Discussietopic: Pvp Arena

atena

Lid
.. ze willen nog niet erg, want ik heb er geen beurten bij gekregen. :(
 

Bijlagen

  • wachtenopbevel.JPG
    wachtenopbevel.JPG
    16,7 KB · Weergaven: 90

DarthRonin

Actief lid
Waarom zou je er beurten bij moeten krijgen?

Overigens is de "wereldwijde klassering" niet gereset, blijft die altijd zo staan dan?
Dan haal je dat ook nooit meer in als je later gaat beginnen gok ik.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wereldwijde klassering reset inderdaad niet, je hebt alleen elke maandag een verval van 10%.
 

DarthRonin

Actief lid
dat suggereert de tekst van het bericht; ze wachten op bevel...

Ze kunnen toch ook staan te wachten op bevel als je er geen bij krijgt?
Maar niet getreurd, je krijgt er binnen 2 uur altijd wel eentje bij....als je er nog geen 5 in het balkje hebt :D
 
Wereldwijde klassering reset inderdaad niet, je hebt alleen elke maandag een verval van 10%.

Jammer weer. Er staat in de aankondiging op 28 mei open en het begint op 31 mei. Dus degenen die op 31 mei hebben gewacht hebben dus dikke pech met het globale klassement.

Ik zie dat de gewonnen gevechten als iemand jou aanvalt niet meetellen in je achievement voor Chinese Muur.
De meds resetten eerder wel, maar staan nu nog op standje 'enorm veel' bij mij.
Er staan ook altijd kunstmatige spelers bovenaan. Dat bevordert elkaar aanvallen dus ook niet.

Ik wil echt graag enthousiast zijn. maar er zijn zoveel gemiste kansen.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat liep inderdaad iets minder soepel dan gepland, maar die 3 dagen zullen als het onderdeel eenmaal enkele maanden bestaat weinig invloed meer hebben.
 

Felair

Actief lid
Ok dus even getest hoe vaak ik een bot of een speler als moeilijkste optie krijg.

15 beurten gekocht, 15x een bot op de moeilijkste plek..

En niet alleen het aantal bots is raar maar de percentages van de bots slaan ook echt nergens op in vergelijking met de makkelijkere opties, aantal voorbeelden uit deze 15 pogingen dus 8 van de 15 verdelingen klopt mijn inziens niets van.

Hieronder wat opvallende zaken uit deze 15 gevechten. Soms klopt het gelukkig wel xD

Waarom klomp hier niet op 1 staat, geen idee maar gezien ik van die bot meer punten krijg kan je wel raden welke optie ik pak, lekker de bots meppen dus..
1622561886818.png
1
1622561963247.png
2

Ook hier wederom een speler op 2 en de bot bovenaan.
1622562023939.png
3

nog eentje.
1622562082025.png
4

Het systeem lijkt aanval op def een hogere waardering te geven dan verdedigend % daar kun je wel wat voor zeggen maar ja..
1622562194243.png
5

1622562322520.png
6

1622562396642.png
7

1622562429035.png
8
 
Dat liep inderdaad iets minder soepel dan gepland, maar die 3 dagen zullen als het onderdeel eenmaal enkele maanden bestaat weinig invloed meer hebben.

Juist, Drie dagen x ongeveer 10 gevechten per dag + de gekochte beurten die toen nog resetten = 30 + 40 = 70 gevechten x 300 punten = 35k ounten. Dat gaat natuurlijk niets uitmaken?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Juist, Drie dagen x ongeveer 10 gevechten per dag + de gekochte beurten die toen nog resetten = 30 + 40 = 70 gevechten x 300 punten = 35k ounten. Dat gaat natuurlijk niets uitmaken?
Uiteindelijk niet nee, je zal vaker iets missen door bijvoorbeeld een verjaardag of vakantie dan deze drie dagen.
 
Uiteindelijk niet nee, je zal vaker iets missen door bijvoorbeeld een verjaardag of vakantie dan deze drie dagen.

Stel dat dat al zo is (nr 1 en mijzelf hebben nu een gat van 50 k punten!): dan is het toch niet gek dat ik het niet eerlijk vind? 31 mei gaat het echt beginnen en de eerste 3 dagen zijn blijkbaar een bonus voor de mensen die al op de 28ste inlogden?
 

DarthRonin

Actief lid
Stel dat dat al zo is (nr 1 en mijzelf hebben nu een gat van 50 k punten!): dan is het toch niet gek dat ik het niet eerlijk vind? 31 mei gaat het echt beginnen en de eerste 3 dagen zijn blijkbaar een bonus voor de mensen die al op de 28ste inlogden?

Als je de eerste 3 dagen niks gedaan hebt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit element je niet echt boeit en de kans dat die "achterstand" op termijn daadwerkelijk iets uit maakt ook niet groot is.
Ik was niet echt hyped over dit onderdeel en desondanks ben ik op dag 1 begonnen met rommelen omdat ik toch wel nieuwsgierig was, maar iemand die zich daadwerkelijk druk gaat maken om de ranking laat zich de eerste dagen niet zien omdat het toch niet uit zou maken?
Really?

En ja, in dit spel levert het voordeel op als je actief bent, niks nieuws.
 

jovayana

Actief lid
Daar hebben ze dus opnieuw maanden aan gewerkt (om laat ons eerlijk zijn de boel alleen een beetje te verfraaien met klasseringen want de pvp-gevechten zelf blijven niet uitgebalanceerd zoals je in de voorbeelden hierboven kunt merken) om hier van bij de start al de mist in te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Als je de eerste 3 dagen niks gedaan hebt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit element je niet echt boeit en de kans dat die "achterstand" op termijn daadwerkelijk iets uit maakt ook niet groot is.
Ik was niet echt hyped over dit onderdeel en desondanks ben ik op dag 1 begonnen met rommelen omdat ik toch wel nieuwsgierig was, maar iemand die zich daadwerkelijk druk gaat maken om de ranking laat zich de eerste dagen niet zien omdat het toch niet uit zou maken?
Really?

En ja, in dit spel levert het voordeel op als je actief bent, niks nieuws.

De PVP Arena zal op 28 mei 2021 geactiveerd worden op alle live werelden en het gebouw zal dan zichtbaar zijn, maar de eerste ronde begint pas op 31 mei 2021.
Staat daar dan dat ik echt op de 28ste moet beginnen?!
En ik maak mij niet alleen druk om die dagen. Er is volgens mij een heel lijstje van dingen die (vanaf september!) ontwikkelen heel makkelijk aangepast hadden kunnen worden. Ik duik altijd in elk spelonderdeel omdat ik het een leuk spel vind, maar dit is valt vies tegen dan.
De stadsverdediging is al heel lang een ondergeschoven ding bij FoE. Dan kan je er eindelijk iets aan hebben en zetten ze 100% van de keren een NPC bovenaan.

Dus: yeah really!
 

DarthRonin

Actief lid
Staat daar dan dat ik echt op de 28ste moet beginnen?!
Staat daar dat je op de 28e niet mag beginnen?

Ik duik altijd in elk spelonderdeel omdat ik het een leuk spel vind, maar dit is valt vies tegen dan.

Je vindt het dus niks, maar je bent wel boos dat je 3 dagen gemist hebt....
Ik vind het wellicht niet zo niks als jij, maar ik ben er wel mee bezig geweest en de kans dat ik actief blijf is nihil.
Maar jij maakt je dus druk om die 3 dagen in een spelonderdeel wat je niks vind.....

Zeg nou eens eerlijk, ben je echt van plan voor die ranking te gaan in dit onderdeel wat je niks vindt??
En maakt het dan echt iets uit, of zit je gewoon te klagen over die 3 dagen omdat je wilt klagen over dit spelonderdeel en wanhopig zoekt naar punten om over te kunnen klagen?
 
Staat daar dat je op de 28e niet mag beginnen?



Je vindt het dus niks, maar je bent wel boos dat je 3 dagen gemist hebt....
Ik vind het wellicht niet zo niks als jij, maar ik ben er wel mee bezig geweest en de kans dat ik actief blijf is nihil.
Maar jij maakt je dus druk om die 3 dagen in een spelonderdeel wat je niks vind.....

Zeg nou eens eerlijk, ben je echt van plan voor die ranking te gaan in dit onderdeel wat je niks vindt??
En maakt het dan echt iets uit, of zit je gewoon te klagen over die 3 dagen omdat je wilt klagen over dit spelonderdeel en wanhopig zoekt naar punten om over te kunnen klagen?

Ik maak me niet boos om specifiek die 3 dagen. Er is best wel wat aan de hand met deze feature. En ik zou inderdaad een poging gedaan hebben om bij te blijven. Maar nu dus niet meer, omdat het gat te groot is.

En over je laatste zin: ben je nou uit op een reactie? ik heb meerdere dingen aangegeven die of niet kloppen of die ik een gemiste kans vind. Niet om zomaar te zeuren
 
Laatst bewerkt:
jullie zijn echt te negatief . Ze maken een onderdeel je krijgt redelijk wat beloningen vind ik en die punten zijn toch ook leuk meegenomen.
 

jovayana

Actief lid
We zijn nu weer al een paar dagen bezig , en kan nog begrijpen dat er gebruik wordt gemaakt van NPC's om de hoop te vullen, maar kunnen jullie mij uitleggen waarom er nog steeds een NPC als eerste gevecht staat terwijl het 2de gevecht een echte speler is met met meer att/def dan de NPC?
 

Bijlagen

  • pvp arena 03.jpg
    pvp arena 03.jpg
    117,8 KB · Weergaven: 91
Bovenaan