Besloten spel RPG: De Levende Legende Out of Character (OC) Topic

DeletedUser

Guest
Nee, Elanc doet niets. Ze is namelijk geen vechter en vandaag passief ingesteld. Maar Grom is wel een vechter, dus die kan wel wat doen.
 

DeletedUser665

Guest
jammer :( zou wel mooier zijn :( dan staan we weer quite ach dan sta je nog bij mij in de schuld :) wat doet grom dan?
 

DeletedUser93

Guest
Adi, je spreekt jezelf tegen.
JE wil dat ik dood ga maar je karakter zegt dit:
cool, onze leider is Lucrisan, daarna de rest, en jij, als je je gedraagt. want onthoud een ding. denk ook maar na aan verraad en ik zal je martelen... zolang tot de pijn die jij nu kent een droom is. en de dood een oplossing
Als je mij nu dood geef je mij dus de oplossign.
 

DeletedUser665

Guest
soms gaat alles niet zoals je wilt. jij licht daar niet eeuwig. ik sta niet en kan je niet martelen. af en toe is er een nu of nooit geval
 

DeletedUser93

Guest
KOmop, als ik doodga stop ik ook meteen hoor met schrijven, echt geen zin om weer opnieuw te beginnen.
 

DeletedUser665

Guest
ik blaf alleen maar wat. het is aan grom of het gebeurt. jij wou mij ook dood hebben :/
 

DeletedUser93

Guest
Gendae, ik zou er maar naartoe gaan anders duurt het te lang voor adi :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet meer :eek: wij waren toch de boeven achterna en jij bent toch bij ons?
Mathijs: Ik heb iets nieuws geschreven over de situatie van de Militieleden. Ze komen op jullie toe gereden. Lees de laatste posts van Rabbid en wardos, die een val willen opstellen, en verander je post zo dat je daar wat mee doet.

Marco en Timo: Ik zal er over denken of ik Elanc niet toch ook naar het gevecht zal laten gaan. Jullie kunnen ervoor kiezen het gevecht zelf af te maken, en daarin kun je Elanc godmodden. Als jullie ervoor kiezen het gevecht niet af te maken, schrijf ik morgenmiddag, eventueel met een rol aan Elanc, het gevecht af. Jullie kunnen dan suggesties voor mij achterlaten. Maar zouden jullie je off-topic posts in het RPG-topic willen verwijderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zal ik maar wat moeite bijeen sprokkelen om tussenbeide te komen?
Ik zal wel enigszins moeten godmodden.
 

DeletedUser665

Guest
VERMOORD HEM OF MIJ ANDERS ZODRA IK STA HAK IK HEM IN ZIJN KOP MET ZIJN EIGEN BIJLEN.
 

DeletedUser93

Guest
Godmod wat je wil, maar als ik erin doodga wil ik dat wel weten.
 

DeletedUser665

Guest
van mij hoeft het niet. marco je hebt je er zelf in gegooid. denk na over de consequenties. of jij of ik
 

DeletedUser

Guest
Zal ik maar wat moeite bijeen sprokkelen om tussenbeide te komen?
Ik zal wel enigszins moeten godmodden.
Doen, jij kunt het goed schrijven. :) En Lucrisan kan ook mooi tussenbeide komen om te verhinderen dat Anony Wolf doodt. Lucrisan kan Wolf zogezegd genade schenken.
Één dingetje: Als Lucrisan tussenbeide komt, komt Elanc dat ook.
 

DeletedUser

Guest
Doen, jij kunt het goed schrijven. :) En Lucrisan kan ook mooi tussenbeide komen om te verhinderen dat Anony Wolf doodt. Lucrisan kan Wolf zogezegd genade schenken.
Één dingetje: Als Lucrisan tussenbeide komt, komt Elanc dat ook.

Is goed, komt eraan. :)
BTW onderschat jezelf ook niet hè?
 

DeletedUser93

Guest
Of ik probeer weer op te staan en hak timo's kop eraf, zijn we af van het gezeur om mijn dood en niets anders.
 

DeletedUser

Guest
Gaan we dit spel nou zitten verpesten door werkelijke moordneigingen? :eek:
 
Bovenaan