XP op de app

DeletedUser8913

Guest
Log ik net in op de app, zie ik ineens pop-ups boven in mn scherm voor een paar "achievements", bv Stamhoofd +500XP.

Iemand enig idee wat dit zijn, waar ik dit terug kan vinden en wat ik hier mee kan?
 

DeletedUser4512

Guest
Game Center van Apple (/iOS) ... met de nieuwe update voor de app hebben ze support voor Game Center ingebouwd.
Dit is ook te lezen in je AppStore -> Updates overzicht.
Volgens mij kun je er helemaal (nog) niks mee. Behalve dan dat je vrienden nu kan uitnodigen om FoE app te installeren. Vrienden vanuit je Game Center wel te verstaan, maar aangezien je niet wist wat de popup was, ga ik er even vanuit dat je Game Center nooit ingekeken hebt en dus ook niks ermee doet (dus er ook geen vrienden op hebt).

Of had je het over de Andriod app?
 

DeletedUser8913

Guest
Het zegt me idd allemaal niets haha
Maar ik had het over de android ja
 
heb vandaag ook update gedaan van de google playstore ,ik heb dat niet wat jij beschijf ik vin het wel mooier nou hoe de munten er uit zien als je huis ze heeft en je ziet nu ZZ bij een werkeloos voorraden gebouw
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De app heeft achievements gekregen, deze zijn niet in het spel zelf terug te vinden maar wel via Google Play en de Game Center. De xp die je in ieder geval voor Google Play krijgt zorgt ervoor dat je daarmee levels kan stijgen, ik weet niet precies hoe het met Game Center werkt, ik heb zelf alleen Android ;)
 

DeletedUser8913

Guest
@prutser2
Wat betreft de munten ben ik met je eens, maar die Zzz is zwaar kl*ten. Ze vallen gewoon echt niet op, waardoor ik nu al een paar keer heb gehad dat ik een gebouw niet aangezet heb na het oogsten en dit later pas zag wanneer ik op de pc kwam.

@Leones
Enig idee wat de toegevoegde waarde is? Ik zie hem namelijk nog niet. Heb er nu 5 unlocked, maar ik heb er verder niets aan geloof ik.
 
ja klopt bij Google Play en de Game Center ben ik nu level 9 als dat iets mag betekenen , ik weet wel dat door veel app games te linken met je google playstore accont dat je bepalden doelsteling haal krijg je punten
 

Markus

Actief lid
ja klopt bij Google Play en de Game Center ben ik nu level 9 als dat iets mag betekenen , ik weet wel dat door veel app games te linken met je google playstore accont dat je bepalden doelsteling haal krijg je punten

level 16 hier, mede door andere spellen... ik vind dit overigens een weinig toevoegende toevoeging :p
 
Bovenaan