FP bijdragen eigen GG

Als ik zoal eens rondkijk om FP te investeren in een GG, merk ik dat er nogal veel spelers zijn die zelf belachelijk weinig tot geen FP bijdragen aan hun eigen GG. Ze zijn precies van mening dat het allemaal maar van een ander moet komen met het gevolg dat het soms dagen of zelfs twee weken duurt voor ze de level completeren zelfs al zouden ze maar een paar FP moeten storten in hun eigen GG om het op een dag te vervolledigen. Zelf ben ik begonnen eind april 2020 en ik heb ondertussen 8 GG die allemaal op level 11 of meer staan en allemaal voor 4/5 eigen inbreng. Het duurt tot nu toe steeds slechts 4 dagen om een GG een level omhoog te krijgen. Wat vindt de rest van mensen die niets bijdragen aan hun eigen GG?
 

nietje52

Actief lid
Veel spelers storten via treintjes in de GGs van anderen.
Als je namelijk in GGs van anderen stort krijg je vaak fp terug en ook de blauwdrukken die nodig zijn als je GG boven de level 10 komt.
Als een GG weken op nog een paar fp staat is idd storend en totaal niet waardevol voor de eigenaar.
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Op B stort ik zelden in een eigen GG, enige uitzondering is als een kleinere spelers verlegen zitten om bd's. Dan stel ik de posities voor 1, 2, 3 of 4 fp (ligt aan deelnemers) beschikbaar en vul de GG in 1 keer.
Verder vaste deal, indien geschikt voor de 1.9 of anders lekker in de treintjes ermee.
Soms is het ook een keuze van de speler om een GG te laten rusten, kan zijn dat er dan een paar fp inzitten maar er geen prioriteit voor is.
 

DarthRonin

Actief lid
1. Treintjes
2. Deals
Waarbij 2 weer onder te verdelen is in deals met een speler op dezelfde wereld of een cross deal.

Het feit dat jij mensen niet in hun eigen GG ziet storten, wil nog niet zeggen dat ze gewoon zitten te wachten tot anderen hun GG vol gooien zonder er zelf iets voor te hoeven doen.

En dan heb je nog ooit de spelers die gewoon zonder te vragen bij een ander in een GG storten.
Waarom zou je een GG vol gaan gooien als vreemden ongevraagd storten terwijl je niet met dat GG bezig bent.
Als ze zo graag die bd's hebben, gooi dan maar helemaal vol denk je dan.

Genoeg redenen waarom je dergelijke dingen kunt zien.
 

MariMaria

Actief lid
Ik heb een aantal GG's waar buren en gildeleden ongevraagd in hebben gestort. Een ex-gildelid wacht al een half jaar en de rest gaat ook die kant op. Ik ben met andere GG's bezig. Ik heb er niet om gevraagd, ik vind het irritant en zit er al helemaal niet op te wachten dat er nog meer spelers komen storten.
 

nietje52

Actief lid
Ik ben er wel blij mee hoor.
Soms storten ze zo ver door dat ik zelf bijna niets meer hoef te storten en dan level ik hem gewoon.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik heb een aantal GG's waar buren en gildeleden ongevraagd in hebben gestort. Een ex-gildelid wacht al een half jaar en de rest gaat ook die kant op. Ik ben met andere GG's bezig. Ik heb er niet om gevraagd, ik vind het irritant en zit er al helemaal niet op te wachten dat er nog meer spelers komen storten.

Leuk toch, gratis FP.
En als ze klagen wijs je ze er gewoon op dat ze ongevraagd gestort hebben. :D
 
Bovenaan