Discussietopic incidenten

DeletedUser

Guest
De verhouding met wat je krijgt en in welke tijdsperiode zit klopt totaal niet. Maar dat merk ik wel bij meer dingen.
Ik hoop dat ze eindelijk nu ook gebiedsuitbreidingen erbij doen. Want gebouwen geven ze genoeg weg maar plaats om ze neer te zetten is er niet bij.
Steeds meer ontbreekt er elke logica in het spel. Het onbeperkt duurder laten worden van items is zo`n item. Het wordt op een gegeven moment onbetaalbaar. Het wordt tijd dat ze eens naar de spelers luisteren en niet alleen denken aan hun eigen gelijk.

Er zitten geen gebiedsuitbreidingen bij de incidenten. Gelukkig voor jou ook geen gebouwen :D
 

Mr.Quib

Actief lid
De verhouding met wat je krijgt en in welke tijdsperiode zit klopt totaal niet.
Hoezo niet?

Maar dat merk ik wel bij meer dingen.
Zoals?

Ik hoop dat ze eindelijk nu ook gebiedsuitbreidingen erbij doen. Want gebouwen geven ze genoeg weg maar plaats om ze neer te zetten is er niet bij.
Doe lekker mee met de discussie :)

Steeds meer ontbreekt er elke logica in het spel. Het onbeperkt duurder laten worden van items is zo`n item. Het wordt op een gegeven moment onbetaalbaar.
Welke items bedoel je? En hoezo onbeperkt duurder laten worden?
 

DeletedUser10111

Guest
Ik speel nu met incidenten voor een paar dagen, en ik begin al te zoeken naae de 'uit' knop. Het geknipper vam de incidenten maakt het vooral een irritante afleiding in plaats van een toevoeging aan het spel. Ik kan wel inzien dat meer met de stad doen een goede mogelijkheid is, maar je verwacht dan toch niet dat een vorst zich bezig houdt met vliegers in bomen of omgewaaide bomen. De meer exotische incidenten zijn zeker creatief te noemen, maar ze kunnen afhandelen met 1 klik maakt ze dan weer een non-incident. Als ze bij een vorst ter tafel komen moet het ook iets te betekenen hebben. Nu is de enige optie "solve it", waar je vervolgens vrijwel niets voor krijgt, een soort hamerstuk waarvan het gebruikte papier waar het pronleem op beschreven staat al te veel kost.

Als je iets wilt met incidenten wat voor meer spelers zinnig is, dan lijkt me dat te liggen in de volgende richting
- Minder incidenten, 5 per dag is niet meer incidenteel
- Breder opzetten, een minimalistiche simpele tekening doet het belang teniet van iets wat bij een vorst ter tafel komt.
- Er moet iets te beslissen zijn voor me, klikken of de hele dag tegen dat heknipper aankijken is geen beslissing. Dat is alleen maar minimalisatie van ergernis.
- Het mag best meerdere dagen duren,
 

DeletedUser10486

Guest
Motivatiekits, FP's en goederen zijn wel de moeite.

Maar de incidenten in de stad zijn wel heel moeilijk te zien. Ik klik op een vieze vlek op de weg, en dat is dan toevallig een incident...
 

DeletedUser

Guest
Ach, voor geen moeite wat extraatjes.
Het is niet veel maar het is ook makkelijk te verkrijgen.
Ik denk dat het inderdaad voor beginnende spelers leuk is.
Op C ben ik zo’n beginnende speler :D
Ik vond 5 fp nou dat is heel wat daar.
 

DeletedUser6877

Guest
Een leuke toevoeging, maar dat is het. Geen verbetering van het logboek bij de gildekas en geen performance verbetering. Dit zijn echt de meest belangrijke zaken, waarom heb ik het idee dat inno ons met deze zaken zand in de ogen probeert te strooien? Bij de weg 1220 voorraden of munten, ik word er niet warm of koud van.
 
Tsja het is wel een grappig dingetje, maar de omgeving afzoeken vond ik met de appels ook al niet zo leuk (werd het tenminste snel zat), dus... Als toevoeging heb ik er geen problemen mee, maar als vervanging van de Kapitein zouden de prijzen toch echt wat beter moeten zijn.

Edit: Sommige incidenten zijn wel heel klein. Ook vind ik de incidenten in/op de kustlijn niet duidelijk genoeg omdat de 'glow' niet echt opvalt tegen het gele zand. Dat zou beter kunnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10486

Guest
Er zitten voldoende goede dingen bij die ook voor gevorderde spelers de moeite zijn om de incidenten te gaan zoeken: goederen, FP's, bonusflesjes, motivatiekits,... Het zou gewoon zonde zijn om die dingen te laten staan.

Dit is nu slechts een kleinigheidje, maar al die kleinigheidjes zorgen er toch voor dat er steeds maar meer tijd in dit spel kruipt. De laatste tijd zijn er verschillende gildeleden gestopt met hun spel op B, omdat ze gewoon niet genoeg tijd meer hebben om op meerdere werelden te spelen.
Motiveren/opknappen, expeditie, provinciekaart, buren aanvallen en plunderen, de GG's afstruinen op zoek naar winstjes, de markt bekijken,... Ik ben er ongeveer 3 uur per dag mee bezig. GVG lukt dus enkel nog op vrije dagen.
 

DeletedUser10111

Guest
Niemand die zegt dat je dat allemaal moet doen :)
Ik dacht dat je ongeveer omkwam in de FPs, dan kun je de GGs wel laten varen. Markt doet het ook wel zonder je, kun je 2x per week oid doen.
 

DeletedUser6877

Guest
Er zitten voldoende goede dingen bij die ook voor gevorderde spelers de moeite zijn om de incidenten te gaan zoeken: goederen, FP's, bonusflesjes, motivatiekits,... Het zou gewoon zonde zijn om die dingen te laten staan.

Ik geloof toch wel dat ik een gevorderde speler ben, maar ik zie de meerwaarde niet, zeker niet als er nog dringender zaken opgelost moeten worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof toch wel dat ik een gevorderde speler ben, maar ik zie de meerwaarde niet, zeker niet als er nog dringender zaken opgelost moeten worden.

Vreemde redenatie weer. Wat opgelost moet worden staat hier helemaal los van.
 

Guillome

Actief lid
Ik moet nu elke keer dat ik inlog eerst mijn stad opruimen van die incidenten. Meestal ziet het er uit als puin of afval. Zeker als er iets op straat ligt, maar het meeste wel. En de beloning is zelden interessant. Het is voor mij een irritatiepunt erbij en het knippert zo irritant dat ik het ook niet kan laten liggen.

Dus fun: nee, pure irritatie is het. Met die appels kan je wat. Maar 900 munten als je tig miljoen hebt...
 

bonke35

Actief lid
zijn die incidenten voor altijd ?
want ik hoopte dat ze na halloween over zouden zijn
het was ff grappig maar niet de hele tijd
 

DeletedUser10111

Guest
Oh ja dacht dat Halloween zich netjes aan de regels hield en na een paar weken afgelopen zou zijn...
Nee dus, Halloween gaat gewoon het hele jaar door. De nachtmerries waarbij het enige tijd duurt voordat men de omvang ervan door heeft, zijn altijd de beste, niet?


Ie. nee, voor zover ik weet staan incidenten los van Halloween, en zullen voor altijd* blijven

*: Voor zolang het onze stadsbouwer Innogames het behaagt.
 

DeletedUser

Guest
Incidenten zijn vooralsnog blijvend. Schattenzoektocht verdwijnt.
 

DeletedUser6877

Guest
In het begin was het nog leuk, nu niet meer. Weg met die hap, kost alleen maar weer geheugen etc wat de performance niet verbetert. Alternatief is natuurlijk uitbreiding van de servers en overstappen op iets anders dan adobe, maar goed dat zie ik nog niet gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de incidenten eigenlijk best grappig behalve die niet zichtbaar zijn op wegen.
Je moet per se je animaties aan hebben staan om die te kunnen spotten.
Je krijgt niet veel maar je hoeft er ook niets voor te doen en ik vind cadeautjes altijd wel leuk zeker als het diamantjes zijn.
Ik merk dat ik altijd wel even speur naar incidenten als ik inlog.
 
Bovenaan