missies 1ste verjaardag

DeletedUser

Guest
Ik zou al klaar zijn met die missie's?
Heb niks gehad van "upgraden" of andere dingen... Of zie ik nu wat over het hoofd?

ik heb ook geen kerkhif,notenkraker, liefdesboom.
Heb alleen banketbakkerij nog.

uiteraard heb ik er nu spijt van :p
maar ja eigenschild dikke bult.
Dit jaar komen de event weer dus andere beloningen
 

DeletedUser4695

Guest
Waarschijnlijk heb je geen speciale gebouwen (Kerkhof, ...), alleen deze kan je upgraden.

Dat klopt. Maar als dit alles is...Dacht dat het een hele verhaallijn zou zijn met lange missie's etc. Nu in een middagje gedaan...
 

DeletedUser

Guest
ik begrijp het niet meer.
wat is het idee van de artwork? ( waar ik nu 2 van heb )
Krijgen wij nu wel of geen speciale gebouw ?
 

DeletedUser

Guest
ik begrijp het niet meer.
wat is het idee van de artwork? ( waar ik nu 2 van heb )
Krijgen wij nu wel of geen speciale gebouw ?

Ik denk dat Artwork gewoon een plaatje is waar je toekomstige dingen zoals GG's kan op zien. Ik denk wel dat op het einde van de missiereeks wel weer een speciaal gebouw in onze inventaris zal belanden, waarom niet? Het is altijd al zo geweest.
 

DeletedUser4695

Guest
Ik denk dat Artwork gewoon een plaatje is waar je toekomstige dingen zoals GG's kan op zien. Ik denk wel dat op het einde van de missiereeks wel weer een speciaal gebouw in onze inventaris zal belanden, waarom niet? Het is altijd al zo geweest.

Dat is de Koning. Geeft per 24uur een muntenbonus. Kan gemotiveerd worden voor dubbele munten. Zolals het er nu naar uitziet is het weer tijdperk afhankelijk hoeveel je gaat krijgen. Iemand een idee of hij meegroeit met het tijdperk, net als de wensput?
 

DeletedUser4695

Guest
hoe weet je dat??

omdat ik en een gildelid deze al hebben. Ik krijg in LME 1700 munten, hij voor IND 5000 munten, met motivatie en basiliek een groot verschil per dag voor hetzelfde 2x2 gebouwtje.
 

DeletedUser275

Guest
Hij heeft gezegd dat hij al alle missies heeft gedaan.
Het gebouw dat je bij de laatste missie krijgt is een koning of een Koningin.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou al klaar zijn met die missie's?
Heb niks gehad van "upgraden" of andere dingen... Of zie ik nu wat over het hoofd?

ik zie het, sorry niet opgelet...
alsnog snel, je hebt zeker wat forgepunten gekocht??
 

DeletedUser4695

Guest
ik begrijp het niet meer.
wat is het idee van de artwork? ( waar ik nu 2 van heb )


Game Designer Chief Warrant Officer
--------------------------------------------------------------------------------
Join Date: Apr 2012Location: InnogamesPosts: 270













Originally Posted by Wallachian

Will there be an use for the Artwork later or is it just a design for 2 great buildings that weren`t implemented?
No, those are purely entertainment items, they won't have any in-game effect.

Regards,

Anwar

Beter gejat dan.....van de Engelse vrienden:
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me heel sterk dat lage spelers sommige dingen niet kunnen bouwen. Dus informeer je beter eens vooraleer hier zo gefrustreerd te reageren. Verder vind ik het wel leuke missies.

foggo heeft gelijk hannes!!
iemand die net begonnen is kan toch geen banketbakkerij hebben of een nottenkraker of een graveyard,hoe moet je die missie volbrengen als je die niet hebt,ik had alles maar helaas moeten verwijderen.
iedereen gaat vast lopen,tenzei je alle belonongen nog hebt.

dus denk eerder dat jij wat info op moet doen HANNES.

grt esco.

ben het met elfoggo eens.
had wel een betere actie verwacht,qwa missies komen er veel mij wel bekend voor,dus zo spannend is het ook weer niet!
 

DeletedUser

Guest
aha, ik ben nu bij die 4 keer 4 uur productie's, die heb ik om 8 uur af..
ben ik dan al ver of krijg ik er nog veel??
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat die artwork niet echt van belang is waarom krijgen we die in onze inventaris?
Ik bedoel die blijven nu voor eeuwig in inventaris word met die artwork nog wat gedaan?
als je elke keer nieuwe artwork krijgt krijg je een bladzijde vol artworken waar je feitelijk niks aan heb.
 

DeletedUser

Guest
bekijken en verwijderen dan...

Dat weet ik dus niet..
misschien kan je die artwork wel omruilen voor de GG blauwdrukken.
Dus ja zolang ik niet weet van de foe crew wat je ermee kan zal ik ze niet verwijderen
 

DeletedUser3948

Guest
Je loopt niet vast. Ik heb alle missies gedaan en heb gewoon die quests voor notenkraker etc niet gekregen. De koningin staat nu in mijn stadje te stralen.

foggo heeft gelijk hannes!!
iemand die net begonnen is kan toch geen banketbakkerij hebben of een nottenkraker of een graveyard,hoe moet je die missie volbrengen als je die niet hebt,ik had alles maar helaas moeten verwijderen.
iedereen gaat vast lopen,tenzei je alle belonongen nog hebt.

dus denk eerder dat jij wat info op moet doen HANNES.
Je loopt niet vast. Ik heb het uitgespeeld en heb al die gebouwen ook niet meer.

grt esco.

ben het met elfoggo eens.
had wel een betere actie verwacht,qwa missies komen er veel mij wel bekend voor,dus zo spannend is het ook weer niet!
 
Bovenaan