Recente inhoud door Dr.Hellbrandt

  1. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Proficiat aan Inno om van een leuk en ontspannend spel een ergerlijke ervaring te maken. De Belgische regering zou het niet beter kunnen. Jullie baas, is dat toevallig "You will own nothing and be happy" Claus Schwaab?
  2. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    1 Berenpoot op 1 ticket? Echt? Met 2000 muntjes of hoe je de zooi ook wil noemen nog niet eens aan de tweede stap geraken die dan uiteindelijk maar en ticket is. Echt? Hoofdprijs 6 terug een niveau 1 panda reservaat? Wat een onzin prijs als het duidelijk is dat het spel tegenwoordig zo...
  3. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    @Antaak, ik speel al een paar jaar..
  4. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    In het Koloniale tijdperk waren de medaille uitbreidingen op en kreeg ik het bericht dat ik naar het volgende tijdperk moest gaan voor nieuwe uitbreidingen. Nu blijkt echter dat na de twee diamanten uitbreidingen er geen medaille uitbreidingen zijn. Aangezien ik niet bereid ben om andere zaken...
  5. Discussietopic: Voetbalbeker 2022

    Ik ondervind dat de medailles gewonnen in het evenement niet bijtellen. Ik stel mij de vraag hoeveel duizenden medailles ik op die manier al gemist heb.
  6. Verwijder Basilius Cathedral

    Ik heb bloemetjes in de Oekraïense vlag in de plaats gezet.
  7. Verwijder Basilius Cathedral

    In het licht van de recente gebeurtenissen heb ik besloten om de Basilius cathedral te verwijderen. Ik wil geen russen in mijn stad. Wie volgt?
  8. Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    Geen Woozy, je hebt 8,4Q klavertjes nodig. Na stad vier ben ik het wel kots beu.
  9. Discussietopic: Forge Bowl 2022

    Lijkt mij niet haalbaar. Alles gespeeld en nog 3lvls te gaan tot aan 10. Met de nog te rapen ballen is op 10 dagen nog anderhalf lvl haalbaar
  10. Discussietopic: Zomerevenement 2021

    Server en het gebeurd regelmatig en het meeste bij de GS als je hem opendoet. Ofwel kan je de kaart een tijdje niet verschuiven en in andere gevallen krijg je een wapenschild in het midden van je scherm dat gewoon blijft staan. De enige oplossing is dan refreshen en wachten tot je terug ingelogd...
  11. Discussietopic: Zomerevenement 2021

    Een kansspel waarbij het rad aan variabele snelheden draait om er voor te zorgen dat je nog minder kans hebt op de hoofdprijs. Dégoutant. Zoals ik u al eerder schreef Leones toen je geen verantwoordelijkheid wou nemen om mijn verliezen te compenseren toen de server haperde. Inno krijgt van mij...
  12. Oneerlijke aanvallen met plundering tot gevolg...

    Als nieuwe speler is het idd frustrerend en dat komt omdat je in de gevechten gewoon machteloos staat als Noob. De eerste maanden had ik het ook regelmatig voor en kon mij er zwaar aan ergeren. Ik nam wel altijd wraak of ik nu dood ging of niet. In de tussentijd die verdediging opbouwen. Na zes...
  13. Reliekentempel bedrog.

    Dank u allen voor de verduidelijkingen. Het komt merkwaardig over als je een prijs wint en niet meteen krijgt. Ik ga wat er geschreven werd eens testen.
  14. FP bijdragen eigen GG

    Als ik zoal eens rondkijk om FP te investeren in een GG, merk ik dat er nogal veel spelers zijn die zelf belachelijk weinig tot geen FP bijdragen aan hun eigen GG. Ze zijn precies van mening dat het allemaal maar van een ander moet komen met het gevolg dat het soms dagen of zelfs twee weken...
Bovenaan