Discussietopic 1.158

DeletedUser9397

Guest
Korte vraag, Gaan de eenheden in AT aangepast worden naar Hoogste TP eenheden bij het vrijgeven van een sector? Zoja is dat gelijk bij vrijgave van een sector of na de dagelijkse berekening?
 

DeletedUser7793

Guest
Het is niet meer mogelijk om eenheden uit de bronstijd te gebruiken bij de alle tijdperken kaart van GvG. Dit is een resultaat van de GvG feedback, omdat het mogelijk was om veel belegeringen achter elkaar te zetten met alleen speermannen.
sorry maar dat is dikke bullshit. (en dat weet je donders goed) je zit hier ons gewoon voor te liegen!
er is duidelijk niet geluisterd naar wat men heeft gezet

doe het in het vervolg maar zonder mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Felair

Actief lid
  • Het is niet meer mogelijk om eenheden uit de bronstijd te gebruiken bij de alle tijdperken kaart van GvG. Dit is een resultaat van de GvG feedback, omdat het mogelijk was om veel belegeringen achter elkaar te zetten met alleen speermannen.


Uhm wat? o_O ik dacht in eerste instantie wat een rare vertalingsfout maar zo staat het op de US forums er ook.

Speelt er dan echt werkelijk niemand in het Dev/Mod team GVG? Want klaarblijkelijk heeft er dus niemand gedacht hey dit slaat werkelijk nergens op volgens mij lol.
 

DeletedUser7793

Guest
doe het in het vervolg maar zonder mij

Bij deze sommeer ik u/Innogames tot evenredig terug betalen van mijn laatste aankoop
er is 10.8% verbruikt, de overige 89.2% kunt u binnen 7 dagen terugboeken. Bij in gebreken blijven zal ik overgaan tot juridische maatregelen.

Voor de goede orde, het is Innogames die na betaling de spelregels heeft gewijzigd en derhalve een verplichting heeft ten op zichtte van de aankopen welke gedaan zijn door haar gebruikers.
 
Jullie verpesten het spel.

Grote spelers / gildes kunnen enkel groter groeien nu.
Niemand kan hier een logische verklaring voor geven.
Niemand heeft hierom gevraagd of deze "feedback" gegeven.
Inno doet wat 'ie zelf wil.

Zolang ik het nog leuk vind, prima, maar geld ga ik er never nooit meer aan uitgeven. Dat doet Inno zelf.
Maar ja, who cares. Commentaar van de gebruikers wordt toch nooit serieus genomen ;)
 

Tigertjheu

Actief lid
Schurk kost 2.430 munten, maar deze kan je niet terug inwisselen wat jammer is.
Anders kon iedereen ff vooruit
 

DeletedUser13413

Guest
Deze wijzigingen zijn ZEER goed want nu kunnen de sterke GILDEN GEEN gebied HOUDEN op het Algemene Tijdperk.
Dus GvG op AT word leuker.
 

DeletedUser6877

Guest
Dat Inno niet luistert is geen groot geheim. Wat er nu gebeurt is dat er met ijzertijdeenheden wordt belegerd of met drummers, vaandeldrager en/of schurken. Geen verbetering dus. At komt na toekomst, dus het zou logischer zijn dat er met eenheden van toekomst, arctisch oceanisch of mars belegerd kan worden en gevuld kan worden.
 

DeletedUser13296

Guest
Geen enkele logica in prijzen,alleen dat je vaker prulara wint dan iets nuttigs.
Onlogische gevechten,beloningen.
Dure dias kopen ,waarvoor ?
Kleine spelers die reeds vele machtige GG bezitten waardoor het spel wordt ontwricht.
Event na event met prijzen waar je niks aan hebt.
Een antiquair waar alleen grote spelers waardevolle zaken kunnen bemachtigen.
En van FOE antwoorden in de trend van we kijken ernaar,is toeval oid.

Ik beveel het spel niet verder,ga proberen via Google een beoordeling te posten.
PUUR BEDROG !!!!!
 
Bovenaan