zomerevenement onhaalbaar

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik heb het idee dat ik best ver ben met het zomerevenement, maar nu is mijn opdracht "bezit 4 van elke eenheid uit het progressieve tijdperk"
Dit gaat mij nooit lukken omdat ik pas net in het industriële tijdperk zit.
Nou is min vraag of dat nou echt de bedoeling is, want dan is het zomerevenement waarschijnlijk voor bijna niemand haalbaar.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit is een kleine vertaalfout, je moet 4 dezelfde snelle eenheden bezitten hiervoor.
 

DeletedUser

Guest
maar is dat dan wel uit het progressieve tijdperk? want dat is ook al moeilijk omdat ik nog maar net 2 dingen onderzocht heb in het industriele tijdperk
 

DeletedUser3975

Guest
Ik snap er geen drol van, ja ik lees overal dat je je 4 snelle eenheden moet hebben welke zijn dat dan, ik loop de stal te kopen voor bereden eenheden en nog niks, waardeloze opdracht op deze manier. Welke eenheden moeten het zijn in de ijzertijd en welke in de progressieve tijd als ik daar nog alleen maar eenheden uit het industriële tijdperk heb. WAAAAAARDELOOOS DIT.

Kunne ze het niet gewoon ff aanpassen met een update zodat er bij iedereen duidelijk staat welke eenheden.

Sorry voor mijn stemming , maar op 3 werelden vasthangen door onduidelijke info is niet leuk meer!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Snelle eenheden zijn eenheden met de 2 pijltjes als icoon, ruiters bijvoorbeeld.
 

DeletedUser3975

Guest
ja dat begrijp ik, maar welke moet ik hebben als ik in de progressieve tijd zit maar de snelle eenheden van die tijd nog niet vrijgespeeld heb. Zijn de snelle eenheden van het industriële tijdperk dan afdoende of moet ik perse die van het progressieve tijdperk hebben.

En ik zit in andere werelden in de vroege middeleeuwen, ik schaf uit die tijd de stal aan voor bereden eenheden en nog gebeurd er niks nadat er een soldaat klaar is, welke eenheden moeten het zijn.

Kan daar misschien een lijstje voor komen zodat iedereen meteen even kan zien welke eenheden voor hem of haar van toepassing zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Normaal zouden die van het industriële tijdperk voldoende moeten zijn, lager normaal ook zolang het maar 4 dezelfde zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zoals je net iets boven jouw reactie kan lezen maakt het tijdperk niet uit.
 

DeletedUser4704

Guest
ja dat begrijp ik, maar welke moet ik hebben als ik in de progressieve tijd zit maar de snelle eenheden van die tijd nog niet vrijgespeeld heb. Zijn de snelle eenheden van het industriële tijdperk dan afdoende of moet ik perse die van het progressieve tijdperk hebben.

En ik zit in andere werelden in de vroege middeleeuwen, ik schaf uit die tijd de stal aan voor bereden eenheden en nog gebeurd er niks nadat er een soldaat klaar is, welke eenheden moeten het zijn.

Kan daar misschien een lijstje voor komen zodat iedereen meteen even kan zien welke eenheden voor hem of haar van toepassing zijn.

Tjonge Leones gaf dat al aan, zie hier : Nee, het tijdperk van de eenheden maakt niet uit.
 

DeletedUser3975

Guest
hmm ik heb bereden boogschutters gebouwd, grrr, als ik het juist begrijp zouden de bereden krijgers uit de ijzertijd juist moeten zijn dan want ik heb die uit de vroege middeleeuwen nog niet vrijgespeeld ?

Tjonge Leones gaf dat al aan, zie hier : Nee, het tijdperk van de eenheden maakt niet uit.

Klopt Klausio, ik had alles eerst gelezen, maar aangezien ik dacht de bereden eenheden aan te hebben geschaft en het niet werkte snapte ik er niks van, zat al vanaf gisteren te lezen en proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een bereden boogschutter is een afstandseenheid, geen snelle eenheid.

Je kan de eenheden hier bekijken. Wanneer ze onderstaand icoon hebben als type is het een snelle eenheid en telt het voor de opdracht.
Fast.png
 

DeletedUser

Guest
Dus waar je uit kan kiezen:

Bronstijd: Ruiter
IJzertijd: Bereden krijger
Vroege Middeleeuwen: Zware cavalerie
Hoge Middeleeuwen: Ridder
Late Middeleeuwen: Zware ridder
Koloniale tijdperk: Dragonder
Industriële tijdperk: Lansier
Progressieve tijdperk: Pantserwagen

Als je geen van de militaire gebouwen in je bezit hebt is de goedkoopste & snelste oplossing om de ruiterstal (bronstijd) te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Super, ik liep al tegen hetzelfde probleem aan! Dank voor de tips!! :D
 
Bovenaan