Besloten spel RPG: De Levende Legende Out of Character (OC) Topic

DeletedUser665

Guest
Trololol... Ik ga slapen. Ariana type
Snel op pf en huer verhaal plzzz?
 

DeletedUser93

Guest
Nee, ik voel mij niet lekker, ik ga ff liggen, vanavond of morgenochten.
 

DeletedUser93

Guest
Ik laat jou niet godmodden met mijn karakter, het liefst alleen mrcodex maar genade mag ook wel.
 

DeletedUser665

Guest
:( waarom niet? Gewoon klein gevech. Met ald uitkomst je excused en het feit dat je mre komt
 

DeletedUser

Guest
Als ik iets bij mijn verhaal inbegrepen moet schrijven moet dat gezegd worden!
 

DeletedUser93

Guest
Als je zin hebt, mag je wel godmodden met mij, maar wil je dat niet, dan laten we het lekker tot morgen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik zit wel achter mijn PC maar ik heb het enorm druk...
Maar raar dat ik dan offline sta, terwijl ik gewoon op een ander tabblad zit.

Heb ik ook wel eens. Blijkbaar verdwijn je uit de namenlijst onder als je niet op het tabblad met het forum zit.

Ik zal binnenkort weer eens een klein wondertje laten gebeuren, om de moed erin te houden;)
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid bij die van Jeffrey zijn we in Peklion
Mathijs, het spijt me, maar we kunnen helemaal niet in Peklion zijn. Leona en Marbok waren heel ver weg van dat dorp gevlucht, en in die omgeving worden we ook gezocht door de Militieleden. Dus het spijt me, maar je zult je post aan moeten passen.

Valk en Editor dachten na over een val die ze wilden opstellen, waarom speel je daar niet op in?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet meer :eek: wij waren toch de boeven achterna en jij bent toch bij ons?
 

DeletedUser

Guest
Bij Peklion kunnen jullie inderdaad niet zijn, daar ik op de kaart het redelijk ver weg heb neergelegd.

Heb volgens mij eindelijk een manier gevonden om de kaart online te krijgen. met wat geluk zien we hem vandaag in de beginpost van dit topic verschijnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet meer :eek: wij waren toch de boeven achterna en jij bent toch bij ons?
Misschien was mijn verhaal wel wat lang ja. :p

Leona en Marbok waren uit het dorp Peklion gevlucht. Ze werden achtervolgd door de Militie. Na dagen reizen werd Marbok gevangen en Leona was nog steeds op de vlucht. Jullie kwamen Leona tegen, die achtervolgd werd door één Militielid. Jullie doodden het Militielid en namen Leona bij jullie op. Inmiddels vragen de andere Militieleden zich af waar hun broeder blijft, en staan ze op het punt jullie omgeving af te speuren.
Ik schrijf wel even een verhaaltje vanuit de ogen van de gevangen Marbok.
 

DeletedUser93

Guest
Wie gaat ff posten over het gevecht bij lucrisan, genade, of adi?
 

DeletedUser

Guest
Welk gevecht bij Lucrisan? Je bedoelt het gevecht tussen Wolf en Anony?
 

DeletedUser665

Guest
genade gaat doen dat het Elanc is (hoop ik) dat zorgt ervoor dat we weer quite staan. ze pakt mijn mes vermoord je en... basta
 
Bovenaan