Verminderen van aantal nodige muiskliks mbt RSI klachten

DeletedUser10544

Guest
Dat zal wel een andere mod zijn dan de gene die ideeën kan goedkeuren of feedback er op kan geven.
Weet iemand wat nu? Gewoon maar wachten of even iemand een berichtje sturen?
 

Mr.Quib

Actief lid
Wacht maar gewoon even af. Als er een poll op komt en als die een meerderheid haalt, kan het evengoed nog lang duren voor er iets mee gedaan wordt. Aan de andere kant worden er ook regelmatig ideeën doorgegeven die nooit een poll hebben gehad of zelfs zijn afgekeurd.
 

DeletedUser6877

Guest
Ook hier is logisch nadenken weer noodzakelijk. Zodra je merkt dat je klachten krijgt ben je te laat. Heb je zaken waarbij je veel moet klikken, plan die dan in en verdeel ze. Speel niet langer dan een half uur achter elkaar en neem dan een pauze. Etc.
 

DeletedUser10544

Guest
Doe ik al Charlemagnell, en maakt ook niet veel uit toch?
Hoe je met RSI om moet gaan staat hier los van. Feit blijft dat FoE RSI-vriendelijker kan.
Bijvoorbeeld: Als er minder kliks nodig zijn voor dit spel zou ik 1; meer kunnen spelen of 2; minder last krijgen als ik wel speel.
 

Markus

Actief lid
iirc zou er mogelijk een 10x knop komen voor de fp pakketjes in de gg's, geen idee wat de status daarvan is op dit moment.
 

ojbojb

Actief lid
minder muisklikken is handig.
de grootste winst zit in 1 klik voor Helpen (per gilde / vrienden / buren), inclusief taveerne-bezoek. dat scheelt niet alleen mijn tijd, maar dat scheelt ook servertijd.
bij gvg het verspringen van de kaart en overig winst te behalen op klikken. bij GE is het een beetje onzin dat je de extra prijzen uit reliekentempel eerst moet zoeken en aanklikken en vervolgens innen. die kun je ook gewoon direct geven of direct innen via het oplichtende icoontje rechtsboven. nog zo van die dingen waar winst op te behalen is.
 

DeletedUser10617

Guest
Wacht maar gewoon even af. Als er een poll op komt en als die een meerderheid haalt, kan het evengoed nog lang duren voor er iets mee gedaan wordt. Aan de andere kant worden er ook regelmatig ideeën doorgegeven die nooit een poll hebben gehad of zelfs zijn afgekeurd.

Goedgekeurde ideeën worden soms ook niet uitgevoerd. Er werd ook goedgekeurd dat er een verkoopknop ging komen in je inventaris. Nog altijd niets van gemerkt, ook al is het al maanden geleden...
 

Mr.Quib

Actief lid
Goedgekeurde ideeën worden soms ook niet uitgevoerd. Er werd ook goedgekeurd dat er een verkoopknop ging komen in je inventaris. Nog altijd niets van gemerkt, ook al is het al maanden geleden...
Maanden is niks, heeft bijna 5 jaar geduurd voordat er meer dan 20 munten werden gegeven bij m/o. ;)

iirc zou er mogelijk een 10x knop komen voor de fp pakketjes in de gg's, geen idee wat de status daarvan is op dit moment.
Wordt op dit moment aan gewerkt.
 

Markus

Actief lid
nog een idee voor minder muisklikken (en bovendien erg voor de hand liggend): een "gebruik motivatiekit" knop voor niet-gemotiveerde gebouwen, naast die knop die 25 dia's gebruikt. op deze manier hoef je niet eerst naar je inventaris, die kit te zoeken, en daarna een bijbehorend gebouw. oftewel van 3-4 keer klikken terug naar 2 :)
 
Bovenaan