Zoekresultaten

  1. Peanut52

    Peanut52

    Voor niets gaat de zon op
  2. Peanut52

    Peanut52

    Voor niets gaat de zon op
  3. Peanut52

    Zeeslag 2021 - Feedbacktopic

    Moet je ineens alle coördinaten doorgeven of kan dat per 1 (of 2 of wat dan ook)?
  4. Peanut52

    Peanut48

    E5
  5. Peanut52

    Discussietopic 1.180

    De mailindicator licht niet meer op als je mail hebt.... Best lastig!
  6. Peanut52

    Wedstrijdpost 4

    Puzzel 1: F4 Puzzel 2: F1 Puzzel 3: C5 Puzzel 4: D2 Puzzel 5: A4
  7. Peanut52

    Wedstrijdpost 3

    1. Spookhuis 2. Notre Dame 3. Donkere doorgang 4. Dom van Aken 5. Lab van de krankzinnige wetenschapper 6. Zwarte toren 7. Verlaten gesticht 8. Vogelverschrikker 9. Chateau Frontenac 10. Spooktoren 11. Jack O'Lantern kapel 12. Necropolis
  8. Peanut52

    Wedstrijdpost 2

    4. Heks
  9. Peanut52

    Wedstrijdpost 1

    2, 7, 10 en 12
  10. Peanut52

    Dag 3

    De valse heks heeft het juiste pad
  11. Peanut52

    Dag 1

    Dag 1: 1. Er komt geen rook uit de schoorsteen linksboven 2. Torenspits op de koepel van het Capitool ontbreekt 3. Vrouw rechtsonder naast de tram mist 4. Vrouw recht voor de Neptunusfontein mist 5. oranje vlag rechts van de rechtse trap van het Capitool mist
  12. Peanut52

    Herfstloterij 2018

    1337
  13. Peanut52

    Reconstructiemodus discussietopic

    Wat gebeurd er met een gebouw wat je niet terugplaatst tijdens de reconstructie? Neemt die automatisch een opslagkit in gebruik (indien mogelijk) of ben je die kwijt? Of kun je dan gewoon niet opslaan omdat je niet alles hebt gebruikt?
  14. Peanut52

    Een schip op de continentkaart

    Vraag heeft zichzelf na een herstart opgelost dus hier hoeft niet meer op geantwoord te worden.
  15. Peanut52

    Een schip op de continentkaart

    Ik heb alles veroverd en meer dan voldoende munten (een paar miljoen inmiddels) maar mijn verkenner gaat niet naar dat schip! Iemand een idee? Moet er iets op de techtree gebeuren eerst? Please help, mijn missie bij Sherlock reeks is nu verken een provincie en dat lukt nu niet.
  16. Peanut52

    Discussietopic lente evenement

    Is dat zo? Wel grappig dan. Ik heb nu twee gebouwtjes en die hebben allebei een weg nodig. De rest dus niet meer...
  17. Peanut52

    Welke gebouwen kun je met renovatiekit renoveren?

    Kun je de renovatiekit ook op de werkplaats van de Kerstman gebruiken? En wat gaat het er dan op vooruit?
Bovenaan