Recente inhoud door varkentje2001

  1. varkentje2001

    Discussietopic: Halloween Evenement 2021

    Hoe zou het komen als het jaar na jaar dezelfde verhaaltjes zijn? Ik interesseer me ook niet voor de nonsens die de ringmeester verteld, maar die halloweenverhalen van de speelgoedmissies zijn wel tof.
  2. varkentje2001

    Discussietopic: Halloween Evenement 2021

    Ik vind die Halloweenverhaaltjes bij de speelgoedmissies fantastisch! Enkel spijtig dat het jaar na jaar dezelfde zijn, het zou de extra missies een stuk aangenamer maken als je nieuwe verhaaltjes kunt ontdekken...
  3. varkentje2001

    Discussietopic: Het Mogolrijk

    Mogol-rijk is ook mijn minst favoriete nederzetting, al was de Azteken ook al een misser. Vooral het feit dat je hier voor iedere technologie je hele stad weer moet platgooien om voldoende diplomatie te halen is super irritant. Waarom de wegen ook zeer veel geld laten kosten als het kleinste...
  4. varkentje2001

    Visuele upgrade van grootse gebouwen

    Ik had laatst het idee dat het leuker zou zijn als de grootse gebouwen wat van uiterlijk konden veranderen naarmate je ze in een hoger level zet. Ondertussen houden veel spelers zich bezig met het upgraden van GG's naar level 60 of 80, maar qua uiterlijk maakt het geen enkel verschil of ze in...
  5. varkentje2001

    Open spel clash of countries

    284..
  6. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Ok, ik geef binnenkort een verbeterde versie.
  7. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Is vechten op de industriële kaart dan moeilijk? Ik onderhandel zelden. ( Alleen als het moet voor events. ) Ik heb heel de industriële kaart veroverd met vechten. Ik gebruikte daarvoor alleen industriële eenheden met ongeveer 25% bonus en een beetje schurken. Ligt dat dan aan mijn tactieken? Ik...
  8. varkentje2001

    Open spel Beestenketting

    Gambusia
  9. varkentje2001

    Open spel Tellen tot 500

    82...
  10. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Ik wil hier best tijd in stoppen! Maar dan moet de beginfase van het idee goedgekeurd worden, zoals ik al zei. Ik heb alleszins Sl8yer eens stevig op zijn nummer gezet! Als ik jullie steun krijg, dan wil ik best het idee beter uitwerken! Maar wat vinden de makers van FOE van het idee? Varkentje2001
  11. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Reactie gericht aan Sl8yer: Vergelijk jouw hoeveelheid kritiek eens met de rest, en je begrijpt direct waarom ik zeg dat jij uitzonderlijk veel kritiek geeft! Ik vraag me zelfs af of je al mijn vorige mails gelezen hebt? Heb jij trouwens zelf al eens een uitzonderlijk goed idee gestuurd...
  12. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Ik zei al eerder: Ik wil gerust speciale vaardigheden bedenken, maar niet zolang de rest van het idee is goedgekeurd! Waarom zou ik zoveel tijd steken in speciale vaardigheden bedenken als er geen speciale gevechten met vijandelijke heersers komen? Varkentje2001
  13. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Ik gaf alleen maar voorbeelden van eventuele speciale vaardigheden, dat had weinig met het idee zelf te maken. Er zijn zoveel vijandelijke heersers dat het onbegonnen werk zou zijn om nu zoveel speciale vaardigheden op te sommen. Het geeft niet dat ik negatieve kritiek krijg, maar sl8yer geeft...
  14. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    Vragen en reacties op het idee: gevechten tegen vijandelijke heersers Dit zijn nogmaals mijn antwoorden op sommige reacties: Mijn idee was gewoon: "Vecht letterlijk of onderhandel sterk met de vijandelijke heerser in een speciaal eindgevecht" Mijn idee was niet: "Bedenk speciale...
  15. varkentje2001

    Gevechten tegen vijandelijke heersers

    één van de enige nadelen is inderdaad dat er spelers zijn met een "onderhandeltactiek" Misschien ben je helemaal niet goed in vechten, maar je moet toch iets van legergebouwen hebben? Je moet toch kunnen vechten? In de GVG kan je ook niet onderhandelen. Mijn idee was een soort duel met...
Bovenaan