Discussietopic incidenten

DeletedUser

Guest
Leuk is het absoluut niet want het heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Een vliegertje in een boom vinden voor 270 munten is pure tijdverspilling. Incidenten in je stad zijn ook helemaal niet zichtbaar, omdat je de wegen in je stad niet volledig kan zien. Dan moet je hopen dat je er achter komt door een opstopping in het verkeer. Moet je dus wel de animaties aan hebben staan en ik betwijfel of veel spelers dat hebben.
 

DeletedUser

Guest
Alles wat je niet ziet mis je ook niet, toch?

Nee, maar je kan het dan ook niet "leuk" vinden.

Net als de prestaties is dit vooral voor beginnende ( lees app ) spelers. Ze zouden eens iets moeten verzinnen om het voor spelers die al lang spelen interessant te maken. Die worden echter vooral doodgegooid met van alles waar ze niets aan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, maar je kan het dan ook niet "leuk" vinden.

Net als de prestaties is dit vooral voor beginnende ( lees app ) spelers. Ze zouden eens iets moeten verzinnen om het voor spelers die al lang spelen interessant te maken. Die worden echter vooral doodgegooid met van alles waar ze niets aan hebben.

Die zijn al goed verslaafd, dus daar hoef je niet zoveel moeite voor te doen ;)
 

jovayana

Actief lid
Op de beta was het wel terug aangepast van 270 naar 1220 in het oceanic tijdperk, weet niet wat het voor lagere tijdperken geeft.
 

DeletedUser9703

Guest
In de aankondiging staat: "Er zal altijd één maar niet meer dan een paar incidenten zijn in of rondom jouw stad.".
Wil dat zeggen dat er altijd 1 is en ik dus de hele dag kan zoeken en aanklikken? Of hoe moet ik deze zin lezen?
 

DeletedUser

Guest
Het aantal dat je krijgt binnen 24 uur wisselt. Het kan zijn dat je er slechts 1 krijgt in 24 uur, maar het kunnen er ook meer zijn. Op de beta was het in het begin max 5 per 24 uur. Dat hebben ze later aangepast. Ik heb er wel eens 10 in 24 uur gehad.
 

Mr.Quib

Actief lid
Leuk dat de beloningen zijn aangepast, maar de belangrijkste verbeteringen zijn helaas (nog) niet doorgevoerd: een indicator als er een incident in je stad is (vergelijkbaar met Reliekindicator) en zichtbaarheid van incidenten achter gebouwen.
 

DeletedUser

Guest
Net als de prestaties is dit vooral voor beginnende ( lees app ) spelers..

Ik ben geen noob :mad:

Tsja,.. die incidenten: ook voor mij als app speler weinig interessant.
Er zitten nu soms goederen in dat is wel wat beter dan een paar muntjes.
 

DeletedUser9703

Guest
Ik merk dat ik niet goed ben in zoeken. geen incident te vinden.
 

DeletedUser10486

Guest
De incidenten lichten op zoals de appelbomen. Ze zijn dus vrij gemakkelijk te vinden. Net 980 voorraden gevonden (toekomst) Maar de vraag is of dat de moeite is om je stad af te zoeken. Mijn dagelijkse voorradenproductie ligt rond het miljoen.

Net zoals veel mensen het niet nodig vinden om op de helpen knop te klikken, omdat ze die habbekrats aan muntjes de moeite niet vinden.
 

DeletedUser

Guest
De incidenten lichten op zoals de appelbomen. Ze zijn dus vrij gemakkelijk te vinden. Net 980 voorraden gevonden (toekomst) Maar de vraag is of dat de moeite is om je stad af te zoeken. Mijn dagelijkse voorradenproductie ligt rond het miljoen.

Net zoals veel mensen het niet nodig vinden om op de helpen knop te klikken, omdat ze die habbekrats aan muntjes de moeite niet vinden.

Zoals ik al zei, leuk voor beginnende spelers.
 

DeletedUser5986

Guest
ben absoluut geen beginnende speler meer, :eek:maar ik vindt t wel leuk;)
Zo das al 3 incidenten gevonden om je stad zijn ze goed zichtbaar, door t oplichten wanneer je muis nabij komt, in je stad lijkt me erg moeilijk..veel is bedekt door gebouwen, en animaties op de weg doen t meestal niet goed (oftewel zijn afwezig ondanks dat ze aanstaan; volgens support gaat dat automatisch om wat voor reden ook..jammer). dus daar nog niks gevonden...tot nu toe
beloning matigo_O, maar ik ben tevreden; :pmunten, voorraad, en goedjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou, op de laptop zijn ze niet bijzonder goed te zien en die in mijn stad zijn gewoon onzichtbaar, net toevallig per ongeluk 1 aangeklikt maar echt niet dat ik voor de kans op 2 goederen de animaties aan ga zetten. Aandachtspuntje dus.
 

DeletedUser10601

Guest
De verhouding met wat je krijgt en in welke tijdsperiode zit klopt totaal niet. Maar dat merk ik wel bij meer dingen.
Ik hoop dat ze eindelijk nu ook gebiedsuitbreidingen erbij doen. Want gebouwen geven ze genoeg weg maar plaats om ze neer te zetten is er niet bij.
Steeds meer ontbreekt er elke logica in het spel. Het onbeperkt duurder laten worden van items is zo`n item. Het wordt op een gegeven moment onbetaalbaar. Het wordt tijd dat ze eens naar de spelers luisteren en niet alleen denken aan hun eigen gelijk.
 
Bovenaan