Feedbacktopic Herfstfestijn

DeletedUser6877

Guest
Echt, weer die grote blauwe pijl. Voelt een beetje aan of we kinderlijk zijn. Kan die pijl niet weg?:)
 
Ik schreef het ook al in het vragen en hulp tabblad, maar aangezien dit topic waarschijnlijk meer views krijgt zal ik het hier herhalen:

Die grote blauwe pijl is tijdelijk te verwijderen door naar het GvG scherm te gaan, zodra u terugkeert naar uw stadje is de pijl verdwenen. Helaas is ie wel weer terug zodra u opnieuw inlogt. Het wachten is nog op een definitieve manier om die pijl weg te krijgen zonder de mand van 75 appels te moeten kopen.
 

DeletedUser9528

Guest
Bestaat er een mogelijkheid om de appelbomen meer op te laten vallen? Ik kan die kleine rode appeltjes niet zien op de kaart, ik ben namelijk kleurenblind....
 

Mr.Quib

Actief lid
Bestaat er een mogelijkheid om de appelbomen meer op te laten vallen? Ik kan die kleine rode appeltjes niet zien op de kaart, ik ben namelijk kleurenblind....
Ook voor de niet kleurenblinden onder ons :D.
Er staan er nu blijkbaar twee in mijn stad, maar die tweede kan ik echt niet vinden....
 

DeletedUser10374

Guest
Iemand enig idee hoe je die beloning van de dag kunt winnen?
 

DeletedUser10486

Guest
De bomen van 20 appels kan je enkel zien als je inzoomt blijkbaar. Ik heb alle bomen geoogst, alle van 7 en 10 appels. Daarna zoom ik in, en er blijken opeens nog een aantal bomen te staan, alle van 20 appels.
 

DeletedUser10486

Guest
Je moet ook zien dat er genoeg gebouwen in je stad staan. Als er niets gemotiveerd of opgeknapt kan worden, krijg je geen appels.
 

DeletedUser

Guest
De beloning van de dag zit in beide manden. In de goedkopere mand is er 3% kans deze te winnen. In de duurdere mand is er 8% kans deze te winnen.
De prijzen die onderaan staan kun je vrijspelen. Heb je de prijs die onderaan staat een keer gewonnen, dan speel je hem vrij en kun je die de rest van de dag kopen voor het aantal appels dat eronder staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Klik eens op een mand, en je zal zien dat je de prijs gewoon krijgt. Dus die uitleg klopt niet helemaal.
Daarstraks heb ik een schurk en 120 appels gewonnen.
 

DeletedUser6877

Guest
Als er bijvoorbeeld een ka onder het slotje staat, en je haalt een ka uit de mand, dan gaat het slotje open en kan je met je appels zoveel ka kopen als je kan betalen, zonder te gokken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind "Gebouw opslaan" maar een rare benaming. We hebben een verbeterkit en een renovatiekit. Waarom wordt dat dan geen opslagkit?
 

DeletedUser

Guest
Klik eens op een mand, en je zal zien dat je de prijs gewoon krijgt. Dus die uitleg klopt niet helemaal.
Daarstraks heb ik een schurk en 120 appels gewonnen.
Je wint altijd een prijs als je op de mand klikt. Maar heb je éénmaal uit de mand de prijs gewonnen die daaronder staat met een slotje, dan kun je daarna onbeperkt die specifieke prijs kopen. Dan hoef je dus niet de mand te openen en hopen dat de prijs die jij wilt valt, je krijgt zeker weten de prijs die je koopt.
 
Bovenaan