Jubileumwedstrijd discussie

DeletedUser5738

Guest
Wat een kansloze onzin weer.... weer een event waar ik niet aan meedoe.. alsof ik niks anders te doen heb met mijn leven dan plaatjes verven en opsturen... wanneer gaan jullie de mensen nou eens als volwassenen beschouwen ?
 

DeletedUser5986

Guest
De vraagstelling duidelijk incompleet....want wat is de parameter van de designatie
"eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?
"...is dit het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk dat beschikbaar kwam in tijdlijn, of is dit eerste grootse gebouw uit dit tijdperk alfabetisch gezien.

Ook wordt de vraagstelling duidelijk van EEN vaardigheid uitgegaan;
"Hoe heet DE vaardigheid van het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?
En daar de meeste Grootste Gebouwen TWEE vaardigheden hebben, een passieve en nog een andere (actieve)
Daarom zeg ik maak de vraagstelling duidelijker en completer.
Want wat moet je nu antwoorden??
En betreft diegene die duidelijk laten merken niet te weten hoe ze moet een antwoord moeten geven, was het vriendelijker geweest om duidelijk te maken dat ze als normaal in het forum kunnen reageren en dan het antwoord kunnen geven op de antwoord pagina...nu blijkt t voor velen nogal vaag en onduidelijk te zijn, gezien de reacties hier.
 

DeletedUser4350

Guest
wat een ttrieste bende zeg... als dit jullie verjaardag vraag ik me af wat je op je begravenis geregeld hebt. dit is een absolute aanfluiting en ik begrijp niet wat dit met een viering of feestje te maken heeft.... en dan steeds 7 man.. jeetje vieren juliie het bij de voedsel bank of zo. echt beetje jammer zo
 

Joey-the-king

Actief lid
Ook wordt de vraagstelling duidelijk van EEN vaardigheid uitgegaan;
En daar de meeste Grootste Gebouwen TWEE vaardigheden hebben, een passieve en nog een andere (actieve)
Daarom zeg ik maak de vraagstelling duidelijker en completer.
Want wat moet je nu antwoorden??

Als er een (nieuw) Grootse Gebouw word geïntroduceerd geven ze altijd aan wat de vaardigheid is -> passieve vaardigheid..

Dus ik neem aan dat het dit keer ook zo bedoel is.
 

DeletedUser5986

Guest
Leuke vandaag
wat simpel rekenwerk, wat wel effe wat opletten en alle stellingen voor en na de streep met elkaar vergelijken moet
 

DeletedUser3120

Guest
Iemand een idee hoe laat de wedstrijd vandaag begint? De dag is al halverwege en de wedstrijd is nog niet begonnen. Ik geloof dat vandaag een avond feestje gaat worden :)

wat een ttrieste bende zeg... als dit jullie verjaardag vraag ik me af wat je op je begravenis geregeld hebt. dit is een absolute aanfluiting en ik begrijp niet wat dit met een viering of feestje te maken heeft.... en dan steeds 7 man.. jeetje vieren juliie het bij de voedsel bank of zo. echt beetje jammer zo

Meestal geef je een cadeautje aan de jarige, hier krijg je een cadeautje van de jarige en op de tweede dag was er een mooi cadeau voor iedereen. Dus ik vind jouw opmerking om het in je eigen woorden te zeggen "een trieste bende".
 

DeletedUser

Guest
Wat een kansloze onzin weer.... weer een event waar ik niet aan meedoe.. alsof ik niks anders te doen heb met mijn leven dan plaatjes verven en opsturen... wanneer gaan jullie de mensen nou eens als volwassenen beschouwen ?

wat een ttrieste bende zeg... als dit jullie verjaardag vraag ik me af wat je op je begravenis geregeld hebt. dit is een absolute aanfluiting en ik begrijp niet wat dit met een viering of feestje te maken heeft.... en dan steeds 7 man.. jeetje vieren juliie het bij de voedsel bank of zo. echt beetje jammer zo

Sorry?
Dan doen jullie toch niet mee wat kan ons dat schelen!
Het is feest FoE viert haar verjaardag dit zijn wel een hele aparte felicitaties zeg, schaamteloos!
 

DeletedUser7980

Guest
het is altijd weer leuk om te geven goederen of Force punten. Het idee om te kunnen geven voor een ieders welzijn en ontwikkeling is het mooiste goed wat we hebben op deze aarde. Ga zo door
 

Tigertjheu

Actief lid
Nee ik kon alleen van dag 1 inzien, geen idee waarom :p
Zal eens zien wat voor resultaten ik kan zien.

Voor de heks zijn er zon 120 juiste antwoorden.
 

DeletedUser5986

Guest
Nee ik kon alleen van dag 1 inzien, geen idee waarom :p
Zal eens zien wat voor resultaten ik kan zien.

Voor de heks zijn er zon 120 juiste antwoorden.

Is de Heks wel het juiste antwoord? Ik reageer nu openbaar, omdat de antwoorden nu voor iedereen beschikbaar zijn
Naamloos, De Valse Heks en Ruimte Rinbin proberen allemaal de ontmoeting in de expeditie te bereiken die een Terrasboerderij belooft. Welke van de drie heeft het juiste pad?
De Heks lukt het einde te bereiken, maar NIEMAND wint een terrasboerderij want die staat er niet, er staat n pyramide dingsda. Naamloos eindigt west tegen de muur, Rinbin eindigt oost tegen de muur.
Zie de plaatjes.
Pathpuzzle.png

P_SS_MultiAge_Expedition16.png

Wat dat dingsda ding ook mag zijn, t is meer n minipyramide dan een terrasboerderij.
 
Die pyramide is een van de ontmoetingen in de GE en daar verwijst de opdracht naar. Blijkbaar is de terrasboerderij een van de mogelijke prijzen in deze ontmoeting.
 

Tigertjheu

Actief lid
Dag 1, Ongeveer 60 goede antwoorden
Dag 2, 0
Dag 3, Ongeveer 120 goede antwoorden
Dag 4, Ongeveer 36 goede antwoorden
Dag 5, Ik weet niet zeker wat het juiste antwoord is.
 
Bovenaan