Reliekentempel bedrog.

Reliekentempel op level 11, dus 16,75% kans op reliek na een ontmoeting. Ik krijg inderdaad net iets meer relieken dan in het begin.
MAAR! Als je een reliek krijgt en je moet nog 8 ontmoetingen oplossen omdat het ding ergens in de verte nog in de wolken staat, dan klopt er van dat x aantal % meer kans geen F@c£*%k. Dat is dus ook geen reliek meer krijgen tot je de andere hebt kunnen oprapen volgens mij.
Zou het zelfde zijn als lotto winnen en dan te horen krijgen dat je nog 100 loten moet bijkopen voor je je winst krijgt.
 
het lijkt me dat je voor zo'n bewering toch een hoop data moet verzamelen,
in het verleden van andere % kansen eens wat gegevens bijgehouden en op lange termijn lijken deze toch te kloppen
 

Biervent

Actief lid
Het is bepaalt ook niet waar dat je eerst de reliek moet ophalen die nog in de wolken zit voordat je een ander krijgt. Ik kan uit ervaring spreken dat je wel degelijk een volgend reliek kan krijgen voordat je de wolken weggespeelt hebt.
 
Ik heb het achteraf nog eens nageteld en moest eerst nog 10 ontmoetingen oplossen voor ik het reliek kon oprapen. Bij FOE is iets winnen en het niet krijgen blijkbaar de normale gang van zaken. Doet me denken aan de rendierslee vanalles winnen en er 50€ aan dia's voor moeten betalen om het te krijgen.
 

nietje52

Actief lid
Eens over de reliek achter de wolken.
niet eens over de slee met rendieren.
Die had je nog niet gewonnen.
Ze lieten gewoon in stapjes zien wat je kon krijgen voor die diamanten.
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
De Tempel doet wat het moet doen, het geeft je een kans op het vinden van relieken. Niet meer, niet minder. Dat je de ene keer geluk hebt dat een reliek zo op te rapen is en een andere keer je er nog wat moeite voor moet doen betekend niet dat de Tempel je "belazerd".
Ook betekend een reliek in de wolken niet dat er geen andere reliek bij kan komen, ik oogst de relieken per level in 1 keer als ik de laatste toren gespeeld heb van het level. Soms 1 soms geen en soms wel 7 of 8, level Tempel is ook iets hoger.
 

MariMaria

Actief lid
Je hebt 16,75% kans. Dat betekent dus niet dat je elke 6 gevechten/onderhandelingen een reliek krijgt. Het is en blijft een kans.
 

Fdm1407

Actief lid
Ook zijn het vaak de betere relieken waar je wat meer moeite voor moet doen, de gouden en groene, de zilveren reliek staat niet vaak ver weg in de wolken.
 
Dank u allen voor de verduidelijkingen. Het komt merkwaardig over als je een prijs wint en niet meteen krijgt. Ik ga wat er geschreven werd eens testen.
 
Bovenaan