vriendentaveerne

DeletedUser9020

Guest
wanneer je een bonus koopt in de taveerne (bijvoorbeeld aanvalsbonus)
en je wilt een tweede bonus erbij kopen (bijvoorbeeld extra beurt) dan moet je daar 50 diamanten voor betalen.
maar blijft die dan voor altijd open zoals bij de schurkenschuilplaats of als de bonus is uitgewerkt moet je een volgende keer als je een extra bonus wilt kopen weer 50 diamanten betalen?
 

DeletedUser10587

Guest
Zodra de bonus is uitgewerkt en je wilt weer een extra bonus activeren, dan kost dat weer 50 diamanten
 

DeletedUser10787

Guest
Weet iemand wanneer de buitenkant van de taveerne verandert? ik zit in de middeleeuwen maar een vriend in post modern geloof ik, als ik naar zijn taveerne kijk is het een soort fabriekje en de mijne heet een stro dakje en een luifel
 

Joey-the-king

Actief lid
Weet iemand wanneer de buitenkant van de taveerne verandert? ik zit in de middeleeuwen maar een vriend in post modern geloof ik, als ik naar zijn taveerne kijk is het een soort fabriekje en de mijne heet een stro dakje en een luifel

Jij zit in VME en hij in PMT, oftewel het veranderd als je van tijdperk veranderd :).
 

DeletedUser10787

Guest
nee klopt niet echt, ik zit in koloniaal {was een foutje} en vrienden in vm hebben gewoon dezelfde taveerne dus ik vroeg het me gewoon af
 

DeletedUser10486

Guest
Mijn taveerne is nog nooit veranderd. Ik zit nu in hedendaags, en de geparkeerde vrachtwagen is zeker geen hedendaags model.
taveerne2.JPG
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het hangt af van het tijdperk, maar het verandert niet elk tijdperk. Soms blijf het een aantal tijdperken hetzelfde.
 

DeletedUser10111

Guest
Ga eens rondkijken bij wat andere gildeleden die in andere tijdperken zitten :)
 

FantasyFan

Actief lid
Er is een nieuw uiterlijk voor de taveerne per de volgende groepen tijdperken;
steentijd
bronstijd - ijzertijd
vroege middeleeuwen - hoge middeleeuwen - late middeleeuwen - koloniale tijd
industriële tijd - progressieve tijd - moderne tijd - postmoderne tijd - hedendaagse tijd - morgen
toekomst - arctische toekomst - oceanische toekomst
 
Bovenaan