Discussietopic: Halloween Evenement 2021

Ik vind die Halloweenverhaaltjes bij de speelgoedmissies fantastisch! Enkel spijtig dat het jaar na jaar dezelfde zijn, het zou de extra missies een stuk aangenamer maken als je nieuwe verhaaltjes kunt ontdekken...
 
Hoe zou het komen als het jaar na jaar dezelfde verhaaltjes zijn? Ik interesseer me ook niet voor de nonsens die de ringmeester verteld, maar die halloweenverhalen van de speelgoedmissies zijn wel tof.
 

DarthRonin

Actief lid
Verhaallijn verhaaltjes zijn niet elk jaar hetzelfde en die lees ik ook nooit.
Denk ook niet dat ik die ringmeester ooit gelezen heb, ik race al vele jaren vol gas door die dingen, het enige waar ik naar kijk is wat ik moet doen.
En ik denk dat velen met mij hetzelfde doen.

Ben wel nieuwsgierig hoeveel van de vaste forumbezoekers die verhaaltjes wel of niet lezen :D
 

nietje52

Actief lid
Ik heb het wel gedaan maar ik mis dan weer delen omdat ik zo enthousiast word als ik een opdracht gelijk kan vervullen en dan ben ik weer te laat met lezen.
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Nee lees de verhaaltjes niet, zet ook geen animaties of geluiden aan. Events zijn voor mij een bijzaak, doe ze minimaal tot de volgende kist en vind ik het leuk speel ik het event uit.
 
Laatst bewerkt:
hey all..vraag -constatering-en mening.
waarom zijn de daily specials zo moeilijk te pakken als alle vorige events?
nee sterker nog ..als in al de vorige jaren?
is dat omdat we het kasteel erbij hebben?.is dat omdat we al zoveel verdienen op gsp?
en dat we te verwend zijn?
ik heb 20k dias uit gegeven op dag 1 van dit event en 9 uppies gescoord van het wolfshuis.
vandaag denk ik zon 30 pompoenen gescoord en geen enkele rotonde..
en das niet enkel op mijn main..maar geld voor elke wereld.
hebben jullie iets veranderd aan het win-percentage per daily special?
vind dit wel jammer eigelijk..maar zal wel te verwend zijn...en zal ook wel weer geen duidelijk antwooord krijgen..immers dat ben ik wel gewend van inno -foe.
bvd..mvg..killerrik1512
 

Wildstorter

Actief lid
Kans blijft kans, je kan 100x een dobbelsteen gooien en dan kan die in de praktijk geen 1x op 6 uitkomen. Theoretisch heb je een kans van 16.66% dat het een 6 is en bij een voldoende aantal worpen (gooi een miljoen keer ofzo) dan zal dat aantal best overeen komen. En dat is kansberekening, je hebt vooraf een verwachting en daar kun je het mee doen, de ene keer heb je geluk en de andere keer niet.

En nou is een kans van 10% op een dagprijs uiteraard nog lager in verhouding met de dobbelsteen in mijn voorbeeld.
 
thnx jack...idd true...dat is wat ik bedoel met te verwend..het verwachtingspatroon...anyway..klopt wat je zegt
maaaarrrrrrr..zojuist op wereld F waar ik alles op had gespaard tot vandaag was ik begonnen om een verlaten gesticht te kunnen scoren.
halverwege ben ik van daily omgeruild naar wensput..zeggen en schrijven er 1 gescoord.
hoeveel pompoenen zullen dat geweest zijn?..50?..ik vind het gewoon schandalig.
ik voel me genaaid door inno..en dan nog event valuta proberen te slijten ook.
snap het wel..alles wordt bigger..mooier... uitgebreider..is een gratis spel..dus alles wat je wint is meegenomen.
maar het wordt met de events steeds minder
ach we hebben wel een geweldige eventshub.
dat dan weer wel...
 
Laatst bewerkt:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
@killerrik1512
Er is niets aangepast aan de win-percentages voor een beloning. Per pompoen heb je een x% kans op een beloning. Dit geldt voor elke pompoen. Daarbij is het zoals er boven al wordt vermeld een kans op, het is nooit een garantie.
 

nietje52

Actief lid
Van alle winpercentages in alle events voor de daily prize zijn de halloween pompoenen wel het laagste.
De beste pompoen heeft een kans van 10% op de dagelijkse prijs.
In de meeste events heb je wel hogere kansen.
1 van de grote taarten van het vorige event heeft bijvoorbeeld 15% kans.
 

DarthRonin

Actief lid
Dan nog, het gaat om de droprate.
Hoeveel pompoenen kun je open maken gedurende het event.

Die grote taarten van dat vorige event gaven wel een goeie winkans, maar ze waren ook duur.
 

Wildstorter

Actief lid
Die droprate is precies genoeg.

Vorig event twijfelde ik nog om dia te spenderen, in het voorjaar (candycrush event) nog flink wat dia gespendeerd maar met deze droprate gaan er NUL DIAMANTEN naartoe. Je krijgt er toch geen dagprijs voor dus waarom zou je betalen voor niets? Dus de droprate is prima, er is geen twijfel om te spenderen :D
 

nietje52

Actief lid
Ja zelfde met de poppen.
Ik zou graag die Medina avatar hebben maar ik mis nog een pop.
Dia's spenderen heeft geen zin omdat je nooit weet of en wanneer die pop nog komt.
 
droprate...das een nieuw woord voor mij..weer iets geleerd..had ik alles geweten op dag 1..dan had ik nooit er 20k diaas tegen gegooid..in ieder geval thnx all voor feedback
 

GlenSpey

Nieuw lid
Waarom is de kans voor de 'betere' beren zo belachelijk laag gemaakt? Ik heb vandaag (dagprijs huis der verschrikkingen) nagenoeg alle tickets besteed. Ik heb uit de bovenste rij van 4 verschillende beren maar liefst 36 stuks gevonden. Uit de onderste rij van 4 verschillende beren precies nul komma nul. De kansen op iets fatsoenlijks worden per event wel steeds slechter en slechter gemaakt.

Misschien een goede tip voor de afdeling commercie bij innogames, de kans IETS hoger maken, want ik ga nu natuurlijk geen enkele diamant uitgeven in de hoop de ontbrekende beren te vinden want daarvoor zijn het er veel te veel als je na bijna 3000 tickets nog geen enkele beer uit de onderste rij hebt mogen vinden. Ik snap dat jullie steeds meer en meer willen verdienen maar op deze manier verdien je steeds minder. Als het om 1 beer was gegaan die ik reeds niet had gevonden dan was ik er nog wel toe te verleiden geweest...
 

nietje52

Actief lid
Trixiebelle heeft me weer een heel event weten te ontlopen.
Jammer. De enige prijs die ik het waard vond dit event was de avatar van Medina.
 
Bovenaan