Wachtvuur uit de gouden kisten GE

DeletedUser6877

Guest
Ben nu weer aan de gang op GE en heb al weer op elke wereld een wachtvuur te pakken. Ik heb ze niet nodig en vind het een slechte prijs, zie voor de redenen hiervoor vorige berichten.

Ik stel voor dat je voor elke kist iedere maand een prijs kan uitschakelen. Na die maand kan je dan eventueel een andere keuze maken.

Voordelen : je hebt een hogere kans op prijzen die je helpen bij je spel

Nadelen: geen voor zover ik zie, behalve dan misschien de implementatie
 

DeletedUser

Guest
Erg slim ben je niet. Als dit idee wordt goedgekeurd en in het spel wordt gebracht kunnen spelers er voor zorgen dat ze nog meer wachtvuren krijgen. Daar had jij toch een probleem mee? :D

Lijkt mij wel een nadeeltje. Zeker voor jou :D
 

DeletedUser10486

Guest
Ik ben het er mee eens dat de prijzen voor verbetering vatbaar zijn. Wat heb je nu aan die versiering? En de medailles, dat is gewoon veel te weinig voor een gouden kist. Wachtvuren zet ik ook niet. Maar er 1 uitschakelen, dat is nogal vergezocht.
 

DeletedUser6877

Guest
Uitschakelen voor een maand, daarna kan je weer een andere keuze maken. Lijkt me niet zo'n raar idee.

Ik heb er nu 4 bijeengesprokkeld op C, haal dit uit de gouden kist en vervangen het door een hoeveelheid promethium. Lijkt me een stuk beter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Uitschakelen voor een maand, daarna kan je weer een andere keuze maken. Lijkt me niet zo'n raar idee.

Lijkt mij wel een raar idee, want je kan iedere maand ook dezelfde keuze maken. Die maand is dus totaal niet relevant.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik word er ook stront ziek van dat ik steeds die diamanten versiering krijg ik zit nu op zo'n 37 van die dingen in me inventaris puur zonde,
Ik zie het liefst de 100 FP steeds maar ja kans is klein.
Dit idee is geen oplossing ervoor maar ik zou zelf ook geen oplossing kunnen bedenken wat het eerlijk maakt en niet misbruikt kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is geen oplossing ervoor maar ik zou zelf ook geen oplossing kunnen bedenken wat het eerlijk maakt en niet misbruikt kan worden.

Een heel simpele oplossing is de prijzen geregeld te veranderen. Nu is het altijd hetzelfde, week na week. Daar gaat de lol dan ook wel van af.
 

DeletedUser4100

Guest
Zoiets heb ik met die diamanten decoraties. Heb slechts één x de mazzel gehad,
toen ik in de toekomst zat om aan het einde van lvl 3 een diamanten voorradengebouw
te krijgen. Das heel veel beter dan tig decoraties en wachtvuren waar ik niet eens
de ruimte voor over heb.
 

DeletedUser6877

Guest
de 100 fp is een prijs die iedereen graag krijgt, 10 schurken is ook nog leuk, wat zit er nog meer in? Maar het wachtvuur mag er echt uit.
 

DeletedUser5968

Guest
Van mij mogen die wachtvuren blijven, moet aanvallers ook niet te makkelijk maken he? ze mogen wel even flink moeite doen voor hun poging tot plunderen. Ga echt geen rode loper uitrollen en de presentjes al klaarleggen. Dus hoe groter de uitdaging, hoe groter het gevoel van trots als het je toch lukt :) want wat is er nu leuk aan te winnen van spelers die je op auto en geblinddoekt nog kan verslaan?
 

DeletedUser6877

Guest
Het punt is dat er teveel wachtvuren in het spel komen, ze zijn te makkelijk te krijgen. Dus vandaar dat het weer een event gebouw moet worden en uit de GE moet.
 

DeletedUser5968

Guest
Het punt is dat er teveel wachtvuren in het spel komen, ze zijn te makkelijk te krijgen. Dus vandaar dat het weer een event gebouw moet worden en uit de GE moet.

Ik kan mij prima voorstellen wat jij bedoeld, de mogelijkheden zijn meer dan vroeger, zonder meer. Echter ben ik graag een realist. afgelopen maanden dat GE actief is, heb ik slechts 4x 1`x wachtvuur gewonnen en dit is inclusief de relieken.

In jouw geval als aanvaller, is het makkelijker jouw aanval GG inclusief die nieuwe voor crit dmg, te verhogen (tevens sneller) dan rancune uiten op wachtvuur verzamelende spelers die in jouw ogen zich schuilen achter een torenhoge muur. Het is iets wat ikzelf doe, veel def verzamelen om aanvallers het lastiger te maken + aanvalspower verhogen via de GG zodat ik mensen zoals ikzelf makkelijker neer kan halen.
Hoe groter de weerstand hoe groter de uitdaging denk ik dan. 4% def stelt echt niks, dit telt pas vanaf 300% of meer. Ja dan heb jij een aanvalpower van rond de 150% nodig om redelijk gemakkelijk erdoor te komen. Dit lukt jou prima als oud gediende, kwestie van keuzes maken qua investering ;)
 

DeletedUser6877

Guest
ik heb er de afgelopen maand 12 op c, 10 op a en b en 8 op d gekregen. Dat slaat echt nergens op voor een event gebouw, dat schaars zou moeten zijn. Bovendien is het niet nodig, als je tijdig je productie op haalt. Het voegt zoals je zegt niets toe, dus kan het weg, zeker uit de gouden kisten uit GE, waar het niet in hoort.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat nu alweer even over het wachtvuur. Maar dit idee gaat oorspronkelijk over alle prijzen in de relieken. Zou je kort kunnen omschrijven wat nu precies het idee gaat worden en wat je doel is?
 

DeletedUser

Guest
Het gaat nu alweer even over het wachtvuur. Maar dit idee gaat oorspronkelijk over alle prijzen in de relieken. Zou je kort kunnen omschrijven wat nu precies het idee gaat worden en wat je doel is?

Volgens mij heb ik al lang voorgesteld om de prijzen bij GE geregeld te wisselen en zou dat worden doorgegeven.

https://forum.nl.forgeofempires.com...pannender-door-wisselingen.15731/#post-203596

Er wordt op dit moment al gekeken naar het toevoegen van meer prijzen, zodat je meer verschillende dingen kunt winnen.
Omdat GE nog relatief nieuw is, en we bovenstaande al vaker hebben gehoord, heb ik even overlegd wat we hiermee het beste kunnen doen. We zullen als feedback doorgeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben sowieso tegen iedere wijziging die de kans op fp uit de gouden reliek verkleint ;)
Wel ben ik ervoor de oase te verwijderen uit de jade reliek, dat is namelijk echt geen goede prijs zeker geen zeldzame reliek waardig (en vervang die dan niet voor 1 van die andere teleurstellende event verzinsels zoals altaar van ontzag of inspiratie ofzo).

Oh ik ben er trouwens ook voor om die dubbele tempel blauwdruk uit de laatste GE kist te halen, als je die wint, kan je net zo goed niets winnen. Misschien een idee om daar 1 bd naar keuze (eigen tijdperk of daaronder) van te maken? Daar heb je tenminste nog iets aan dan.
 

DeletedUser6877

Guest
Mijn idee blijft om elke vier weken een prijs te kunnen uitschakelen uit de relieken, iedereen kan dan zelf beslissen welke prijs dat is, alhoewel het duidelijk zou zijn dat ik geen wachtvuren zou willen.

Verder ben ik het helemaal eens met miepie. 50 promethium zou een goede vervanger zijn voor die 2bds bijvoorbeeld.

Een discussie over wat er wel en niet in de relieken hoort, is niet zo verkeerd xd. Het wachtvuur hoort niet in de relieken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is een interessant idee, de mogelijkheid om bepaalde beloningen te weren zal echter niet aan het spel worden toegevoegd. Niet iedereen zal altijd alle beloningen leuk vinden, daar wordt uiteraard zo goed mogelijk rekening mee gehouden door ons en het is goed mogelijk dat de beloningen in de toekomst nog aangepast zullen worden zodat een beloning die je minder leuk vindt misschien vervangen wordt door een leukere beloning.
 
Bovenaan