Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam (Verhaal + Regels + Rollen)

DeletedUser

Guest
Mooi zo :) Zorg dat je voordat je speelt even goed kijkt naar de rol die je krijgt en wat die precies kan. Stel geen vragen aan andere spelers, alleen aan de spelleiding in een privebericht ;)

ja ik heb je handleiding al aardig doorgelezen. Het is erg handig.
 

DeletedUser93

Guest
En als je dit potje vragen hebt over iets, maakt niet uit wat, dan kan je gewoon een pm naar mij sturen.
Mijn pmbox is toch nooit vol omdat hij 100 berichten kan opslaan.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik de volgende leiden? Ik heb al een goed idee of komt daar een speciaal topic voor??
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een nieuwe rol...

De Cultmeester:
Elke nacht wijst de cultmeester 1 of 2 personen aan. Deze personen krijgen te horen dat ze bij de Cult zitten en krijgen eveneens de identiteit van de Cultmeester. Op het moment dat de Cultmeester dood gaat (hetzij geluncht, hetzij gelyncht, hetzij door de heks oid) overlijd de hele Cult, dus alle weerwolven en burgers. Doel is dus dat de cultmeester wordt beschermd door de cult...
En natuurlijk wint de cultmeester als iedereen lid is van zijn cult (misschien iets te veel cult...)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een nieuwe rol...

De Cultmeester:
Elke nacht wijst de cultmeester 1 of 2 personen aan. Deze personen krijgen te horen dat ze bij de Cult zitten en krijgen eveneens de identiteit van de Cultmeester. Op het moment dat de Cultmeester dood gaat (hetzij geluncht, hetzij gelyncht, hetzij door de heks oid) overlijd de hele Cult, dus alle weerwolven en burgers. Doel is dus dat de cultmeester wordt beschermd door de cult...
En natuurlijk wint de cultmeester als iedereen lid is van zijn cult (misschien iets te veel cult...)

Het is niet echt een rol maar meer een spelvariant waarin je naast de wolven nog een ander team hebt. Ik voeg hem daarom niet toe bij de lijst maar iedereen is vrij deze variant/rol alsnog te gebruiken in zijn/haar spel!
 

DeletedUser

Guest
Om een leuk spel te garanderen is er in overleg met forummoderator Skoopy wat veranderd in de regels, er is nu een extra kopje met 'overtredingen' en de sancties die eventueel kunnen volgen. Ik heb tevens een post gemaakt waarin alle regel overtredingen worden gemeld. Wanneer een spelleider een regelschending opmerkt zou het fijn zijn als deze even contact opneemt met mij (via PB of #wvw.chat) en dan kunnen we het erover hebben.

De post is hier te vinden.
 
Bovenaan