Weer pottenbakkerij " Aardewerk"

DeletedUser

Guest
Laat ik het anders zeggen:
Zou jij investeren in een spel waarvan je niet zeker weet of je er winst uit kunt halen?
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het anders zeggen:
Zou jij investeren in een spel waarvan je niet zeker weet of je er winst uit kunt halen?
Iedereen moet risico's nemen, dat hebben zo ook met hun andere spellen gedaan. De kans is groot dat het winst gaat maken en mocht dat niet zo zijn hebben ze altijd nog andere geldvoorzieningen als back-up. Zonder risico's kom je in de online wereld nergens.
 

DeletedUser

Guest
Met anderen spellen hebben ze dat ook gedaan, zeg je. Dat klopt. Toen hadden ze in B☺ta's ook al een betaalsysteem. Hiermee kunnen ze een beeld vormen van hoeveel mensen ongeveer diamanten kopen. Ook kunnen ze hierdoor fouten in het spel wegwerken.

En zoals ik al zei: ze willen hier zoveel mogelijk geld uitslepen. Maar hierdoor reduceren ze ook het risico op veel geldverlies, omdat ze enige compensatie krijgen.

En ze hebben altijd nog een extra geldvoorziening. Maar waarom zouden ze die gebruiken? Ze willen winst, meer niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het inderdaad een beetje overdreven om nu al diamanten in het spel te inplanteren, dit blijft een spel dat nog niet af is en waar nog genoeg fouten in zitten. Dan maken ze maar wat langer verlies, daarna zullen ze dan weer meer winst kunnen behalen. Iedereen weet dat het opstarten van een spel een investering is en volgens mij kunnen ze dat best nog wel even betalen van inkomsten uit andere spellen. Wat Innogames nu moet doen is leden trekken en het spel zo goed en snel mogelijk verbeteren, als ze focussen op die twee dingen zullen ze veel eerder winst gaan maken dan door nu al proberen voor achterlijke prijzen diamanten te verkopen.

Je vergeet denk ik dat InnoGames een bedrijf is, ze willen winst maken en dat kunnen ze alleen doordat mensen diamanten kopen, natuurlijk halen ze die functie nie tuit het spel. Jij koopt ze misschien niet maar er zijn genoeg spelers die wel diamanten kopen. Verder hebben andere spellen niet zoveel met de kosten van Forge of Empires te maken, ieder spel fungeert namelijk opzich en het geld dat bij een spel winst wordt gemaakt wordt niet gebruikt om het verlies van een ander spel te dichten.
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet denk ik dat InnoGames een bedrijf is, ze willen winst maken en dat kunnen ze alleen doordat mensen diamanten kopen, natuurlijk halen ze die functie nie tuit het spel. Jij koopt ze misschien niet maar er zijn genoeg spelers die wel diamanten kopen. Verder hebben andere spellen niet zoveel met de kosten van Forge of Empires te maken, ieder spel fungeert namelijk opzich en het geld dat bij een spel winst wordt gemaakt wordt niet gebruikt om het verlies van een ander spel te dichten.
Maar heb blijft zo dat je moet investeren in een spel en altijd een risico hebt dat het niet aanslaat. Daarom kunnen ze nu beter eerst alles zo snel mogelijk zo goed mogelijk maken, want hoe beter het spel functioneerd hoe groter de kans dat het aanslaat en dus hoe sneller ze winst kunnen maken of weten dat dit niks gaat worden.
 
Bovenaan