St. Patrick's Day discussietopic

Biervent

Actief lid
In tegenstelling tot de vorige schrijver vind ik het event wel leuk. Dus is het heel erg smaak gebonden of je het leuk vind of niet.
Het is echter wel het eerste event waarbij ik het einddoel niet haal. Waar ik bij de voorgaande events nog wel eens de reeks kon vervolmaken en zelfs een nieuwe reeks kon beginnen, is dit de eerste waarbij ik het niet haal. Of ik moet er een vermogen aan diamanten in gaan duwen om sneller verder te kunnen. Was niet helemaal mijn plan.
 

bonke35

Actief lid
als het goed is komt ik op 8 keer van de reeks van 10
beetje jammer dat je zonder dia de 10 niet haalt
maarja 5 keer niv 1 en 3 keer een upgrade dan maar
 
Ik haal het echt makkelijk, nu nog 3 dagen wachten op genoeg gouden potjes om nog een keer 6 kistjes te openen, daarna nog 1 missie in een nieuw stadje openen en met de laatste selektiekit van de missies heb ik dan het hele zooitje op lvl 2. Niettemin vond ik dit een behoorlijk afgrijselijk vervelend evenement. Dat het dodelijk saai was, tja, dat zijn we wel gewend van inno evenementen maar dat je er vervolgens ook nog eens zoveel aandacht aan moet besteden ... Ik hoop oprecht dat ze ons nooit meer met deze onzin lastig vallen maar inno kennende vrees ik een heel klein beetje dat ze bijvoorbeeld besluiten dat we met het zomerevent opeens ook een festival moeten organiseren ofzo. Ze hebben er een beetje een handje van om events te recyclen, nieuwe vormgeving, missies beetje omgooien, lekker snel klaar.

(p.s. biervent: in dit event liep je juist vast als je probeerde te snel te gaan. Mochten die innosterren dit event nog een keer willen herhalen, dan vooraf even rekenen hoe je het gaat aanpakken om het te halen en je daarna aan dat plan houden en vooral niet op de zaken vooruit willen lopen)
 

Wildstorter

Actief lid
Inderdaad, planning is alles met dit event. Ik ben de rushers van het begin nu alweer voorbij door in het begin iets rustiger aan te doen. Die skippen een missie bij het eerste stadje omdat die lang duurt en ze niet lang willen wachten. Nu zittrn ze te kijken naar een stadje waar alle opdrachten al klaar zijn en wachten op potten met goud voordat ze door kunnen...

En met een beetje strategie haal je het echt makkelijk zonder al teveel moeite, ik heb geen dia uitgegeven en moet nog 17 opdrachten doen in deze laatste stad of ik doe halverwege weer een nieuwe stad aan, kan ook.

Vooraf was er (voor mij) voldoende informatie over hoe je dit event aan kunt pakken. Maak een plan, hou jezelf daaraan, en het komt goed.

Het blijft ook wel een stukje strategie spel natuurlijk en geduld heb je ook nodig maar dat zou je inmiddels al moeten weten :)
 

Biervent

Actief lid
Ik haal het echt makkelijk, nu nog 3 dagen wachten op genoeg gouden potjes om nog een keer 6 kistjes te openen, daarna nog 1 missie in een nieuw stadje openen en met de laatste selektiekit van de missies heb ik dan het hele zooitje op lvl 2. Niettemin vond ik dit een behoorlijk afgrijselijk vervelend evenement. Dat het dodelijk saai was, tja, dat zijn we wel gewend van inno evenementen maar dat je er vervolgens ook nog eens zoveel aandacht aan moet besteden ... Ik hoop oprecht dat ze ons nooit meer met deze onzin lastig vallen maar inno kennende vrees ik een heel klein beetje dat ze bijvoorbeeld besluiten dat we met het zomerevent opeens ook een festival moeten organiseren ofzo. Ze hebben er een beetje een handje van om events te recyclen, nieuwe vormgeving, missies beetje omgooien, lekker snel klaar.

(p.s. biervent: in dit event liep je juist vast als je probeerde te snel te gaan. Mochten die innosterren dit event nog een keer willen herhalen, dan vooraf even rekenen hoe je het gaat aanpakken om het te halen en je daarna aan dat plan houden en vooral niet op de zaken vooruit willen lopen)

Ben heel bang dat je eigenlijk wel gelijk hebt in mijn geval. Ik was inderdaad wel gefocust op zo snel mogelijk iets af hebben, en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze niet vanaf het begin helemaal door had.. Dit is dan eens een ervaring uit het verleden wat niet voordelig werkt. Goeie truc van Inno? Weet het niet zeker. Deze raakt voor mij niet af. Soms zou ik wel bereid zijn om dia's te betalen als het om het laatste zetje gaat, maar nu in ieder geval niet. Ik weet natuurlijk niet hoe anderen daar in staan, maar voor mij is dit dan een loose - loose combinatie.
Als zo'n soort event nog eens zou komen ben ik natuurlijk wel voorbereid.
 

DeletedUser6877

Guest
Wat een heerlijk event. Zo mogen er nog 1 a 2 per jaar komen (niet meer)
 

mrrobg

Lid
Minder spel elementen en events .
je wordt nu helemaal dood gegooit .
vroeger had je de keuze of je vocht gvg of pvp tegen je buren
Nu kun je kiezen uit gvg ,ge gs japanse nederzetting vikkingen egypte .
Doorlopende opdrachten en vaker events als niks .
Eindstand ik krijg van beginnen spelers ook in in mijn gilde mega veel vragen
Over wat wat is hoe te spelen en als ik ze dan door verwijs naar een turtorial
levert dat doorgaans meer vragen als antwoorden op
 

DeletedUser13259

Guest
Minder spel elementen en events .
je wordt nu helemaal dood gegooit .
vroeger had je de keuze of je vocht gvg of pvp tegen je buren
Nu kun je kiezen uit gvg ,ge gs japanse nederzetting vikkingen egypte .
Doorlopende opdrachten en vaker events als niks .
Eindstand ik krijg van beginnen spelers ook in in mijn gilde mega veel vragen
Over wat wat is hoe te spelen en als ik ze dan door verwijs naar een turtorial
levert dat doorgaans meer vragen als antwoorden op

Niemand dwingt jou het te spelen.
 

Wildstorter

Actief lid
Over wat wat is hoe te spelen en als ik ze dan door verwijs naar een turtorial
levert dat doorgaans meer vragen als antwoorden op

Weet niet welke tutorial jij gevonden hebt maar degene die ik tegen kom zijn heel duidelijk. Maar het is maar info hè, de strategie moet je zelf maken aangezien die voor iedereen anders zal zijn. Dat is afhankelijk van speelstijl, aantal uren nachtrust, wel of geen mogelijkheid om op het werk in te loggen, effectieve speeltijd per dag etc. Dus nee, er is géén kant en klaar verhaaltje voor wat Inno games in pdf formaat per e-mail naar jou toe kan sturen.

Je hebt veel vrijheid voor je eigen plan, geniet ervan zou ik zeggen. En als het niet goed genoeg is of teveel moeite dan doe je het niet.
 

mrrobg

Lid
Weet niet welke tutorial jij gevonden hebt maar degene die ik tegen kom zijn heel duidelijk. Maar het is maar info hè, de strategie moet je zelf maken aangezien die voor iedereen anders zal zijn. Dat is afhankelijk van speelstijl, aantal uren nachtrust, wel of geen mogelijkheid om op het werk in te loggen, effectieve speeltijd per dag etc. Dus nee, er is géén kant en klaar verhaaltje voor wat Inno games in pdf formaat per e-mail naar jou toe kan sturen.

Je hebt veel vrijheid voor je eigen plan, geniet ervan zou ik zeggen. En als het niet goed genoeg is of teveel moeite dan doe je het niet.

Ik leg ongeveer hetzelfde uit idd.
Maar dan in iets andere bewoording.
En vertel er ook meestal meteen bij dat dingen uitzoeken , ook onderdeel van het spel is.
 
Bovenaan