Wintergebouw peiling

Welke vind je het mooist?

  • LINKS: Edelhertenplaats

    Stemmen: 25 32,5%
  • RECHTS: Elandenplaats

    Stemmen: 52 67,5%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kekkeltje91

Actief lid
Dat nog niemand deze heeft gepost. Het liedje dat je maar 3 weken per jaar accepteert dat het bestaat en de rest van het jaar niet meer wil horen. Maar er toch bij hoort. Als je deze hoort is de kerst en dus een fijne winter dichtbij.
"
"
 

DeletedUser11074

Guest
Snowboarden, skiën & apresski ... Vrijheid en blijheid in de winter !!!


Als 't echt een muziekvideo moet zijn kies ik voor de singalong van Urbanus met een komisch noot: Bakske vol met stro
Zoals Urbanus het verwoordt:
Rinkelrinkel de kletter de kletter
Tingelingeling rammel rammel
* Kerstsfeer *


Veel plezier !!!
 

DeletedUser11075

Guest
Enya - And Winter Came ...

De rust en stilte van een winterse dag in een sneeuwlandschap tussen de velden zonder mensen en machines in de buurt met een kabbelend riviertje dat nog niet helemaal bevroren is.

 

DeletedUser10965

Guest

Omdat we al lang geen echte witte kerst meer gehad hebben. En omdat iedereen dit elk jaar toch weer hoopt!
 

DeletedUser11077

Guest

Omdat iedereen als kind wel eens door het raam keek in de hoop de stoet vrachtwagens te zien :)
Tussen alle huidige domme reclamefilmpjes blijft deze 20 jaar later nog steeds een goed gevoel geven.
 
Maar goed, omdat jullie 'm te vroeg dicht hebben gegooid stem ik maar op deze manier:

RECHTS: Elandenplaats



Ik krijg een winters gevoel bij deze video omdat december de maand van het cabaret is. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan