Mobiel; update

DeletedUser5540

Guest
Als dit als bug gezien wordt, ook prima.

Na een update op mijn mobiel wil ik uiteraard een keer weer inloggen op FoE.
Nu was ik in een niet oplettende bui, en in plaats van dat er stond "Aanmelden" (met spelersnaam/wachtwoord) of "Cirgard" stond er "blijf spelen als Gast". En daar klikte ik dus op. Hierdoor moest ik eerst een flink deel van de tutorial doorkomen voor ik eruit kon. Dit was erg irritant en gezien ik weinig tijd had, heb ik het weggelegd en hierdoor FP en een productie cyclus moeten missen.

Gezeik daargelaten...; Kan ervoor gezorgd worden dat je direct bij de opties kan afmelden OF dat je via een andere wijze hier snel uit kan OF dat het op één of andere wijze niet meer gebeurd na een update.
Ik kan me dit herinneren van voorgaande updates, soms lette ik wel op. Maar het kan zijn dat ik al 3 gast accounts heb gemaakt...

Zou fijn zijn :)



*iPhone 6, dus mogelijk alleen iTunes/apple gerelateerd.
 
hoi

ik heb gisteren paar uur geleden een update gedaan van foe op me smartfhone gedaan via google play gedaan en was heelle maal fout je zag geen texten op de pleken dat text moet hebben en als je in je stad ben is er elke knop een ander af beelding zelfs gemotivervede gebouwen heb je maar grote halfe sterren , heb de app foe verwijderd en op nieuw geinstaleerd en heb daan eerste 275mb moeten dowlouden en hij doet het weer
 

DeletedUser4527

Guest
had ik ook , heb em alleen opnieuw opgestart en toen was het alweer goed :)
 
Bovenaan