Zoekresultaten

  1. Mayra Ward

    Discussietopic 1.158

    Jullie verpesten het spel. Grote spelers / gildes kunnen enkel groter groeien nu. Niemand kan hier een logische verklaring voor geven. Niemand heeft hierom gevraagd of deze "feedback" gegeven. Inno doet wat 'ie zelf wil. Zolang ik het nog leuk vind, prima, maar geld ga ik er never nooit meer...
  2. Mayra Ward

    Quote werkt niet op Gildeforum

    Edit: ding raakt in de war door een niet gesloten . Is intussen opgelost.
  3. Mayra Ward

    Quote werkt niet op Gildeforum

    Gebruik citaat-knop Gildeforum geeft tekst ipv vakje om tekst heen. Resultaat: http://prntscr.com/knvl4f Wereld: E (overigens zijn jullie anchors kapot onder dit draadje: https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/bekende-fouten-bugs-problemen.5083/)
  4. Mayra Ward

    Bug in bouwmenu bij snel bladeren

    Deze is bij mij opgelost
  5. Mayra Ward

    fout bij plunderen

    ^^ eenzelfde issue, deze loopt vaak scheef. Zojuist had ik op E nog een aftellende balk (5~15minuten nog resterend bij de betreffende buren) en ik kon niks. Refresh gaf ineens weer dat de timers waren afgeteld (nogal knap). Gaat niet goed hier.
  6. Mayra Ward

    Fpbalkje tot 500 ipv 100

    +1
  7. Mayra Ward

    versla dit zeer grote leger.

    Welke eenheden had je tegen, en welke gebruik je zelf? In welk tijdperk zit je? Etc.
  8. Mayra Ward

    Een hele andere Toren van Babel

    Denk op zich dat er dingen in het spel zijn die méer aandacht behoeven dan deze ene flauwe zin :D
  9. Mayra Ward

    Bug in bouwmenu bij snel bladeren

    Dat kan niet altijd, als je het 1e plaatje bekijkt
  10. Mayra Ward

    Bug in bouwmenu bij snel bladeren

    Sinds vandaag heb ik ontdekt dat er een visuele (en praktische) bug ontstaat wanneer je snel terugbladert naar een vorig tijdperk in je bouwmenu. Voorbeelden zijn van meerdere werelden, in meerdere browsers en is getest door meerdere gebruikers: https://prnt.sc/joz2d4 https://prnt.sc/jp251c...
  11. Mayra Ward

    Fout met dia-innen tijdens berekening 20:00

    Ik presteerde het onlangs om exact tijdens de berekening een dia-inning op mijn stad los te laten laten, incluis HoF. Dit ging toen best wel mis. Eerst kreeg ik de melding in beeld dat het innen van de HoF niet kon wegens de berekening (snapte ik nog), waarna vervolgens -ogenschijnlijk althans-...
  12. Mayra Ward

    Pakketjes 5 fp & 2 fp

    Jawel hoor, andersom :P Soms lukt het niet om het af te passen op het te storten aantal, maar dan stort ik de balk FP gewoon weg in tech of een ander GG. Dus bv. ik heb 7FP op de balk, en moet ergens xx4 storten, dan begin ik met 4x 1FP van de balk, vervolgens leeg ik de balk ergens en ga dan...
  13. Mayra Ward

    IDEE! Bevestiging bij verkoop weg

    Je hebt toch gewoon dat weggetje rechts in beeld als een gebouw niet is aangesloten aan de weg? Of begrijp ik het niet?
  14. Mayra Ward

    Duplicaat Vertraging weergave of geen weergave bij plunderen

    Ja, toch dacht ik dat mijn melding afweek van die van jou. Inderdaad omdat het bij jou enkel HoF's betreft, en geen weergave. Bij mij alle gebouwen en in de meeste gevallen een vertraagde weergave. Hoe dan ook, als het probleem maar wordt opgepakt/onderzocht, daar gaat het om ;)
  15. Mayra Ward

    Duplicaat Vertraging weergave of geen weergave bij plunderen

    Sinds de laatste spelversie ervaar ik een vertraging in de weergave bij het plunderen. In enkele gevallen wordt hetgeen geplunderd is helemaal niet getoond. Bij navraag op global chat leek ik niet de enige te zijn die last had van dit probleem. Ik heb gevraagd aan hen om hier ook melding van te...
  16. Mayra Ward

    Discussietopic 1.91

    In vergelijking met de situatie voor deze update, zou dit niet overeen komen. Voor de update was het zo dat zodra je plaatsnam, de 24u timer startte. Dus ik bezoek taveerne, schuif aan, ga taveerne uit, bezoek em weer, dan stond daar de timer. Zodra de 24u voorbij was en ik nog steeds aan tafel...
  17. Mayra Ward

    Discussietopic 1.91

    Ook lijkt er door de wijzigingen een foutje te zijn ontstaan: wanneer ik zojuist de taveerne van iemand heb bezocht, komt er geen 24u timer, maar de melding 'Je bezoekt deze taveerne nog steeds. Kom later terug!' Dit gebeurt bij iedereen die ik nieuw bezoek (bezoeken van voor de update geven wel...
  18. Mayra Ward

    Discussietopic 1.91

    Ook dat werkt niet overigens. Maar ik had eerlijk gezegd gehoopt op geschiedenis van taveerne gebeurtenissen, net zoals je de hulpgebeurtenissen kan zien (en zoals de aankondiging ook wel een beetje zegt "je zal dit zien in de geschiedenis").
  19. Mayra Ward

    Discussietopic 1.91

    "Je zal nu live notificaties zien wanneer jouw vrienden plaatsnemen in jouw taveerne en je zal dit zien in de geschiedenis." ^^ Waar? In Stadhuis > Nieuws staat het niet. Zie ik iets over het hoofd?
Bovenaan