Maak GE "spannender" door wisselingen

DeletedUser

Guest
Niks ten nadele van GE, maar iedere keer dezelfde gevechten en dezelfde prijzen via kisten en relieken gaat toch al snel een beetje vervelen. Waarom niet iedere 4 weken wat aanpassingen? Vervang de eenheden in de gevechten, zodat je weer voor een verrassing komt te staan en je weer een strategie moet bepalen. Vervang de prijzen die je kan winnen. Er zitten inmiddels zat gebouwen in het spel om dat mogelijk te maken. Niet altijd die bazaar. Maak daar na 4 weken eens een luau van. Vervang die oase door een vishut. Er zijn zat vergelijkingen te maken die het net weer even iets anders maken, maar wel gelijkwaardig zijn. Ik heb al een inventaris vol pergola's. Vervang die eens door een tiki-totem of zo. Wees eens creatief. Niet altijd maar hetzelfde. Dat maakt het voor de spelers ook een stuk interessanter.

Enige nadeel aan dit idee lijkt mij de haalbaarheid. Geen idee hoeveel werk het is om iedere 4 weken zo'n verandering te bewerkstelligen, maar de basis is er. Hoe moeilijk moet het dan zijn om daar een aantal variaties op te maken?
 

DeletedUser

Guest
Er wordt op dit moment al gekeken naar het toevoegen van meer prijzen, zodat je meer verschillende dingen kunt winnen.
Omdat GE nog relatief nieuw is, en we bovenstaande al vaker hebben gehoord, heb ik even overlegd wat we hiermee het beste kunnen doen. We zullen als feedback doorgeven dat er de wens is om niet elke week dezelfde legers te moeten bevechten. Omdat het als feedback teruggekoppeld wordt, in plaats van als idee, zal er geen nummer aan gegeven worden en zal ik dit idee verplaatsen naar het afgekeurde ideeën gedeelte.
In ieder geval wel bedankt voor je post, en we hopen dat er wat met de feedback gedaan wordt. Morgen archiveer ik dit.
 

DeletedUser

Guest
Het hoeft niet eens iedere week. Om de 4 weken is ook goed, maar niet altijd hetzelfde.

Beetje jammer dat het nu al gearchiveerd wordt. Eindelijk had ik eens een idee waar iedereen sprakeloos van was :D
 
Bovenaan