Weer pottenbakkerij " Aardewerk"

DeletedUser

Guest
Ondanks hetfeit ik al weet ik het hoelang zo een potterij heb , blijft stamhoofd links in beeld met de mededeling er 1 te maken. ......
 

DeletedUser

Guest
Ja, je zult een nieuwe moeten maken. De quests/missies zijn momenteel alleen eenzijdig, de missie wordt pas geaccepteerd als je een nieuwe maakt. Een oude telt niet.
 

DeletedUser55

Guest
het kans soms zijn dat de opdrachten failen aangezien dit nog een beta versie is, maar ik zou je er niets van aantrekken
 

DeletedUser

Guest
ja maar zo krijg ik geen nieuwe opdrachten, en als ik snel ga en diamanten koop kan het toch niet zo zijn dat ik eerst alles bouw en dan alles weer moet afbreken want dan gaan ik wat anders spelen..
 

DeletedUser

Guest
Allereerst, dit is een béta: Dat betekent dat in het spel nog veel fouten zitten, die kunnen we alleen oplossen door met zijn allen lekker te spelen en dit soort gevallen te melden. Wat je kunt doen is een nieuwe maken (je hoeft daarvoor de oude niet af te breken, als je dat niet wilt) en dan verdwijnt de quest. Als je er op klikt kun je soms de quest ook afbreken (dit is een rode knop), maar deze is er niet altijd.
 

DeletedUser

Guest
ja heb ik net gedaan, maar dat is een behoorlijke bugg in de game dan want als ik vooruit loop op opdrachten kan ik dus met verlies me gebouwen weer gaan verkopen.....COMPENSATIE op zijn plaats...............

en als het een zgn Beta is waarom moeten of kunnen spelers dan geld uitgeven en dan weer inleveren. Kunnen jullie beter sponsors zoeken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55

Guest
ja heb ik net gedaan, maar dat is een behoorlijke bugg in de game dan want als ik vooruit loop op opdrachten kan ik dus met verlies me gebouwen weer gaan verkopen.....COMPENSATIE op zijn plaats...............

die zal er niet zijn, daarom is het aan te raden om gwn de opdrachten te volgen en niet vooruit te lopen
 

DeletedUser

Guest
leuk advies...niet goed voor de maker hiervan. Mijn euries blijven in me zak...hahahaa
 

DeletedUser55

Guest
leuk advies...niet goed voor de maker hiervan. Mijn euries blijven in me zak...hahahaa

ja, daarom is dit dan ook nog een beta versie, en ze kunnen al diamenten kopen om het verlies dat ze maken met de bouw van zo'n spel te compenseren
 

DeletedUser

Guest
dan stop ik nu met diamanten kopen en misschien wel meerdere, dus geen inkomsten meer, ..............gaan ze wel verder bouwen....lol
 

DeletedUser

Guest
Spoony, ik lees in jou berichten constant een negatieve ondertoon. InnoGames is een bedrijf dat ook winst moet maken, ze hebben daarom opties in het spel gestopt zodat mensen 'voordelen kunnen kopen'. De huidige versie van het spel is echter nog in een opstartfase en hier zitten nog veel fouten in, daarom is het ook nog maar een bèta.

In plaats van hier constant het spel af te breken en te klagen kun je ook gewoon aangeven wat er fout gaat, dan helpen wij je en dan kun je verder spelen. Het is namelijk voor niemand prettig als je constant zo negatief bent, wij ondervinden namelijk dezelfde problemen als die jij hebt maar wij willen het spel graag helpen.

Ik hoop dat je na het lezen hiervan snapt waarom er nog veel fouten in het spel zitten en dat het voor niemand fijn is als je zo negatief reageert. Succes alvast met spelen, mocht je het echt niet bevallen dan kun je altijd stoppen en later weer terugkomen als alle fouten eruit zijn gehaald :)

Een fijne nacht nog!
 

DeletedUser

Guest
luid en duidelijk amigo, enige waar ik me over verbaas is dat ondanks beta, er niet goed getest is en dat over de rug van mensen die gewoon een spel willen spelen behoorlijk centen wordt gevraagd. Geen ondertoon hoor, gewoon eerlijke mening. Ik zal voortaan me berichtjes beeindigen met " hiep hiep hoera....ok? (ben gewoon sceptisch)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
luid en duidelijk amigo, enige waar ik me over verbaas is dat ondanks beta, er niet goed getest is en dat over de rug van mensen die gewoon een spel willen spelen behoorlijk centen wordt gevraagd. Geen ondertoon hoor, gewoon eerlijke mening. Ik zal voortaan me berichtjes beeindigen met " hiep hiep hoera....ok?

Dit is precies wat ik bedoel. Mijn bericht was geenzins negatief bedoeld, het valt me alleen op dat je zo negatief bent. Het spel is uiteraard goed getest alleen sommige problemen kom je pas in een later stadium tegen, je kunt niet met alles rekening houden. Je hoeft zeker niet te betalen voor dit spel, alhoewel je hierdoor wel meer voordelen hebt. Het is echter niet, en dar zal het ook nooit, de bedoeling dat dit spel betaling vereist. Zonder te betalen kom je namelijk net zo ver als dat je wel zou betalen, het duurt alleen wat langer.

Nogmaals, als het spel je nu nog niet bevalt door de fouten die er nog zijn, stop dan met spelen en kom over een maandje terug, veel fouten zullen dan verholpen zijn en dan heb je ook meer plezier in het spel want spelen terwijl je constant problemen hebt met het spel of niet verder kan komen is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Ook dit bericht bedoel ik niet negatief, ik hoop ook dat je me gewoon respecteert en dat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan, ik ben net als jij gewoon een speler die dezelfde problemen heeft en hier kunnen we beiden niets aan doen ;) Eventueel kun je meedoen met spelletjes die we hier op het forum organiseren? Dan blijf je op de hoogte van wat er hier allemaal speelt maar hoef je niet actief mee te spelen, dat komt later wel.

Fijne avond!
 

DeletedUser

Guest
Ok killer...zal iets minder negatief zijn want tis wel een grappig spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het inderdaad een beetje overdreven om nu al diamanten in het spel te inplanteren, dit blijft een spel dat nog niet af is en waar nog genoeg fouten in zitten. Dan maken ze maar wat langer verlies, daarna zullen ze dan weer meer winst kunnen behalen. Iedereen weet dat het opstarten van een spel een investering is en volgens mij kunnen ze dat best nog wel even betalen van inkomsten uit andere spellen. Wat Innogames nu moet doen is leden trekken en het spel zo goed en snel mogelijk verbeteren, als ze focussen op die twee dingen zullen ze veel eerder winst gaan maken dan door nu al proberen voor achterlijke prijzen diamanten te verkopen.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt 2 tegenstrijdige dingen HTP:

1 Je zegt dat diamanten veel te vroeg geïntroduceerd zijn. Je vind dat Innogames meer uit eigen zak moet betalen.
2 Je vind dat Innogames het spel zo snel mogelijk moet verbeteren.

Om het te verbeteren is geld nodig, hoe sneller hoe meer. Net als het spel een B☺ta is, is het koopsysteem ook een B☺ta, maar dan een andere soort. Innogames wil eerst zien of ze überhaubt compensatiegeld (en in de toekomst winst) kunnen krijgen met dit spel. Het moet voor hun namelijk wel zinvol blijven om in dit spel te investeren. De enige reden waarom Innogames sponsort is namelijk voor het geld, meer niet.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt 2 tegenstrijdige dingen HTP:

1 Je zegt dat diamanten veel te vroeg geïntroduceerd zijn. Je vind dat Innogames meer uit eigen zak moet betalen.
2 Je vind dat Innogames het spel zo snel mogelijk moet verbeteren.

Om het te verbeteren is geld nodig, hoe sneller hoe meer. Net als het spel een B☺ta is, is het koopsysteem ook een B☺ta, maar dan een andere soort. Innogames wil eerst zien of ze überhaubt compensatiegeld (en in de toekomst winst) kunnen krijgen met dit spel. Het moet voor hun namelijk wel zinvol blijven om in dit spel te investeren. De enige reden waarom Innogames sponsort is namelijk voor het geld, meer niet.
Als ze zien hoeveel spelers dit spel spelen zal dat wel goed lopen, met spellen als TribalWars en Grepolis is het ook goed gelopen. En dat geld hoeven ze nu echt nog niet van de speler te halen (door middel van diamanten), ze moeten gewoon even investeren in dit spel, zoals bij elk spel moet. Ik zeg dus helemaal niks tegenstrijdigs.
 
Bovenaan