Welke gebouwen kun je met renovatiekit renoveren?

DeletedUser5889

Guest
Tevens moet ik zeggen dat ik dit toch wel raar vind. Die trofee is toch een beloning voor prestaties in het verleden?
Mee eens; als dit echt zo is, dan zit die trofee helemaal verkeerd in elkaar. Dat zou namelijk betekenen dat als ik overall 1e gestaan zou hebben terwijl ik in het Morgentijdperk zat, dat ik minder punten gekregen zou hebben dan iemand die 99e stond en in Toekomst zat?

Maar, aangezien het blijkbaar zo werkt...kan iemand aangeven hoeveel rankingpunten de trofee geeft per tijdperk?
 

DeletedUser10486

Guest
Het is een enorme verspilling om een renovatiekit te gebruiken op een versiering.
En je kan zelfs beter geen versieringen in je stad zetten, want die gaan met m/o beurten lopen die je beter in je huizen kan hebben.

Renovatiekits gebruik je bv om een kampioenenbarak up te graden. Of om oude kennisaltaren een pak meer munten te laten geven.
 

DeletedUser

Guest
Het is een enorme verspilling om een renovatiekit te gebruiken op een versiering.
En je kan zelfs beter geen versieringen in je stad zetten, want die gaan met m/o beurten lopen die je beter in je huizen kan hebben.

Renovatiekits gebruik je bv om een kampioenenbarak up te graden. Of om oude kennisaltaren een pak meer munten te laten geven.

Volgens mij snap jij het niet helemaal, want met iedere opmerking die je nu maakt sla je de plank volledig mis.
 

DeletedUser7153

Guest
Kun je de renovatiekit ook op de werkplaats van de Kerstman gebruiken? En wat gaat het er dan op vooruit?
op alle eventgebouwen kun je het gebruiken met uitzondering van de eventgebouwen die al automatisch mee gaan met je tijdperk
 
Bovenaan