Zorg dat als je stadschild aan hebt je niemand mag aanvallen

lol, het is degene die een idee voorstelt die mensen moet overtuigen hoor, niet andersom hahahaha

Maar dit is typisch het soort voorstel waarbij alleen gedacht wordt vanuit het standpunt van degene die het voorstelt. Voor mij zou het prima zijn als je idee werd doorgevoerd maar ik zie wel dat het niet redelijker of eerlijker is dan de huidige situatie dus kan ik het toch niet steunen.
 

DeletedUser

Guest
en daarom zeg ik dus ook.. laat de desbetreffende speler dan zelf ook niet kunnen aanvallen totdat die schild over is..

Wat wil je nu? Je wisselt tussen "niet aan kunnen vallen als je schild aanstaat" en "je schild gaat uit als je aanvalt". Dat laatste is dus onzin. Ik kan mijn buren aanvallen. Mijn schild aanzetten. Als het afloopt, 24 uur later wat zo ongeveer ook het moment is dat ik mijn buren sowieso weer aan mag vallen, herhaal ik die procedure. Het schild uit laten gaan omdat ik aanval is niet je originele voorstel en nog slechter dan het origineel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leg maar uit waarom niet?

Omdat jouw verhaal van achter een schild niet kunnen vechten erg onlogisch klinkt.
Deze dingen staan los van elkaar en dat vind ik prima.
We kunnen mensen ook niet verplichten een volwaardig leger in hun verdediging te zetten alhoewel ik dat liever zie dan twee speermannen.
Je wilt iets veranderen aan verdediging en strategie en dat maakt niet per sé sense voor mij.


maar houd jij verder je mond maar jou mening is wel duidelijk.

Wat een totalitaire opmerking voor iemand die sympathie zoekt voor een voorstel en wat tegengas krijgt tijdens een discussie daarover.
Iedereen moet zijn/ haar mond maar houden die jouw idee niet meteen geweldig vindt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2073

Guest
Wat een onzin verhaal. Je hebt twee verschillende legers. Een verdedigend leger dat achter een schild zit en een ander leger dat de aanvallen doet. Die zitten dus niet achter een schild. Is toch simpel lijkt me.
 
Bovenaan