Wanneer krijgen we de arreslee beloning?

Felair

Actief lid
Niet je moest dia betalen om de prijzen te innen die je vrijgespeeld had met het vinden van rendieren welke je bij het winnen van de dagprijs erbij kreeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je die 3000 diamanten moest betalen als je hem eerder wilde dan einde event, maar dat je hem aan het einde gewoon kreeg.
 
Volgens mij stond dat er ergens bij, dat je aan het eind van het event een keuze kon maken. Bij de slee kon je kiezen voor "Claim nu" voor een hoop diamanten
 

Wildstorter

Actief lid
Volgens jou... denk niet dat Inno nu iets gaat uitkeren omdat jij in de veronderstelling bent dat je deze zou krijgen ;)
Maar als je aan kan tonen dat ze dit zelf gecommuniceerd hebben dan heb je natuurlijk een punt. Ik heb dat in ieder geval nergens zien staan, enkel kopen met diamanten.
 

DeletedUser12603

Guest
Ja dat had ik ook gelezen dat je ze tijdens het event voor erg veel dia. kon innen, en het lijkt iedereen in de gilde en daar buiten zo dat je die net als bij andere events aan het einde wel krijgt. Misschien iets nieuws
 

Felair

Actief lid
Snap echt niet mensen dit verzinnen, aankondiging was wat dit betreft toch wel duidelijk dacht ik:

Overigens is dit een nieuw element wat ze hebben toegevoegd aan dit evenement dus nog niet eerder voorbij gekomen.

Uit de aankondiging:

Over de dagelijkse prijzen gesproken, we hebben dit jaar iets extra's toegevoegd voor iedereen. Wanneer je een dagelijkse prijs wint zal je niet alleen de prijs zelf en een kaartje krijgen, maar ook een van de verloren rendieren! Wanneer je jouw eerste rendier hebt gevonden kan je de slee ten alle tijden vrijspelen voor diamanten en de voorwerpen claimen! Help alle rendieren terug te keren naar de slee. Elk rendier kan apart worden vrijgespeeld maar voor een betere deal kan je wachten tot je alle 9 hebt verzameld.

ReindeerCollectionNew7of9.png

Wanneer je jouw rendierenverzameling hebt opgehaald krijg je de mogelijkheid om een nieuwe verzameling te starten en nieuwe beloningen te krijgen.

Het ophalen van de rendierenverzameling kost 2995 diamanten. Je kan het verzamelen na het vinden van ten minste 1 rendier maar voor een betere deal kan je tot 9 rendieren vinden voordat je het verzamelt. De prijzen in de verzameling zijn niet vooraf bepaald en zullen dus voor iedereen anders zijn en ook anders zijn bij een volgende verzameling.
 
Whahahahaha 3.000 diamanten voor enkele waardeloze gebouwen die je voor een habbekrats bij de antiquair kunt pakken of zelfs gratis krijgt tijdens de evenementen. Het zou toch niet echt zo zijn dan mensen aan dat soort onzin 3.000 diamanten gaan betalen????
 
Bovenaan