Wiki discussietopic

DeletedUser5968

Guest
heel veel namen/onderdelen zijn Engelstalig ipv Nederlands. Er is dus nog niet gekeken naar een correcte vertaling.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een deel van de vertaling ontbreekt momenteel inderdaad, dat wordt zsm volledig gemaakt, maar het bevat al genoeg info om aangekondigd te worden :)
 

DeletedUser10486

Guest
Ik wou eens kijken naar de bijdragebeloningen van de GG's, maar daar is niet veel over te vinden...
Vooral die boven level 10 zou ik graag willen zien.
 

Markus

Actief lid
die nederlandse wiki loopt hopeloos achter (OT en VT staan er bijv niet in), de helft van de pagina's is nog in het engels of ontbreekt, en een hoop nuttige info die op de wikia pagina staat is hier niet te vinden. en niemand die de nederlandse wiki actief bijhoudt, dus de tekst "De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een wiki die de belangrijkste informatie over Forge of Empires bevat" in je aankondiging klopt ook niet echt :p

en dit is dezelfde inhoud als 2 jaar geleden dus he... er is sindsdien bijna niks aan die wiki gedaan :p
 

Markus

Actief lid
btw, hoe is die link eigenlijk op de frontpage bovenaan gekomen met het zomerevent plaatje?
 
Ik heb nog geen verbetering kunnen vinden tov de lancering. Zowel essentielle als vrij basic onderdelen missen nog steeds en zoals hierboven aangegeven heeft het geen enkele toegevoegde waarde tov http://forgeofempires.wikia.com/wiki/

Naar mijn mening zal de nieuwe wiki pas gebruikt worden als er ook meer en sneller content komt dan voorgenoemde site.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Niet echt een toevoeging, staat heel weinig op en is niet zo uitgebreid. De huidige wikia pagina (gemaakt voor en door fans) is vele malen beter. Enige nadeel kan zijn dat deze in het engels is (voor spelers die dat niet goed kunnen lezen).
 

Markus

Actief lid
Niet echt een toevoeging, staat heel weinig op en is niet zo uitgebreid. De huidige wikia pagina (gemaakt voor en door fans) is vele malen beter. Enige nadeel kan zijn dat deze in het engels is (voor spelers die dat niet goed kunnen lezen).

daar heb je de auto-translate functie van chrome voor tegenwoordig :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, de engelse taal moet nou niet je achilleshiel zijn maar het is best basis Engels allemaal.
Ik kijk ook gewoon nooit op Wiki NL want ik verwacht er niets van laat staan relevante updates en andere informatie.
Als ik het laatste nieuws wil weten kijk ik ook niet op het NL forum maar op USA of beta daar zijn meteen ook wat meer en soms ook hoogoplopende discussies en activiteit en dat is wel leuk vind ik.
Je kan de betrokkenheid bij het spel door de bevlogenheid goed zien en ze zijn er wellicht een tikje minder restrictief.
 
Bovenaan