Recente inhoud door 88JD88

  1. 88JD88

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    als t niet meer op pc kan dan houdt t sowiso op. ik ga niet op zo klein rot schermpje zitten spelen. ik bleef juist op de volledige speelbare versie van dit spel omdat ik hier alles kon. en lekker met muis en keyboard.
  2. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    Zelfs met goed lezen en voorbereidingen is het huidige berichten centrum nooit dichtbij geweest om het gilde forum onder te brengen. een forum of een berichtencentrum zijn ook niet voor niets 2 verschillende dingen. ik deel de mening van tsigana. alleen is het bij mij nog meer jaar.
  3. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    R.I.P gilde forum we zullen je missen. veel goede herrineringen zullen we aan je hebben. Je hield alles zo goed bij. helaas heb je het na heftig vechten voor je leven niet mogen redden. Je blijft in ons hart
  4. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    klopt ik heb daarom bewust discord aangemaakt maar ik stuit nu ook al zelfs daar met problemen dat forum berichten te groot zijn als ik ze gerangschikt wil zetten net als op het gilde forum. dus ook niet een goedee vervanger. en ik vrees ook dat mensen niet voor dat persee naar discord komen.
  5. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    precies als ik zie dat het volwaardige vervanger gaat zijn geef ik foe nog een kans.
  6. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    klopt beter dat ze de app spelers toegang hadden gegeven tot het gilde forum als dit. Maar ik was daar altijd al heel makkelijk in. speel je op de app ja jammer dan dan kun je het niet zien maar voor sommige dingen voegde ik t toe via een pm naar mij. zodat het wel overzichtelijk was voor t...
  7. 88JD88

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    ik zie nog steeds niet t als vervanger. een paar mogelijkheden meer zouden het moeten vervangen? het is een opzich staand onderdeel wat al jaren een plek is voor bepaalde zaken die gewoon niet te doen zijn in een berichtencentrum. en wat ook al eerder gezegd is gilde forum bleven dingen teminste...
  8. 88JD88

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Ja jammer want inderdaad forum was het stukje geschiedenis van je gilde een sterke basis van alle punten die belangrijk zijn blijvend leesbaar ipv zo verwijderd te worden. We hebben al veel moeten slikken en ook geslikt te hebben. maar wat ze op beta doen en in andere landen evt wel goed vinden...
  9. 88JD88

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Gek dat ze het dan wel als aankondiging al zetten dan is het toch definitief beslist want er wordt toch niet geluisterd.
  10. 88JD88

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    dan niet maar er zijn genoeg situaties dat je graag stapelt met regels met goederen van leden. maar ook dat het eerste bericht blijft staan en ook met kleurtjes zodat je het weer weg kan halen zodra mensne terug zijn. ik ben er nog niet overuit hoe ik het moet gaan doen met deze huidige...
  11. 88JD88

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Na het al gehoord te hebben wel al mijn mening er over gezegd dat ik het een erg gemis vind en inderdaad zoals hier boven al genoemd zolang het niet 1 op 1 kan dus met kleurtjes en dat het bericht blijft bestaan ook al is het niet belangrijk. en met veel te weinig maximaal aantal regels is het...
  12. 88JD88

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    dat ligt er aan onder welke catogorie je t zet. het zal morgen er wel opneer komen dat alleen de algmene mail nog bestaat omdat het systeem hier zelf een besluit over kan nemen dat dit onder gilde komt. de rest zal denk ik opnieuw aangemaakt moeten worden om zo in de goede catogorie te zetten.
  13. 88JD88

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    idd mark-m dan zal ik dat zo moeten doen.
  14. 88JD88

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    aan 1 kant makkelijk wel ga ik even moeten kijken bij de fp treintjes hoe ik dit ga doen met leden die nog geen storten bij andere hun GG's hebben vrijgespeeld. vaak lieten we die uit de lijstjes zodat ze niet daar in konden zetten zodat de trein vast liep. Het stukje samenvoegen uit gilde forum...
  15. 88JD88

    tool FOE-helper

    zo zie je maar hoe de meningen verdeeld zijn nog. dat dacht ik ook dat ze dingen er uit hadden gehaald zodat het weer conform was. op z'n minst gedoogd zoals t hier ook al genoemd werd. maar dat sommige ban hadden gekregen voor de tool was dus daarom dat ik hier over begon. nu werd er ook gezegd...
Bovenaan