Ipad app sluit zich steeds af.

DeletedUser10234

Guest
Hoi,
Sinds de laatste 2 updates is het spel op de ipad haast niet meer te spelen. Om de paar minuten sluit de app zich af waarna ik opnieuw moet opstarten. De ipad die ik heb is een ipad 2.
Ik heb al een supportticket geopend en het zou opgelost moeten zijn met de nieuwe update van vandaag maar het probleem is alleen maar erger geworden. Mijn ipad doet het voor de rest prima.
Het lijkt wel of het spel qua geheugen te zwaar is voor mijn ipad.
Hebben hier toevallig meer mensen last van?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
mvg.
Phil
 

frans1

Actief lid
ik heb het zelfde probleem met de zelfde ipad daar je dat ding niet alleen gebruikt voor het spel te spelen kan de oorzaak goed zijn dat het geheugen inderdaad te zwaar belast wordt, wat je zelf al aangeeft dus kiezen minder er op zetten of net als ik cq gezin genoten dagelijks effen je instellingen herstellen dan is het bijna geen probleem meer

het spel eet veel geheugen dit is zo kun je niks aan doen
 

DeletedUser10234

Guest
Beste Frans,
Dank voor je antwoord.
Wat bedoel je precies met je instellingen herstellen?
En je dient zoveel mogelijk vrije geheugen te hebben, dat is minimaal 3 gieg of zo?
 

DeletedUser10234

Guest
Nee, de ipad lijkt gewoon te weinig geheugen te hebben. Ik heb er heel veel afgegooid te hebben en lijkt het erop dat de ipad om de 4 minuten ipv om de 2 minuten afsluit. Het helpt iets, maar je kan niet meer gewoon spelen.
Na de laatste 2 updates heb ik hier last van, daarvoor sloot hij wel eens af, maar heel af en toe.
Vraag me wel oprecht af of hier niet veel meer mensen last van hebben.
Support zegt dat ik tot nu toe de enige ben? Er moeten toch veel meer mensen met een ipad 2 spelen?
 

DeletedUser10234

Guest
Hoi,
Waarschijnlijk is het spel dan gewoon te zwaar geworden.
Ik heb meerdere dingen geprobeerd, alle apps eraf te gooien, en op de achtergrond geen apps meer laten draaien.
Dit helpt een beetje, maar onvoldoende om het spel te kunnen spelen zoals voor de laatste 2 updates.
Erg jammer.
 

DeletedUser10234

Guest
Na een update nog een keer proberen te spelen, maar hij sluit zich weer om de paar minuten af.
Volgens mij is het spel gewoon te zwaar geworden voor bepaalde oudere types van de Ipad, en heeft te maken met het geheugen van de Ipad, die dit niet aankan.Het zou wel netjes zou als support aan zou kunnen geven dat dit ook het geval is en wat de minimale specs van een ipad moeten zijn om het spel te spelen.
 

ThaMartin

Actief lid
Wij zijn niet geïnformeerd over een eventuele verandering van specs maar het feit dat er nu meerdere meldingen van komen, geeft wel het idee dat er in ieder geval iets is veranderd wat niet voor iedereen even goed werkt... Ik ga navraag doen voor jullie, maar verwacht het antwoord nog niet vandaag of morgen want het is nu weekend en de ontwikkelaars zijn dan vrij :)
 

DeletedUser7483

Guest
Ik heb het alleen bij nieuwe updates dat de melding geheugen tekort komt en de app afsluit.
Bij iedere nieuwe update moet ik de app verwijderen, opnieuw opstarten en dan kan ik hem opnieuw installeren zonder problemen en ook weer gewoon spelen. Dat is toch ook wel raar.
 
Bovenaan