Discussietopic: verwijdering Gildeforum

88JD88

Lid
Dat je het forum wil verwijderen is nog daar aan toe, maar verplaats je dan eens in de gedachtengang van de gebruikers ervan.
* Bij het eerste beste bericht wat ik wil overzetten begint het berichtencentrum al te zeuren dat het te groot of te lang is. Los dat eerste eens op.
* Ga eerst eens zorgen dat je verschillende tabbladen kunt creeeren zodat je berichten kunt groeperen
* Jullie luisteren totaal niet naar de spelers en denken met wat snelle aanpassingen dat je alles hebt opgelost. Wordt eens wakker!!!!
* Forum berichten verlopen niet, dus automatische opschoning is uit den boze.
* Een forum is geen mailbox systeem. Het is een waanzinnig plan om te denken dat je het ook zo kan beschouwen.

Ik nodig hierbij de bedenker uit om ons forum te komen overzetten onder voorwaarde dat alles even overzichtelijk gerangschikt is.
Als dat niet mogelijk is, dan kan het hele idee om het forum te plaatsen in het berichtencentrum van mij de prullenbak in.

Een van de opties die ze verbeterd hebben:
  1. Spelers hebben nu ook de mogelijkheid om anderen te 'negeren'.
Ik denk dat we dat maar met de spelmakers moeten gaan doen :mad:;)
precies als ik zie dat het volwaardige vervanger gaat zijn geef ik foe nog een kans.
 

88JD88

Lid
Discord wordt gebruikt als extern forum in een van mijn gildes, maar meer dan de helft van de leden zit niet op Discord. Dus is voor velen ook geen bron van info.
klopt ik heb daarom bewust discord aangemaakt maar ik stuit nu ook al zelfs daar met problemen dat forum berichten te groot zijn als ik ze gerangschikt wil zetten net als op het gilde forum. dus ook niet een goedee vervanger. en ik vrees ook dat mensen niet voor dat persee naar discord komen.
 

88JD88

Lid
R.I.P gilde forum we zullen je missen. veel goede herrineringen zullen we aan je hebben. Je hield alles zo goed bij. helaas heb je het na heftig vechten voor je leven niet mogen redden. Je blijft in ons hart
 
Het was toch de bedoeling dat gildeforum topics in de beheerdersmail worden overgezet ???
En belangrijke berichten zouden niet verwijderd worden???
Bedankt Inno, jullie hebben net 6 jaar gildegeschiedenis in de prullenbak gegooid...
Dat is gewoon stijloos.
 

Felair

Actief lid
Het was toch de bedoeling dat gildeforum topics in de beheerdersmail worden overgezet ???
En belangrijke berichten zouden niet verwijderd worden???
Bedankt Inno, jullie hebben net 6 jaar gildegeschiedenis in de prullenbak gegooid...
Dat is gewoon stijloos.

Houd er daarom rekening mee dat het Gildeforum op 25 maart 2021 op Beta en op 22 april 2021 op alle live markten worden verwijderd.


Voor die tijd wordt er aanbevolen om alle topics van het Gildeforum naar het Gilde tabblad in het Berichtencentrum te kopieren.

Niet goed gelezen dus helaas..
 
Juist heel goed gelezen, alles was in maart al overgezet naar de beheerdersmail , onder verschillende titels, gemarkeerd als belangrijk ezv.
En toch zijn die berichten uit de beheerdersmail verwijderd.
 

Felair

Actief lid
Ok dus je hebt eerder alles overgezet, dat was niet echt duidelijk.

In een van de laatste update topics, https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/gildeleiding-gesprekken.20920/
staat dit:

Naast Gildeleiding gesprekken hebben we ook een paar aanpassingen gedaan aan 'belangrijke berichten' in het Gilde-berichtencentrum;

  • Voorheen was er een limiet van 5 belangrijke gesprekken per gilde, dit is geschrapt en je kunt nu zoveel belangrijke gesprekken voeren als je wilt!
  • Er is nu ook een automatisch verwijderingsproces voor belangrijke gesprekken, om ervoor te zorgen dat alleen de 500 meest recente berichten worden opgeslagen.
    Alle berichten die ouder zijn, worden na 60 dagen verwijderd. Hierdoor heb je alleen de meest recente en relevante informatie binnen handbereik!

Hoop dat iemand in je gilde back-ups heeft gemaakt anders ben je het zoals ik lees dus inderdaad wel kwijt.
 

88JD88

Lid
Zelfs met goed lezen en voorbereidingen is het huidige berichten centrum nooit dichtbij geweest om het gilde forum onder te brengen. een forum of een berichtencentrum zijn ook niet voor niets 2 verschillende dingen. ik deel de mening van tsigana. alleen is het bij mij nog meer jaar.
 
Bovenaan