versla dit zeer grote leger.

DeletedUser11060

Guest
Beste mensen,

Ik heb sinds tijdje in de dagopdrachten regelmatig de bovenstaande opdracht: "versla dit zeer grote leger"
In mijn geval vandaag weer eens 2 golven van 8 eenheden met dezelfde bonus (80%) als mijn troepen.
Heb het weer een paar keer geprobeerd maar kom tot de slotsom dat ik er zonder diamanten niet door kom.
Hebben jullie dezelfde problemen? of zie ik iets over het hoofd.....

Is misschien meer topic voor vraag en antwoord, maar vind het ook wel een discussie topic :)
 
Dat zeer grote leger is volgens mij ongeveer gelijk aan wat je op GE einde level 3 en level 4 kan verwachten. Dat is echt voor ieder tijdperk te doen, mits je a. voldoende aanvalsbonus hebt opgebouwd en b. het juiste aanvalsleger meeneemt voor de legers die je moet verslaan. Je kan volgens mij ook oneindig in de herkansing, dus als je na ronde 1 meer dan 2 dooien of zwaar beschadigde eenheden hebt, kan je beter opnieuw proberen. Ik zou er in ieder geval geen dia aan weggooien, morgen nieuwe uitdagingen dus nieuwe kansen
 

Felair

Actief lid
Als ik op wiki kijk dan moet ettiënne ergens hier tussen zitten met het zeer grote leger qua tijdperk(tabel is niet compleet op wiki);
  • InA: 60%
  • PME: 85%
Kan geen speler vinden met de zelfde naam dus je ingame naam zal anders zijn maar mogelijk zit het probleem bij het niveau van de gevecht GG's.

Op de werelden waar ik niet veel uitvoer is het ook pittig deze te verslaan, met flesje en taverne bonus lukt het alsnog maar is vrij pittig maar dat is niet erg voor een dagelijkse uitdaging denk ik dan :D
 

DeletedUser11060

Guest
Als ik op wiki kijk dan moet ettiënne ergens hier tussen zitten met het zeer grote leger qua tijdperk(tabel is niet compleet op wiki);
  • InA: 60%
  • PME: 85%
Kan geen speler vinden met de zelfde naam dus je ingame naam zal anders zijn maar mogelijk zit het probleem bij het niveau van de gevecht GG's.

Op de werelden waar ik niet veel uitvoer is het ook pittig deze te verslaan, met flesje en taverne bonus lukt het alsnog maar is vrij pittig maar dat is niet erg voor een dagelijkse uitdaging denk ik dan :D

ik speel op server Dinegu met dezelfde naam voorover ik weet, ik begrijp dat het wel haalbaar is allemaal als je maar genoeg gevechtsbonus hebt, ik heb iets van 61% , 80% gloof ik , ga ik daar maar eens naar kijken


voor de volledigheid even het zeer grote leger bijgevoegd he,he,he :)
1.png
2.png
 

Felair

Actief lid
ik speel op server Dinegu met dezelfde naam voorover ik weet, ik begrijp dat het wel haalbaar is allemaal als je maar genoeg gevechtsbonus hebt, ik heb iets van 61% , 80% gloof ik , ga ik daar maar eens naar kijken


voor de volledigheid even het zeer grote leger bijgevoegd he,he,he :)

Ahja heb je gevonden :D keek er dus gewoon langs :)
Maar inderdaad gevecht GG's zo snel mogelijk in ieder geval naar 10 dat scheelt al bakken dan heb je 90% binnen alvast, want je zit al het moderne tijdperk dus de tegenstand is idd behoorlijk terwijl die GG's nog wat achtergebleven zijn terwijl je wel al een kraken hebt liggen dus even prioriteiten bepalen en gaan met die banaan :D de tegenstand word alleen meer naar mate je hoger in TP komt dus tijd om even bij te werken nu.

Zie trouwens ook dat je sommige grootse gebouwen nogal ver ontgrendeld hebt qua levels, pas daar mee op want dan zijn ze vanaf level 29-30 te kapen voor mensen met een hoog level Arc en dat kost je bakken met FP
 
ik zou zelf zeggen 2 tankies en 6 schurk, wave 1 eerste ronde tankjes achterhouden, dan auto klikken, 2e ronde ook tankjes achterhouden dan asap die mg uitschakelen en daarna de tankjes, maar ik neem aan dat je ondertussen een andere uitdaging hebt staan
 

DeletedUser11060

Guest
Ahja heb je gevonden :D keek er dus gewoon langs :)
Maar inderdaad gevecht GG's zo snel mogelijk in ieder geval naar 10 dat scheelt al bakken dan heb je 90% binnen alvast, want je zit al het moderne tijdperk dus de tegenstand is idd behoorlijk terwijl die GG's nog wat achtergebleven zijn terwijl je wel al een kraken hebt liggen dus even prioriteiten bepalen en gaan met die banaan :D de tegenstand word alleen meer naar mate je hoger in TP komt dus tijd om even bij te werken nu.

Zie trouwens ook dat je sommige grootse gebouwen nogal ver ontgrendeld hebt qua levels, pas daar mee op want dan zijn ze vanaf level 29-30 te kapen voor mensen met een hoog level Arc en dat kost je bakken met FP

dank voor alle tips, heb nog veel te leren merk ik weer :), Ik ga je mail sturen ingame
 
Bovenaan