Verwijder Basilius Cathedral

In het licht van de recente gebeurtenissen heb ik besloten om de Basilius cathedral te verwijderen. Ik wil geen russen in mijn stad.
Wie volgt?
 

53 K-Aman

Actief lid
Dr. Hellbrandt
Ik mag hopen voor je medespelers dat ze niet al te veel force punten in dit verwijderde gebouw hebben gestoken .
Die zijn ze nu namelijk in een klap kwijt.
 

alosta

Lid
Is niet nodig om te verwijderen, ik zou het wel een mooi statement vinden moest Inno dit omvormen tot één van de gekende kerken/kathedralen/monasteria van Oekraïne (bv. Sint-Andreaskerk). Met de Truce Tower (voorheen Dynamic Tower) is bewezen dat dit kan. Uiteindelijk kan je je afvragen of je hetzelfde zou hebben gedaan moest de BK de capaciteiten van bv. de alca of arc hebben.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik wil maar 1 ding en dat is dat al dat politieke geneuzel uit mijn spel blijft.
Ik speel een spel om me niet bezig te hoeven houden met de dagelijkse beslommeringen, niet om geconfronteerd te worden met dezelfde sh!t die ik ook al in de krant lees.

Gezever over RL politiek ingame zorgt alleen maar voor ellende.
 

blafke

Actief lid
Is niet nodig om te verwijderen, ik zou het wel een mooi statement vinden moest Inno dit omvormen tot één van de gekende kerken/kathedralen/monasteria van Oekraïne (bv. Sint-Andreaskerk). Met de Truce Tower (voorheen Dynamic Tower) is bewezen dat dit kan. Uiteindelijk kan je je afvragen of je hetzelfde zou hebben gedaan moest de BK de capaciteiten van bv. de alca of arc hebben.
De Lavra Petjersk is daar dan ook een mooie kandidaat voor :)
 
Leuk dat mensen politiek niet naar een spel willen brengen, zeg dat maar tegen iemand die uit Oekraïne vlucht. Het gaat overal nergens anders over, ook in dit spel, wat overigens een spel met sociaal aspect is maargoed.

Je bent ook helemaal niet verplicht te lezen en al helemaal niet verplicht te reageren, als je er niets van wil weten snap ik zowiezo niet wat je dan doet op dit topic maargoed.

Weg met die kathedraal
 

Felair

Actief lid
Sowieso is die kathedraal echt volledig waardeloos tenzij je het gewoon een mooi ding vind of alle grootse gebouwen wil bezitten.

En bovenal, wat denk je dat de mensen in Oekraïne er aan hebben dat jij dat ding wegmikt in een spel, net zo zinvol als al die likes op facebook en zo verder.
Belachelijk gedoe, doneer dan geld of zo. Ben echt mega allergisch voor dit soort dingen.
 

alosta

Lid
Tenzij je het een mooi ding vindt: reden dat ik mijn Orakel laat staan haha.

En met die likes spreek ik je toch tegen; als er geen media-aandacht is en niemand steunt online, weet men niet dat er protest is.
 
Sowieso is die kathedraal echt volledig waardeloos tenzij je het gewoon een mooi ding vind of alle grootse gebouwen wil bezitten.

En bovenal, wat denk je dat de mensen in Oekraïne er aan hebben dat jij dat ding wegmikt in een spel, net zo zinvol als al die likes op facebook en zo verder.
Belachelijk gedoe, doneer dan geld of zo. Ben echt mega allergisch voor dit soort dingen.

Helemaal eens.
Laten we Tolstoj, Solzjenitsyn, Gogol (^^) enzo ook meteen cancellen, dat zal ze leren!
 
Bovenaan