Discussietopic 1.91

"Je zal nu live notificaties zien wanneer jouw vrienden plaatsnemen in jouw taveerne en je zal dit zien in de geschiedenis."

^^ Waar? In Stadhuis > Nieuws staat het niet. Zie ik iets over het hoofd?
 

DeletedUser

Guest
"Je zal nu live notificaties zien wanneer jouw vrienden plaatsnemen in jouw taveerne en je zal dit zien in de geschiedenis."

^^ Waar? In Stadhuis > Nieuws staat het niet. Zie ik iets over het hoofd?

Ik denk die berichtjes die je over je scherm ziet vliegen, als bijvoorbeeld iemand iets motiveert bij jou.
 
Ook dat werkt niet overigens. Maar ik had eerlijk gezegd gehoopt op geschiedenis van taveerne gebeurtenissen, net zoals je de hulpgebeurtenissen kan zien (en zoals de aankondiging ook wel een beetje zegt "je zal dit zien in de geschiedenis").
 
Ook lijkt er door de wijzigingen een foutje te zijn ontstaan: wanneer ik zojuist de taveerne van iemand heb bezocht, komt er geen 24u timer, maar de melding 'Je bezoekt deze taveerne nog steeds. Kom later terug!' Dit gebeurt bij iedereen die ik nieuw bezoek (bezoeken van voor de update geven wel de timer weer). Dit gebeurt ook over de diverse werelden heen (algemeen probleem). Dit lijkt mij niet de bedoeling.

plaatje van zojuist bezochte taveerne: http://prnt.sc/dl8rlw
plaatje van wat stoeltje/klokje in sociale balk aangeeft: http://prnt.sc/dl8sa5
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij klopt die melding wel. Je bent net aangeschoven, dus dan is de melding "Je zit hier nog". Als die speler zijn taveerne leeg maakt zal het bericht veranderen in "Kom terug over x uur". Maakt hij/zij hem niet leeg dan kan de melding "Taveerne vol" worden.
 
In vergelijking met de situatie voor deze update, zou dit niet overeen komen. Voor de update was het zo dat zodra je plaatsnam, de 24u timer startte. Dus ik bezoek taveerne, schuif aan, ga taveerne uit, bezoek em weer, dan stond daar de timer. Zodra de 24u voorbij was en ik nog steeds aan tafel zat, kwam de melding 'je zit er nog steeds, kom later terug'.

Ik snap dat de flow in de huidige situatie anders kan zijn, maar ik vind het tot nu toe nog niet heel handig/overzichtelijk.
 

Mr.Quib

Actief lid
In vergelijking met de situatie voor deze update, zou dit niet overeen komen. Voor de update was het zo dat zodra je plaatsnam, de 24u timer startte. Dus ik bezoek taveerne, schuif aan, ga taveerne uit, bezoek em weer, dan stond daar de timer. Zodra de 24u voorbij was en ik nog steeds aan tafel zat, kwam de melding 'je zit er nog steeds, kom later terug'.
Klopt, dit is idd niet zoals het voor de update was. En er staat duidelijk in de aankondiging dat je zowel een live notificatie als een melding in de geschiedenis zou moeten krijgen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het deel in de geschiedenis zal later deze week geactiveerd worden, wanneer de app de update ook heeft gehad.
 

DeletedUser6877

Guest
Nou bijna, omdat je nog steeds vrienden kunt hebben met een stoeltje met een pijl, en als je die wilt bezoeken kom je toch voor een dichte deur omdat alles vol is.
 
Bovenaan