Een schip op de continentkaart

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik dacht ik probeer het hier even,vergeef me als er al een onderwerp over is.

Bij die nieuwe opdrachten van de zomerevent moet ik een nieuw gebied verkennen.Maar nu
staat er op mijn continent kaart een schip daar kan ik niks mee.

Of gaat die pas verder als je bij de onderzoeken bij Industriele tijdperk bent?Want nu kom ik niet verder met mijn opdracht.

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven,en als hij al bestaat dan kunnen jullie dit topic sluiten.Excuses hiervoor.
 

DeletedUser3839

Guest
je moet eerst met de verkenner naar het schip, deze vaart dan naar een nieuwe wereld (duurt meer dan een dag) en daar kun je dan je verkenner naar de eerste provincie sturen (duurt ook weer een hele tijd).
 

DeletedUser275

Guest
Dat schip kun je pas gebruiken als je alle provincies van de koloniale tijdperk hebt veroverd.
Dan kun je je verkenner naar het schip sturen en daarna gaat je schip naar een nieuw continent.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle provincicies van koloniale tijdperk al veroverd.En hoe doe ik die verkenner sturen naar het schip?
 

DeletedUser275

Guest
Door op dat schip te klikken.
Ik denk dat je best een support ticket kunt indienen, want er is een probleem met dat schip en misschien dat jij daar ook last van hebt.
Hoe je een support ticket moet indienen zie je hieronder.
 

DeletedUser

Guest
Door op dat schip te klikken.
Ik denk dat je best een support ticket kunt indienen, want er is een probleem met dat schip en misschien dat jij daar ook last van hebt.
Hoe je een support ticket moet indienen zie je hieronder.

Ik denk dat ik dat dan moet doen.Bedankt ieder geval voor de antwoorden.Want als ik op het schip klik gebeurt er inderdaad niks.
 

DeletedUser1653

Guest
misschien heb je de vereiste 78000 munten (dacht dat het 78000 is) niet :)
 

DeletedUser2538

Guest
op schip klikken als je genoeg geld hebt ga je vanzelf op het schip duurt 1d10uur
dan krijg je een nieuwe wereld map te zien.
en dan duurt het nog eens 1d8uur
gaat vanzelf eerder op je schip klikken heeft geen zin.gebeurt nog niks :D
 
Ik heb alles veroverd en meer dan voldoende munten (een paar miljoen inmiddels) maar mijn verkenner gaat niet naar dat schip!
Iemand een idee? Moet er iets op de techtree gebeuren eerst?

Please help, mijn missie bij Sherlock reeks is nu verken een provincie en dat lukt nu niet.
 
Ik heb alles veroverd en meer dan voldoende munten (een paar miljoen inmiddels) maar mijn verkenner gaat niet naar dat schip!
Iemand een idee? Moet er iets op de techtree gebeuren eerst?

Please help, mijn missie bij Sherlock reeks is nu verken een provincie en dat lukt nu niet.


Vraag heeft zichzelf na een herstart opgelost dus hier hoeft niet meer op geantwoord te worden.
 
Bovenaan