Recente inhoud door mrrobg

  1. mrrobg

    Wat is het uiteindelijke DOEL van het spel in zijn geheel? Dit terwijl je als speler het niet ens zelf weet!

    Het doel is wat je er zelf leuk aan vind en wat je er van wil maken dus. Voor de een is dat veel vechten En een ander maakt een mooie stad van bloemen bijvoorbeeld
  2. mrrobg

    Indeling leger

    Weet niet of dit idee ooit voorbij is gekomen. Maar zou het verdedigende stadsleger missen wat meer naar rechts kunnen in de balk? nu staat het heel hinderlijk aan de linkse kant in de weg bij het selecteren van nieuwe manschappen als er bijvoorbeeld gewisseld wordt door uitputting en er sommige...
  3. mrrobg

    Bevestigd Automatisch m/o

    Oke laten we hopen dat het snel opgelost is dan
  4. mrrobg

    Bevestigd Automatisch m/o

    Als ik bijv mn vrienden allemaal m/o Automatisch doe en een Opdracht van 30 m/o tegelijk aanzet Knippert die continue omhoog en omlaag en de opdracht van 30 m/o staat op het einde nog open Kan dit probleem verholpen worden ? M.V.G
  5. mrrobg

    # gezelligheid zoekt leuke nieuwe leden

    ( spelwereld C) En optioneel wereld F Gezelligheid kent geen tijd . En is daar mee ook het sleutelwoord voor dit leuke gilde. Is dit voor jou ook alleen maar een Spel , hangt je leven er niet van af ? Vind jij het leuk om samen met wat andere leuke gezellige mensen te spelen ? Heb jij...
  6. mrrobg

    Open spel Verander het woord!

    Leren ;)
  7. mrrobg

    Welke Grootse Gebouwen zijn zinvol

    Aanval gg´s samen met wat gebouwen waar goederen en fp uit komen. Eig alles langzaam tegelijk opbouwen tot level 20 a 30 daarna aanvullen met andere leuke gg´s die zinvol zijn dus een extra Mooie bonus geven . Een arc naar level 80 krijgen ( 1.9 ) geeft je ook een flinke boost s6 !
  8. mrrobg

    Upgrade´s

    Bedankt voor jullie reactie
  9. mrrobg

    Upgrade´s

    Ik wil graag weten of er nieuwe upgrade set´s te verkrijgen zijn komende tijd In oa de GE via antiqair enz . Het gaat oa om upgrade kit´s van >>>>>>> carceres Sphendone hanami brug En mogelijk ook van andere set gebouwen waarvan veel mensen Zijn steken op een bepaald level wat zonde...
  10. mrrobg

    St. Patrick's Day discussietopic

    Ik leg ongeveer hetzelfde uit idd. Maar dan in iets andere bewoording. En vertel er ook meestal meteen bij dat dingen uitzoeken , ook onderdeel van het spel is.
  11. mrrobg

    St. Patrick's Day discussietopic

    Minder spel elementen en events . je wordt nu helemaal dood gegooit . vroeger had je de keuze of je vocht gvg of pvp tegen je buren Nu kun je kiezen uit gvg ,ge gs japanse nederzetting vikkingen egypte . Doorlopende opdrachten en vaker events als niks . Eindstand ik krijg van beginnen spelers...
  12. mrrobg

    Verknoeid

    Mijn bonussen zijn nog veel hoger. Niet opgeven en volhouden , kom je zelf ook verder
  13. mrrobg

    twijfelachtige bonus

    De mikote brug ging overigens ook 2 % omhoog na upgraden
  14. mrrobg

    twijfelachtige bonus

    Via de andere wiki was het voor de vuurpagode om de drie tp extra aanvals en def bonus . Zou betekenen dat er pas een verhoging komt op het tp dat nog niet bestaat na Ruimtetijdperk astroidengordel dus
  15. mrrobg

    twijfelachtige bonus

    Die andere had ik idd ook al gevonden . @ Leones De kolossus waar ik aan refereerde was een van de weinige dingen die je wel kon vinden idd. Maar het ging meer om alle andere dingen. Het makkelijkst is een overzicht. dat als je bijv een renovatie kit wint en een gebouw wilt upgraden dat je wet...
Bovenaan