wedstrijd moderator! nee een goede cordinator ivm met buren

frans1

Actief lid
hier bedoel ik mee jullie hadden beter een buren cordinator kunnen zoeken :) die ten minsten gelijk waardige buren kiest zo dat je niet dagelijks door de groteren geplunderd :mad: wordt het is toch van de zotte weer 4 leden die er mee stoppen, zijn net in nieuw tijd perk wat moet je daar tegen doen kun je niet MAAK EEN ANDERE INDELING en niet van tijd perk zoek hier maar iemand voor dan doen jullie iets voor jullie leden
 

DeletedUser

Guest
De meeste indelingen van buren worden goed ingedeeld.
Wanneer je wel in een onterechte buurt terecht komt, kan je altijd een support indienen. Dan zal er gekeken worden of dit klopt, en zoja dan zal je in een nieuwe buurt gezet worden.

Dit heeft 3Dimensional en de moderators al talloze keren verteld ;)
 

frans1

Actief lid
nou die indelingen kan dan voor jou van toepassing zijn kan je zo meer als zat personen brengen die er last van hebben dat plunderen door de groteren en dat bedoel ik niet indelen naar tijdperk maar bv naar aantal het punten dat je hebt dan ben je er al heel ver en niet bv een van 200.000 die vele buren krijgt van boven 700.000
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De verdeling van een buurt wordt automatisch geregeld, niet door een persoon. Het klopt dat een buurt soms niet goed ingedeeld is en dat is ook bekend bij de ontwikkelaars, als jouw buurt niet goed is ingedeeld kan je altijd een supportaanvraag indienen zoals tigertjheu al aangeeft, dan wordt er naar gekeken en mogelijk aangepast.
 

frans1

Actief lid
en dat is juist wat ik bedoel het moet niet automatisch gaan maar naar gekeken gaat worden dat niet die hoger ingedeeld worden bij kleinnenre die hebben geheel geen kans om er iets tegen te doen ze worden maar geplunderd en geplunderd jullie verzieken toch het spel voor die personen en niet zo als men zegt dan moet je maar groeien kan niet dus in plaats van die wedstrijd moderator ( daar gaat het om ) een buren planner die wel kijkt naar het punten en niet tijd perk.

en leones jij weet dat ik al lang klaag, bij support er over, en er gebeurt niks jullie doen het niet zeg nu niet wel want bij bv heb nog altijd meer als 40 personen boven de 750.000 en zo zijn er vele die dat probleem hebben dus een of meerder personen die daar eens na gaan kijken dan los je vele problemen op
 

DeletedUser5968

Guest
en dat is juist wat ik bedoel het moet niet automatisch gaan maar naar gekeken gaat worden dat niet die hoger ingedeeld worden bij kleinnenre die hebben geheel geen kans om er iets tegen te doen ze worden maar geplunderd en geplunderd jullie verzieken toch het spel voor die personen en niet zo als men zegt dan moet je maar groeien kan niet dus in plaats van die wedstrijd moderator ( daar gaat het om ) een buren planner die wel kijkt naar het punten en niet tijd perk.

en leones jij weet dat ik al lang klaag, bij support er over, en er gebeurt niks jullie doen het niet zeg nu niet wel want bij bv heb nog altijd meer als 40 personen boven de 750.000 en zo zijn er vele die dat probleem hebben dus een of meerder personen die daar eens na gaan kijken dan los je vele problemen op

Ik snap niet wat punten voor verschil uitmaakt? Zou dan een brons speler met 100k punten sterker zijn dan een een koloniaal speler met 50k punten?
Je redernatie wijkt af... tijdperk indeling is veel eerlijker anders krijg je enorme scheve verhoudingen. alle indus spelers bij elkaar zijn min of meer aan elkaar gewaagd of de 1 nu 100k heeft of 1miljoen.. als ze soortgelijk qua ontwikkeling zitten is het niet scheef
 

DeletedUser6702

Guest
Ik weet niet of je door hebt hoeveel spelers er zijn, maar als iemand handmatig buurten moet gaan samenstellen ben je daar wel even mee bezig denk ik zo... Bovendien moet dat steeds overnieuw, ik denk dat ze wel iets anders te doen hebben in het team xD
 

DeletedUser275

Guest
Inderdaad. Handmatig gaat dit echt niet. Met meer dan 10 000 spelers per wereld heb je dan veel mensen nodig omdat te doen.
Als je ziet dat het tijdperk verschil in je buurt te groot is, mag je altijd een support bericht indienen. 3Dimensional zal dan kijken naar die buurt, wat niet wil zeggen dat hij iets kan doen. Soms wel en soms niet.

Op punten moet dit echt ook niet gebeuren, want dan krijg je spelers van alle tijdperken bij elkaar en dat is niet leuk voor de spelers van de laagste tijdperken.
De enige eerlijke verdeling is op basis van tijdperk, want dan is iedereen ongeveer even sterk.

Bijvoorbeeld: Ik had maandag het geluk op Cirgard eindelijk weer in een deftige buurt te komen.
Namelijk een buurt van VM (een paar spelers) tot en met LM. Ikzelf zit daar nog maar in de HM.
Toch ben ik de grootste in mijn buurt met bijna dubbel zoveel punten als de nr 2.
Maar ik ben niet de sterkste van mijn buurt en iedereen kan iedereen aanvallen.
Ik slaag er op dit moment nog niet in om eerst te staan in de VM en de HM toren.
Er word daar echt strijd geleverd voor de plaatsen. Ik ben benieuwd waar ik ga eindigen zondag.
 
Bovenaan