Voorvoegsels speelplaats

DeletedUser

Guest
Hoi speelplaatsgangers,

We hebben daarjuist een kleine wijziging doorgevoerd in de speelplaats. Deze wijziging houdt in dat elk topic vanaf nu een prefix ontvangt. Er zijn twee soorten prefixen:
[Besloten spel]: Dit zijn alle spellen waarbij je je eerst hebt moeten inschrijven (Vb. WvW).
[Open spel]: Dit zijn alle spellen waar geen inschrijving voor nodig is (Vb. Clash of countries).

In de speelplaats ga je nu ook 2 sub-forum links zien:
Toon enkel open spellen gaat de topics filteren zodat je alleen de open spellen gaat zien.
Toon enkel besloten spellen gaat natuurlijk enkel de besloten topics weergeven.

We hebben deze wijziging doorgevoerd omdat sommige spelers zich liever willen fixeren op de besloten spellen en dit veel dus de overzichtelijkheid ten goede komt.


Groeten
FoE - team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Erg handig dit! Het zal even wennen zijn, maar ik denk dat veel spelers dit fijn zullen vinden. Het enige jammere is dat je nu constant bovenaan het scherm die subfora te zien krijgt, die veel ruimte in beslag nemen, en dat je, nadat je naar 'open' of 'besloten' spellen bent gegaan, niet meer erop kunt klikken dat je weer alles kunt zien, en je in plaats daarvan nogmaals kunt klikken op de selectie waar je je al in bevindt.

EDIT:
Zouden de subfora met 'open spellen' en 'gesloten spellen' niet HIER
91m6n9.png
achter geplakt kunnen worden? Dat zou vast bijdragen aan de overzichtelijkheid.

EDIT 2:
Mag ik hier wel reageren? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog een vraagje kunnen de geopendde topics ook een voorvoegsel krijgen?
 

DeletedUser

Guest
Erg handig dit! Het zal even wennen zijn, maar ik denk dat veel spelers dit fijn zullen vinden. Het enige jammere is dat je nu constant bovenaan het scherm die subfora te zien krijgt, die veel ruimte in beslag nemen, en dat je, nadat je naar 'open' of 'besloten' spellen bent gegaan, niet meer erop kunt klikken dat je weer alles kunt zien, en je in plaats daarvan nogmaals kunt klikken op de selectie waar je je al in bevindt.

EDIT:
91m6n9.png
achter geplakt kunnen worden?
Zouden de subfora met 'open spellen' en 'gesloten spellen' niet HIER Dat zou vast bijdragen aan de overzichtelijkheid.

EDIT 2:
Mag ik hier wel reageren? :p

Helaas is jouw voorstel niet mogelijk om uit te voeren.

We hebben nu de prefixen ook een bepaalde kleur gegeven zodat je direct kan zien wat open en besloten is :)
 

DeletedUser

Guest
Iets anders dan? Als je nu op 'Toon enkel besloten spellen' klikt, kun je bovenaan gaan naar 'Toon enkel open spellen' of nogmaals 'Toon enkel besloten spellen'. Moet daar dan niet als andere mogelijkheid staan: 'Toon alle spellen'?
 

DeletedUser

Guest
Iets anders dan? Als je nu op 'Toon enkel besloten spellen' klikt, kun je bovenaan gaan naar 'Toon enkel open spellen' of nogmaals 'Toon enkel besloten spellen'. Moet daar dan niet als andere mogelijkheid staan: 'Toon alle spellen'?

In feite zijn dit links die filteren op de bepaalde prefixen. Het is zover ik weet niet mogelijk om een link te laten vervangen door een andere als je er op klikt (dit zou ik dan even moeten uitzoeken, maar ik dacht van niet).

Wat wel kan, is een derde link als subforum zetten met 'Toon alle spellen'. Dan heb je alleen een derde subforum link erbij staan en kan je altijd switchen tussen wat je zelf wil (alle, besloten of open spellen).
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat lijkt me handig. In ieder geval dat je makkelijk terug kan van een bepaalde selectie naar alle topics.
 

DeletedUser

Guest
Heel erg bedankt dat er enigszins gehoor gegeven is aan mijn verzoek!
Ik stel het enorm op prijs dat er goed geregeld wordt hier op het forum. Deze oplossing vind ik goed gevonden.
 
Bovenaan