vrienden en noem nog eens een willekeurig voorstel... juist een eindig spel op een aparte wereld...

*Schrik* ik wil mijn vriendjes niet kwijt :(
Zullen wij in dezelfde splintergroepering van FoE blijven dan, ja?
 

Didi 666

Actief lid
Volgens mij kan iedereen zo spelen als die zelf wil, wil je blijven hangen in ijzertijd, dan doe je dat toch ?
Geen idee waarom er aparte servers voor moeten komen.
Als je zoiets wil, doe dan 2 fora, 1 met sl8yer en 1 zonder.

Ligt er aan Chalinna, krijgen we in jouw wereld ook een eiland om smitjes te zetten ?
Dan doe ik mee hoor ....
 

DeletedUser

Guest
Ligt er aan Chalinna, krijgen we in jouw wereld ook een eiland om smitjes te zetten ?
Dan doe ik mee hoor ....

Maar natuurlijk! ;)
Alles om mijn vriendjes te behouden.
En natuurlijk mogen gilden met minder dan 30 leden gewoon géén GvG spelen: zijn ze nou verdorie helemaal van de ratten besnuffeld.
Euhm,.. die mogen wel GvG spelen juist wel!
Oopsy was bijna een deel vriendjes tegen de haren aan het instrijken t’ is wat allemaal..

Edit En in mijn wereld woont ook een slachter :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan