Recente inhoud door Cobra Trucker

  1. Cobra Trucker

    Verplaatsen van uitbreidingen in reconstructiemodus en/of bouwmenu

    is idd een goed idee Dreadqr. er zijn altijd mensen die in het begin uitbreidingen plaatsen op een verkeerd plaatsje wat pas veel later tevoorschijn komt. zelf heb ik ook zo al fouten gemaakt en deze met heel veel pijn en zweten moeten rechtzetten met andere uitbreidingen die ik beter had...
  2. Cobra Trucker

    Wedstrijdpost 4

    puzzel 1: F4 puzzel 2: F1 puzzel 3: C5 puzzel 4: D2 puzzel 5: A4
  3. Cobra Trucker

    Wedstrijdpost 3

    1 Spookhuis 2 Notre Dame 3 Donkere Doorgang 4 Dom van Aken 5 Lab van de Krankzinnige wetenschapper 6 Zwarte Toren 7 Verlaten Gesticht niv.9 8 Vogel verschrikker 9 Château Frontenac 10 Spook toren 11 Jack O'Lantern-kapel 12 Necropolis
  4. Cobra Trucker

    Wedstrijdpost 2

    ik zeg nummer 2 Jack O' Lantern
  5. Cobra Trucker

    Wedstrijdpost 1

    kastjes 1, 6, 8 en 12
  6. Cobra Trucker

    Loterij - Augustus 2019

    2020
  7. Cobra Trucker

    Gilde Drakenlanders zoekt nieuwe leden

    beste medespelers wij, de drakenlanders, zoeken naar nieuwe leden om onze kleine gilde te vervoegen. doel hiervan is om groter te worden als gilde, beter te worden door elkaar te helpen met grootse gebouwen en dergelijke, en treintjes in het leven te kunnen roepen waarbij we elkaar sneller te...
  8. Cobra Trucker

    wereld Brisgard, gilde de Drakenlanders, nieuwe leden altijd welkom, we zijn nog klein maar...

    wereld Brisgard, gilde de Drakenlanders, nieuwe leden altijd welkom, we zijn nog klein maar willen groeien
  9. Cobra Trucker

    Antiquair discussietopic

    zoals ik diverse malen gelezen heb in dit topic zijn er idd veel nutteloze prijzen die je kan kopen in de antiquair, zijn bepaalde prijzen waarop je kan bieden voor sommigen, of te duur of totaal onnuttig, zou er bij velen een veiling zijn van ongeveer 2u (bij mij altijd 4u) en zou er in het...
  10. Cobra Trucker

    De Drakenlanders Brisgard

    beste prinsessen en koningen, wij zijn op zoek naar actieve leden voor onze zeer kleine gilde wij zouden graag de gilde opbouwen naar een hoger niveau met meerdere leden die niet alleen actief zijn in hun eigen spel maar ook actief willen zijn in de gilde expeditie om zo het gilde niveau te...
  11. Cobra Trucker

    culturele nederzettingen

    ja ik speel op normale wereld en niet op de beta vandaar de vraag...
  12. Cobra Trucker

    culturele nederzettingen

    hoi allen, de culturele nederzetting van de Vikingen is er al een tijdje nu. ik heb dit al enkele malen uit gespeeld ondertussen maar vraag me af wanneer dat van Egypte er nu eigenlijk aankomt. heeft iemand hier een idee van toevallig?
  13. Cobra Trucker

    Jubileumwedstrijd discussie

    daar ben ik ook nieuwschierig naar
  14. Cobra Trucker

    Dag 7

    de mooiste herinnering aan FOE? de dag dat ik het mogen ontdekken heb, leren spelen heb en nadien een eigen gilde heb kunnen tot stand brengen in Brisgard. desondanks dat ik op Cirgard begonnen ben, blijf ik op beide werelden actief...
Bovenaan