Gevechten tegen vijandelijke heersers

Ik gaf alleen maar voorbeelden van eventuele speciale vaardigheden, dat had weinig met het idee zelf te maken. Er zijn zoveel vijandelijke heersers dat het onbegonnen werk zou zijn om nu zoveel speciale vaardigheden op te sommen. Het geeft niet dat ik negatieve kritiek krijg, maar sl8yer geeft uitzonderlijk veel kritiek!

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001
 
Ik gaf alleen maar voorbeelden van eventuele speciale vaardigheden, dat had weinig met het idee zelf te maken. Er zijn zoveel vijandelijke heersers dat het onbegonnen werk zou zijn om nu zoveel speciale vaardigheden op te sommen. Het geeft niet dat ik negatieve kritiek krijg, maar sl8yer geeft uitzonderlijk veel kritiek!
Varkentje2001

Da's precies het punt, beter om zelf wat langer aan je idee te werken en met goed uitgewerkte mogelijkheden te komen dan met "zomaar voorbeelden", die gaan gegarandeerd afgeschoten worden en dat doet afbreuk aan je hele idee.
 
Ik zei al eerder: Ik wil gerust speciale vaardigheden bedenken, maar niet zolang de rest van het idee is goedgekeurd!
Waarom zou ik zoveel tijd steken in speciale vaardigheden bedenken als er geen speciale gevechten met vijandelijke heersers komen?

Varkentje2001
 

DeletedUser

Guest
Het geeft niet dat ik negatieve kritiek krijg, maar sl8yer geeft uitzonderlijk veel kritiek!

Uitzonderlijk veel kritiek ga je krijgen als je dingen niet uitwerkt, je idee niet doordenkt en vragen beantwoord met de dooddoener, dat moeten ze zelf maar invullen. Sorry, hoor, maar je presenteert het als een 13 jarige met kreten als "dat vind ik leuk" en "dat vind ik tof" terwijl je inhoudelijk geen antwoorden geeft. Je wil dat iedere provincie een speciale sector heeft, maar je argument is dat de missies niet uitdagend genoeg zijn. Die twee staan los van elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Het kan misschien ergens anders op worden toegepast.:) Speciale vaardigheden voor nieuwe eenheden. Van
bonuskaarten of van Paas event. Bovendien is er nog niet besloten om het idee goed of af te keuren. Waardoor
het nog iets te vroeg is voor conclusies.
Als ik een suggestie mag doen, voor een speciale vaardigheid. Is bv. ''imitatie'', imiteert de vijandige
mil. bonussen. Dit wil zeggen: wordt een leger aangevallen met een eenheid met ''imitatie'', zal dit
leger dezelfde mil. bonussen krijgen. Bv. een leger met ''imitatie'' wordt aangevallen met een leger
met +73% vuurkracht en +60% weerstand. Dan zal het leger deze bonussen overnemen. Dus zal dit
leger ook +73% vuurkracht en +60% weerstand krijgen. Dit maakt het mogelijk om op maat uitdagingen
te maken, afhankelijk van je eigen mil. bonussen.
Als de imitatie vaardigheid via een event eenheid beschikbaar zoude komen en beide legers over
imitatie beschikken. Zal de grootste mil. bonus worden geïmiteerd.
 
Reactie gericht aan Sl8yer:

Vergelijk jouw hoeveelheid kritiek eens met de rest, en je begrijpt direct waarom ik zeg dat jij uitzonderlijk veel kritiek geeft! Ik vraag me zelfs af of je al mijn vorige mails gelezen hebt? Heb jij trouwens zelf al eens een uitzonderlijk goed idee gestuurd? Waarschijnlijk niet, want het enige wat je doet is andere mensen bekritiseren. Ik heb inhoudelijk genoeg antwoorden gegeven: Zie vorige mails! Als je al mijn vorige mails gelezen hebt, waarom zeg je dan dat ik in alle provincies een speciale sector wil? ALLEEN de THUISprovincies van de vijandelijke heerser! De meeste missies zijn zeker uitdagend genoeg, alleen niet logisch! 2 armzalige soldaatjes kunnen geen voortvluchtige moordenaar of heks in een onmetelijk groot gebied vinden!

ik hoop dat je inziet dat je heel domme dingen zegt, en bedenk zelf eens een prachtig idee! Dan kan ik eens 2 behanglijsten volschrijven met negatieve commentaar en nadelen! En denk vooral niet dat ik geen negatieve commentaar verdraag, maar MEGAVEEL, heel idiote commentaar verdraag ik wel niet!

Denk eens goed na over deze woorden!

Varkentje2001
 
Lol, je bent duidelijk nieuw op dit forum als je denkt dat klagen sl8er opeens minder kritisch gaat maken. En dit gaat niet over ideeën die anderen ingestuurd hebben maar om jouw idee. Maar als je zelf geen zin hebt de tijd erin te stoppen dit idee beter uit te werken, hoef je in ieder geval op mijn steun ook niet te rekenen.
 
Ik wil hier best tijd in stoppen! Maar dan moet de beginfase van het idee goedgekeurd worden, zoals ik al zei. Ik heb alleszins Sl8yer eens stevig op zijn nummer gezet! Als ik jullie steun krijg, dan wil ik best het idee beter uitwerken! Maar wat vinden de makers van FOE van het idee?

Varkentje2001
 
Misschien moet je dan de richtlijnen even doorlezen, zo werkt het nu eenmaal niet. Het moet een redelijk goed uitgewerkt idee zijn dat hier is goedgekeurd, voordat het doorgespeeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Reactie gericht aan Sl8yer:

Ik vraag me zelfs af of je al mijn vorige mails gelezen hebt?

Nee natuurlijk niet. Daarom citeer ik ze ook :wacko:

Heb jij trouwens zelf al eens een uitzonderlijk goed idee gestuurd?

Ja, meerdere die ik heel tof en leuk vond. Nu jij nog :wacko:

Of was deze vraag retorisch en weet je gewoon niet hoe de zoekfunctie werkt? :confused:

Waarschijnlijk niet, want het enige wat je doet is andere mensen bekritiseren.

Daar heb je een punt. Belachelijk dat zo iets gebeurt in discussies. Daar kan je natuurlijk niet op de inhoud ingaan.

Ik heb inhoudelijk genoeg antwoorden gegeven: Zie vorige mails! Als je al mijn vorige mails gelezen hebt, waarom zeg je dan dat ik in alle provincies een speciale sector wil? ALLEEN de THUISprovincies van de vijandelijke heerser! De meeste missies zijn zeker uitdagend genoeg, alleen niet logisch! 2 armzalige soldaatjes kunnen geen voortvluchtige moordenaar of heks in een onmetelijk groot gebied vinden!

Ik heb nog geen mail van je gehad, maar ik begrijp wat je bedoelt. Opnieuw heb je wel een beetje een punt. Om heel eerlijk te zijn volg ik heel die verhaalijn niet. Ik ram er eigenlijk een beetje doorheen. Kijk of het doen van de missie de moeite waard is m.b.t. de opbrengst en zo niet dan sla ik hem over. Dat vind ik nu eenmaal heel leuk en tof, maar daar ben ik vast de enige in.

ik hoop dat je inziet dat je heel domme dingen zegt

Nee, niet echt.

bedenk zelf eens een prachtig idee! Dan kan ik eens 2 behanglijsten volschrijven met negatieve commentaar en nadelen!

Inhoudelijk zal je dat nooit lukken.

En denk vooral niet dat ik geen negatieve commentaar verdraag, maar MEGAVEEL, heel idiote commentaar verdraag ik wel niet!

Maar goed voor jou dan dat mijn commentaar dat niet is.

Denk eens goed na over deze woorden!

Heb ik geprobeerd, maar ik moest te hard lachen :D

Ik wil hier best tijd in stoppen! Maar dan moet de beginfase van het idee goedgekeurd worden, zoals ik al zei.

Dan is het natuurlijk wel handig als die beginfase aan de richtlijnen voldoet.

Ik heb alleszins Sl8yer eens stevig op zijn nummer gezet!

Dat heb je. Ik durf nu nooit meer te reageren. Als ik je mails had gelezen was dit behoorlijk kwetsend voor mij geweest.

Als ik jullie steun krijg, dan wil ik best het idee beter uitwerken! Maar wat vinden de makers van FOE van het idee?

Geen idee. Leer Duits of Engels en bel ze even zou ik zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8918

Guest
Ik snap wel waar Varkentje vandaan komt - de achterliggende vraag die hier is gesteld, is heel logisch: Waarom zijn alle gevechten 8 tegen 8? (Althans, na het vrijspelen van de VME PvP-toren).
Voor jou als speler is er geen reden om met minder dan acht poppetjes te vechten, dus de kaart zal variatie moeten brengen. Iets originelers kan echt geen kwaad - we hebben zelfs een plek waar deze gevechten ingepast kunnen worden (het gebied dat nog altijd onder de wolken verstopt zit bij het Koloniale Tijdperk).

Waarom geen vier eenheden die een flinke bonus hebben, of zoals in dit idee voorgesteld, één unieke eenheid met zijn eigen vaardigheden en trucjes die jouw hele legertje onder de voet kan lopen als je niet oplet?

Maar inderdaad, zoals al eerder gezegd, laat de uitwerking te wensen over.

En nog iets @ Varkentje: Reageer niet op Slayer's getrol, daar worden we ook niets wijzer van. Ik heb zelf ook besloten om niet meer op hem te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap wel waar Varkentje vandaan komt - de achterliggende vraag die hier is gesteld, is heel logisch: Waarom zijn alle gevechten 8 tegen 8? (Althans, na het vrijspelen van de VME PvP-toren).

Jij mag dan wel snappen waar varkentje vandaan komt, voor de rest sla je de plank zoals gebruikelijk weer helemaal mis. Als de tweede aanvalsgolf erbij komt wordt het 8 tegen tot maximaal 16. Dus niet alle gevechten zijn 8 tegen 8. Variatie is er bovendien in de bonus van je tegenstander.

Je hoeft hier helemaaal niet op te reageren hoor. Kom maar eens terug als je weet waar je over praat.
 

DeletedUser9730

Guest
Goed idee ;)
Alleen een beetje meer uitgewerkt zou leuk zijn :)
 

DeletedUser4100

Guest
Ja, meerdere die ik heel tof en leuk vond. Nu jij nog :wacko:
Welke ideeën?

@Schoppenaas, wat je zegt zal wellicht de achterliggende gedachte zijn van dit idee. Gewoon wat
meer variatie in het spel brengen. Met name rond de gevechten.:) Speciale vaardigheden van de
bonuskaarten zijn leuk. Wat meer variatie zoude fijn zijn. Op dit moment krijg je het pas te horen
wat er gebeurt is in een gevecht via de verhaallijn. Het zoude leuker zijn als je in een gevecht
zelf ook iets daarvan mee maakt. Nu schiet je gewoon een aantal anonieme eenheden neer en
hoor je later pas dat het een van je vijanden was. Als een van je vijanden mee zoude doen in
het gevecht is het leuker. Omdat de spelervaring anders wordt en het verhaal beter over
komt. Immers je hebt zelf gezien dat je je vijand verslagen hebt, in het gevecht.:)
 

DeletedUser4100

Guest
Misschien moet je dan de richtlijnen even doorlezen, zo werkt het nu eenmaal niet. Het moet een redelijk goed uitgewerkt idee zijn dat hier is goedgekeurd, voordat het doorgespeeld wordt.
Vriendelijk geef ik een linkje naar de richtlijnen.:) Deze zijn ook te vinden in de bovenste topic,
van dit deel van het forum, ideeën & suggesties.:)
 

DeletedUser8918

Guest
Als de tweede aanvalsgolf erbij komt wordt het 8 tegen tot maximaal 16. Dus niet alle gevechten zijn 8 tegen 8. Variatie is er bovendien in de bonus van je tegenstander.
Ja, en verder? Waarom is er geen gevecht waar je tegen vier eenheden van een tijdperk hoger vecht met alleen een aanvalsbonus en geen verdedigingsbonus, die worden versterkt door nog een aanvalsgolf van vier eenheden uit jouw eigen tijdperk? Of een gevecht tegen vijf eenheden met een 30%/60% bonus, gevolgd door een golf van vier eenheden met een 20%/40% bonus en daarna een golf van drie eenheden met een golf van 10%/30% bonus, om maar wat te noemen?
Er is nog heel wat meer te verzinnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil graag even in het algemeen aangeven: Houd het hier inhoudelijk, en kat elkaar niet persoonlijk af. Daarnaast on-topic, en wellicht even terughalend:

@Varkentje:
- Jouw originele idee omvat niets over 'moeilijk onderhandelen'. Dat je nu aangeeft dat dat wel is, is leuk, maar niet iets waar andere mensen dus vanuit konden gaan. Blijft ook mijn vraag, wat is het voordeel voor mensen die nooit vechten?
- Een idee hoort volledig uitgewerkt te zijn. Dit betekent niet tot op de letter, maar aangeven dat de ontwikkelaars de rest maar moeten doen is dus niet de bedoeling.
- Als ik een enkele eenheid aanval met 7 schurken en 1 gewone eenheid, dan zal ik dus al een keer of 35 hem geraakt kunnen hebben tegen de tijd dat hij als mijn schurken geraakt heeft. Een leger met maar 1 eenheid is daardoor eigenlijk heel moeilijk een uitdaging te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ja, en verder? Waarom is er geen gevecht waar je tegen vier eenheden van een tijdperk hoger vecht met alleen een aanvalsbonus en geen verdedigingsbonus, die worden versterkt door nog een aanvalsgolf van vier eenheden uit jouw eigen tijdperk? Of een gevecht tegen vijf eenheden met een 30%/60% bonus, gevolgd door een golf van vier eenheden met een 20%/40% bonus en daarna een golf van drie eenheden met een golf van 10%/30% bonus, om maar wat te noemen?
Er is nog heel wat meer te verzinnen!

Geen idee.

Waarom vechten er geen amazones in bikini mee? Waarom wordt er geen gebruik gemaakt van duikboten? Of waarom kan je geen landmijnen leggen? Je kan wel van alles verzinnen. Feit blijft dat niet alle gevechten 8 tegen 8 zijn vanaf VME zoals jij beweert. Dat is dus een argument dat kant nog wal raakt.
 
Bovenaan