PITFIGHT CHALLENGE

generaal bishmark

Actief lid
Pitfight Challenge voorstel

je kan je buren helpen of plunderen , en bij mijn suggestie ook challenge

PITFIGHT CHALENGE je challenge je buur , als hij aanvaard is de challenge klaar voor de strijd ( 4 hr tijd om te aanvaarden daarna vervalt de challenge)

jou avatar gaat de challenge zelf aan .een champion of hero die jou avatar voorstelt , zal in een pitfight het gevecht aangaan . je hebt 5 levens , verdediging 4 aanval 4 als basis , ieder kiest een wapen en of schild , licht armour of heavy armour ,helm waar je voor betaald in munten .
je kan als voorbeeld maximum 150 munten spenderen .
speer 50 munten + 1 strenght licht armour of 60 munten + 1 defence
kort zwaard standard free heavy armour 150 munten + 2 defence
lang zwaard 100 munten + 2 strenght , stike last helm 60 munten + 1 defence

voorbeeld avatar 1 kiest heavy armour 150 goud dan is zijn aanval 4 en verdediging 6
avatar 2 kiest speer (60) light armour(60) dan heeft hij aanval 5 en verd 5

prijs van winnaar is bijvoorbeeld 250 muntstukken en 250 voorraden van je tegenstander die je overwonnen hebt.

dit is maar een voorbeeld, misschien zijn andere prijzen toepasselijker , een persoonlijk gevecht met je avatar tegen een andere in een pitchfight is het doel .
wat denken jullie hierover ?
 
Laatst bewerkt:

Mr.Quib

Actief lid
Persoonlijk zit ik niet te wachten op nog meer uitbreidingen binnen het spel en meer vechtmogelijkheden. Ook denk ik dat dit in de buurt komt van het volgende:
Niet voor te stellen ideeën

Ideeën die op een van de volgende onderwerpen neerkomen kunnen direct door ons afgekeurd worden:
  • PvP gevechten waarbij beide spelers online zijn
 

generaal bishmark

Actief lid
Persoonlijk zit ik niet te wachten op nog meer uitbreidingen binnen het spel en meer vechtmogelijkheden. Ook denk ik dat dit in de buurt komt van het volgende:
dit heb je waarschijnlijk bij een forum met vastgelegde regels ? als dit niet haalbaar is voor de makers dan sta ik open om dit uit te werken zonder dat spelers online zijn , op een manier dan zoals je vecht elders
 

DeletedUser7153

Guest
en wat nou als die persoon zijn munten op 0 heeft staan
 

generaal bishmark

Actief lid
(Voor de ontwerpers van het spel)
om toch tot meer gevechten te komen dagelijks , heb ik een mening over de ( buren ), mogen het er meer zijn 55 is echt te weinig , daartussen zit jezelf en enkele gilde leden en vrienden ,en als je alle provincies telkens snel veroverd al hebt en de expeditie volbracht , heb je maar 40 battle s per dag voor mij mogen de buren op zijn minste 100 zijn , daarom zoek als alternatief deze pitfight challenge ...ik heb begrepen dat het niet toegestaan word als spelers online gevechten aangaan . misschien is er dan de mogelijkheid om te bekijken dat de challenge zonder online gevechten kunnen uitgewerkt worden ....
 

DeletedUser5968

Guest
Beste Bishmark,

We hebben: buren gevechten, Gilde Expeditie, Gilde versus Gilde, de provincies. Hoeveel meer gevechtsopties wil je? Op GvG kan je al speler vs speler laten vechten.

En een persoonlijke tip, dit is een Nederlands forum, velen zullen de taal Engels niet machtig zijn. In jouw schrijven, gebruik je 2 talen door elkaar (erg verwarrend lezen). Dus maak een keuze, of volledig Engels, of volledig Nederlands, niet 2 talen door elkaar graag. Dan kan ik je ook beter volgen, en dus beter begrijpen.

Gr Gaelwyn
 

generaal bishmark

Actief lid
Hoi Gaelwyn , misschien heb je gelijk en wil ik weer teveel :rolleyes: ....is ook zo een verslavend spel waar je helemaal in op gaat ...en wil natuurlijk bijdrage bij dat geweldig spel forge of empire , met suggesties voor nog meer spelvreugde ....heb onlangs een gilde orde of zeus opgericht , wat op zich al een uitdaging is om uit te groeien tot een goede gilde , en we zijn heel goed op weg in korte tijd ...en thanks voor de tip van het engels en ned , grtz generaal bishmark
 

DeletedUser7153

Guest
Hoi Gaelwyn , misschien heb je gelijk en wil ik weer teveel :rolleyes: ....is ook zo een verslavend spel waar je helemaal in op gaat ...en wil natuurlijk bijdrage bij dat geweldig spel forge of empire , met suggesties voor nog meer spelvreugde ....heb onlangs een gilde orde of zeus opgericht , wat op zich al een uitdaging is om uit te groeien tot een goede gilde , en we zijn heel goed op weg in korte tijd ...en thanks voor de tip van het engels en ned , grtz generaal bishmark
ga maar even 5 volle sectors leeg trekken op GvG ben je wel even zoet ;) of kan je dat niet aan 400x vechten
 

generaal bishmark

Actief lid
Als we beginnen met 1 sector te veroveren was al super:cool:...heb dat herhaaldelijk probeert om 1 sector te belegeren gezamenlijk met meerdere gildeleden , maar worden voorlopig verslagen :(daar de meeste leger eenheden hebben gemiddeld 10 tot 35 % gilde sterkte ondersteuning bonus of hoe noem je het , daar is onze gilde nog wat te jong voor , vooral voor de goederen telkens die dan verspeeld worden ... de gilde Order of Zeus bestaat nog maar 2 weken en we gaan nu naar niveau 3 ...we hebben in die korte tijd veel vooruitgang geboekt met nu 12 leden ( super team ) die er voor elkaar door het vuur gaan , in handel en strijd... onze tijd komt nog op GvG ,:D

New Mexico in welke tijd ben je actief ? ook Dinegu ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7153

Guest
ik ben actief in Artic en hoe hoger je komt krijg je bij je buren ook sterkere tegenstand door bijv deal castle of wachtvuurtjes of de rituele vlam want dan aardig oploopt en GvG toch wat aantrekkelijker word.
en investeer in GG zoals sterrenwacht/Arc/Atomium krijgt de gildekas goederen en kost het je aardig minder ;) want dat is de clue zorgen dat je genoeg GGtjes hebt die de kas voorzien van goederen.
en dan heb je de Alle Tijdperken kaart daar kosten belegeringen meds maar met koloniale troepen kom je daar er niet door
 

DeletedUser10486

Guest
Je gaat enkel buren "challengen" waarvan je denkt te kunnen winnen, dus geen enkele buur zal jouw challenge aanvaarden. Zinloze toevoeging dus.
 

DeletedUser6877

Guest
Vechten altijd goed, maar dit voegt inderdaad niet veel toe. Je krijgt het later druk genoeg met het aanvallen van je buren :)
 
Bovenaan