Recente inhoud door prutser2

  1. prutser2

    Event gebouwen

    hij krijg vast niet meer het bouw sprekershoek, of zo trofe van vorige ranking
  2. prutser2

    Ipad app sluit zich steeds af.

    de beste oplossing is geen ipad tekopen :D:p:) maar met androind stuur systeem
  3. prutser2

    als ik 1 tip mag geven ga kijken in de bioscoop de film deadpool geweldig film ( speel zich af...

    als ik 1 tip mag geven ga kijken in de bioscoop de film deadpool geweldig film ( speel zich af in de x-men unieversum)
  4. prutser2

    XP op de app

    ja klopt bij Google Play en de Game Center ben ik nu level 9 als dat iets mag betekenen , ik weet wel dat door veel app games te linken met je google playstore accont dat je bepalden doelsteling haal krijg je punten
  5. prutser2

    ik heb al vrij gepakt voor volgende week, want carnaval is over 2 dagen dus zuipen en dagen vol...

    ik heb al vrij gepakt voor volgende week, want carnaval is over 2 dagen dus zuipen en dagen vol met alcohol in mij bloed en lekker vrouwen
  6. prutser2

    XP op de app

    heb vandaag ook update gedaan van de google playstore ,ik heb dat niet wat jij beschijf ik vin het wel mooier nou hoe de munten er uit zien als je huis ze heeft en je ziet nu ZZ bij een werkeloos voorraden gebouw
  7. prutser2

    volgen de week donderdag nieuw X fils serie op fox. (van daar dat David Duchovny gestop is met...

    volgen de week donderdag nieuw X fils serie op fox. (van daar dat David Duchovny gestop is met de serie californication)
  8. prutser2

    Nachtwaker

    en morgen middag zagen we de week door midden:):D
  9. prutser2

    ik zit naar de serie Zoo tekijken op sbs6

    ik zit naar de serie Zoo tekijken op sbs6
  10. prutser2

    [32538] Beloningen van GG donaties in geschiedenis

    zou een leuke zijn ja dat je kan treug kijken
  11. prutser2

    morgen is het weekend ;-)

    morgen is het weekend ;-)
  12. prutser2

    Mobiel; update

    hoi ik heb gisteren paar uur geleden een update gedaan van foe op me smartfhone gedaan via google play gedaan en was heelle maal fout je zag geen texten op de pleken dat text moet hebben en als je in je stad ben is er elke knop een ander af beelding zelfs gemotivervede gebouwen heb je maar...
  13. prutser2

    Nachtwaker

    haii er zijn nu 75 mensen op het forum waar van 17 leden
  14. prutser2

    verkenning continent kaart

    oke
  15. prutser2

    verkenning continent kaart

    waarom kan ik niet de rest van de continent kaart van progressief tijdperk niet verkennen:eek: terwijl ik wel de hele kaart van industrieel tijdperk heb verkend en de onderkant van de kaart
Bovenaan