Besloten spel speeltopic: Schatzoekers 1# reis door de tijd

DeletedUser93

Guest
ik 2x :D van de 2 potjes waar ik aan meedeed ;) jij 1x? genade ook 1 x en rabbid weet ik niet maar heeft er wel een gemaakt die leuk was op de eind opdracht na :(

Rabb id viel in de halvbe finale af van schatzoekers 1, maar hij werd wel derde.
 

DeletedUser78

Guest
Ik ben inderdaad niet heel actief hier, maar ik heb het de laatste tijd een beetje druk, en zie soms dit topic over het hoofd ;$
Maar ik probeer wel actiever te worden.
 

DeletedUser

Guest
Ach ik ben ook even inactief geweest (sorry daarvoor)

opdracht 3.2
Zo we zijn leuk de tijdmachine in gegaan en Charles gaat weer zijn zegje doen:
Kinders we gaan nu naar de middeleeuwen, 1349 te Frankrijk. Wij gaan hier op zoek naar een schat, maar het grappige is deze schat is heel makkelijk te vinden, maar laten we zeggen een tikkeltje lastiger om hem te pakken. Hij wordt bewaakt door een behoorlijk grote hagedis met vleugels die vuurspuwt. Echter is de schat te pakken.

De draak kan in slaap vallen bij muziek. Hij kan in slaap vallen door 1 instrument de viool.
Hier zijn 2 violen een voor team 1 en een voor team 2.


Jullie moeten het juiste melodietje spelen om de draak te laten slapen om de prijs te pakken.
Het winnende team krijgt een prijs. Het verliezende team moet stemmen wie van hun naar huis moet.

De melodie:
Jullie falen in dit spel in viool spelen (helaas voor de toevallige prof vioolspelers die meedoen)
Maar j ullie kunnen wel 5 tonen spelen:a,b,c,d,e.
Jullie moeten 10 noten achter elkaar plakken met het team jee :)

De draak staat open voor ideeën, maar dit zijn de eisen van de draak om te gaan slapen (hij is een harde onderhandelaar):
draakje wil hoe dan ook 10 noten :eek: !
draakje wil dat elke toon erin voorkomt
draakje wil dat de a niet na de b komt
draakje wil wil geen e's na a's
draakje wil a's naar c s
draakje wil geen c als eerste letter
draakje wil geen a als laatste letter
draakje wil alle mogelijkheden horen voordat hij in slaap valt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Bedoel je met alle mogelijkheden dat we een lijstje moeten maken met de honderd mogelijk heden ofzo die er zijn?
 

DeletedUser

Guest
Oh, heerlijk. Denk we moeten 1 verzinnen en die doorsturen totdat we een goede hebben :(
 

DeletedUser93

Guest
Dan ga ik maar no-lifen.
Maar moeten we alleen mogelijkheden insturen die voldoen aan alle criteria?
 

DeletedUser93

Guest
Het is nu al te erg, hoelang heb jij erover gedaan om alle codes te maken toon?
Want ik ga nit een uur lno-lifen om maar een deel van de opdracht te dsoen.
 

DeletedUser93

Guest
IK ga deze opdracht niet uitvoeren, het duurt veeltelang om het uit te zoeken, zelfs met zijn 4en
Wie is het er mee eens dat dit wel een heel erge opdracht is om uren no-life te zijn voor een spel?
 

DeletedUser

Guest
als jullie allemaal deze geweldige opdracht weigeren verzin ik wel iets anders (daar gaat al je gespendeerde tijd)
 

DeletedUser93

Guest
Als je nou zei zoek40 codes die kunnen ofzo, dan had ik het wel gedaan maar alle codes zoeken uit alle mogelijkheden is veel te lang.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef Marco groot gelijk. Het aantal mogelijkheden is nog veel en veel groter dan 100. De meeste criteria sluiten maar enkele mogelijkheden uit, en zonder criteria zijn er al 9.765.625 mogelijkheden.

Toon, hoeveel mogelijkheden had jij dan wel gevonden? :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Hmmz miss ben ik iets te onmenselijk geweest :p

Genade behoorlijk gigantisch veel.

Oké de teams blijven jullie kiezen zelf hoeveel jullie erin sturen, het team dat de meeste mogelijkheden instuurt wint.
 

DeletedUser93

Guest
Ik geef Marco groot gelijk. Het aantal mogelijkheden is nog veel en veel groter dan 100. De meeste criteria sluiten maar enkele mogelijkheden uit, en zonder criteria zijn er al 9.765.625 mogelijkheden.

Toon, hoeveel mogelijkheden had jij dan wel gevonden? :wacko:

Ik geef je ook helemaal gelijk, ookal dacht ik dat er zonder criteria 100000 mogelijkheden waren, maar dus veel meer.
IK begrijp dat je het te simpel vind bij 1 antwoord, maar als je zo'n opdracht wilt, zeg dan dat we bvb 100 goede moeten kiezen, of dat we binnen zoveel uur wat an ook moeten hebben. Maar ik vbind dit gewon een te moeilijke opdracht, en ik denk dat iedereen het er wel mee eens is.
 
Bovenaan